FCK favoriseres på tv

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hausser

Re: Att: JakobV

Indlæg af Hausser »

Hmmm, jeg tror hvis det er behov for at definere hvad en fan er, når man ser den tabel, for jeg tvivler meget stærkt på at top 10 klubberne på den liste har mere end 2.2 milliarder! fans tilsammen :)

Men jeg tror da Schalke er glade for at høre at de har 150 millioner fans..

jakobV

Indlæg af jakobV »

Var os selv meget overrasket over tallene og skal ikke kunne sige hvordan man er kommet frem til dem. Men kunne godt forestille mig de måske bygger en del af det på trøjesalg osv. så er man ejer af en Man utd trøje er man Man Utd fan. :D

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hmm, jeg vil virkelig gerne vide hvordan de har estimeret det tal, for det virker temmelig fejlbehæftet for at sige det pænt. At omkring halvdelen er verdens befolkning er fan af de 15-16 første klubber på den liste er vist en "mild" overdrivelse.

Om det handler om trøjesalg, tja tvivler seriøst på at Schalke har solgt 150 millioner trøjer til 150 millioner forskellige mennesker, faktisk tror jeg ikke de har solgt 150 millioner trøjer overhovedet, i klubbens levetid.

HKP

Re: Seriøst HKP...

Indlæg af HKP »

BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og ja vi taler påstand mod påstand - så er
> spørgsmålet bare hvem der kan bakke sin påstand
> bedst op, og hvilken der lyder mest sandsynlig. Og
> nej min "store ekseptionelle" viden som du så fint
> nedgører, gør åbenbart ikke meget forskel, ligesom
> argumenter heller ikke lader til at være noget du
> gør så meget i. Argumenter og viden er jo også
> irrelevant, når man kan hive påstande ud af ærmet
> som spillekort, right?

Jeg nedgør absolut ikke din viden. Synes tværtimod det lyder til at du ved meget om analyse og researchteorier. Men derfra og til at tro at Viasat altid er så grundige i sine analyser og vurderinger, tillader jeg mig bare at stille spørgsmålstegn ved. Længere er den ikke

HKP

Hilsen til BW 665 - lige lidt underbygning af påstande

Indlæg af HKP »

Link:

http://www.bold.dk/snak/index.php?actio ... =&start=40

Venligst se øverste indlæg fra DennisBolden Need I say more???

BW - 665

Hilsen til HKP - tag dig sammen

Indlæg af BW - 665 »

HKP Skrev:
-------------------------------------------------------
> Link:
>
> http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&i
> d=700289&vis=&start=40
>
> Venligst se øverste indlæg fra DennisBolden Need I
> say more???

Oh no! No need to say more HKP - Hvis ikke en tilfældig kommentarer på en hjemmeside for fodbold fra én (tvivlsom) FCK tilhænger ikke overbeviser mig, så gør intet da!

... Jeg går ud fra det der indlæg var en joke for at få mig til at ryste på hovedet, right?

Besvar