Træningskamp Viborg - FCM
-
jakobV
Re: Opdatering af kampen 1-2
Kim christensen bliver tacklet brutalt af en Viborg spiller og må lade sig udskifte med en mindre skade - Jude kommer ind i stedet. Michael Svendsen vælger igen i denne situation at holde fløjten tavs.
-
jakobV
Re: Opdatering af kampen 1-3
Florescu scorer på et flot langskud efter flot opspil af Danny.
Kort efter går kolja ud - bliver erstattet af siv.
Kort efter går kolja ud - bliver erstattet af siv.
-
Jydepower
Hvordan står det til med ham? Skadet? - Hvis, hvor alvorligt.
-
jakobV
Thyge med skud på stolpen efter en flot solotur. CP ud erstattes af Juelsgård.
-
jakobV
Igen et godt forsøg fra Thyge efter endnu en god detalje fra Danny - Danny lejer med Viborg forsvaret lige nu.
-
jakobV
Det forlyder sig at det ikke er særligt alvorligt, bare et kraftigt slag.
- Det ville da heller ikke være til at bære hvis han skulle være skadet i lang tid.
- Det ville da heller ikke være til at bære hvis han skulle være skadet i lang tid.
-
jakobV
Klimpl har spillet en solid kamp - ingen fejl fra hans side .
-
jakobV
Re: Opdatering af kampen 1-3 slut
Kampen er fløjtet af - MEGET fortjent 3-1 sejr til drengene.
-
mrjelle
Tak for update, hvem spillede ellers godt?
Er selvfølgelig interesseret i de 2 nye?
Er selvfølgelig interesseret i de 2 nye?
-
jakobV
Var ikke selv oppe og se kampen, jeg modtog sms'er fra Arff som så kampen. Men Hausser sagde igår at han ville lave en evaluering af de forskellige spillere omend det bliver en smule sent før han når hjem.
-
Hausser
Referat og spillerbedømmelser
Generelt spillede FCM en rigtig solid træningskamp i det dejlige sommervejr i Stoholm og trods en tidlig VFF-føring var de reelt chanceløse i kampen. Jeg har ikke helt styr på boldfordelingen men jeg vil tro den har været 70-30 i vores favør og i lange perioder mindede kampen næsten om et ishockey-powerplay hvor vi simpelthen spillede bolden rundt omkring VFFs felt. Specielt i anden halvleg var der totalt klasseforskel.
Kombinationerne flød fint og vi skabte mange store chancer i kampen og et mere retvisende billede af kampen ville være et resultat på 10-3. Eneste større minus var vores evne til at udnytte chancerne og et par dumme fejl som betød et par store chancer til VFF og så gik der måske lidt sommerferiebold i den til sidst, men vi formåede dog stadig at skabe chancer trods det.
Udskiftninger:
Salami -> Florescu
Borring -> Danny
Baba -> Thyge
Kolja -> Sivebæk
Jude -> Kim C.
C.P -> Juelsgaard
Karakterer til drengene:
Heinze - 8/9 - Ikke meget at lave i målet men han snupper dog en stor chance til VFF ved 1-0 til dem. Kunne stadigt godt tænke mig at se en lidt mere autoritær Heinze ude af målet ved dødboldene som blev slået meget skarpt af Da Silva, det var småfarligt et par gange. Assist til Dannys mål
Reid - 8 - Ikke helt skarp endnu efter sin skadesperiode syntes jeg og virkede noget indblandet i en pludselig opstået kæmpechance til VFF.
Klimpl - 8 - Stabil kamp af Klimpl som ikke havde det store at lave i midterforsvaret og som ryddede fornuftigt op. Hvis Thomasberg og co. har tillid til Klimpl og mener han har rykket sig tilstrækkeligt fysisk til at fungere i midterforsvaret så blir Klimpl måske vores alternativ i 2008/09.
Kolja - 9 - God kamp af Kolja hvor VFFs venstre side blev taget totalt ud af kampen og desuden kom han godt med fremad hvor han bl.a kom til to kvalificerede afslutninger hvor specielt den første var stor.
C.P - 8 - Udemærket kamp af C.P omend han flere gange sløsede bolden lidt for let væk da han lige skulle slå drømmeafleveringen. Sjovt men også lidt rystende at se vores venstre back "tunnle" VFFs angriber som noget der lignede bageste mand i sin side
Salami - 7/8 - Startede lynhurtigt med at lave et lidt klodset straffespark og spillede med noget højere fejlprocent idag end han har gjort i foråret. Ryddede dog stadig fint op og arbejdede konstant for holdet og gjorde sig spilbar. Jeg kunne godt tænke mig at se en statistisk for antal af boldkontakter i løbet af en kamp, jeg gætter på ham her havde klart flest den tid han var med.
Flinta - 7/8 - Syntes egentlig han var noget anonym i perioder og bliver heller ikke selv for alvor farlig, men han fordeler bolden fint og gør det enkelt. Er bestemt et fornuftigt alternativ til den offensive midtbane hvor han har spillet klart bedre end på kanten for FCM.
Furuseth - 9/10 - Kreatør med overblik og et hav af gode stikninger til sine medspillere og formåede også selv at sætte sig selv i scene flere gange.
Borring - 9 - Flere gode ryk hvor han afdriblede adskillige VFFere på venstrekanten og flere giftige indlæg som blev farlige eller var lige ved at blive det. Klart en indsats som giver løfter om mere.
Kim Christensen - 7 - Virkede noget stationær og er måske lidt ude af form. Ikke nogen specielt prangende debut af Kim C. hvor han ikke var ikke var særligt meget med i spillet men han skal også lige spilles ind. Som Kim spillede idag tror jeg ikke Frank får problemer med at slå ham af igen.
Baba - 9/10 - Kan fik fortjent scoret i kampen og fik hermed en belønning for sin gode indsats i kampen hvor VFF-forsvaret havde store problemer med at styre ham. Kun manglende skraphed forhindrede ham at lave flere mål og det er vel tæt på at være Babas eneste reelle svaghed, der skal simpelthen garnes noget mere.
Danny - 9/10 - Danny var i dejligt spillehumør og ham, Thyge, Flinta og Florescu legede i perioder kispus med VFFerne som slet ikke kunne følge med. Scoring og assist blev det bl.a til fra Danny, som også spillede godt sammen med Sivebæk.
Florescu - 9 - Kom ind på den defensive midt istedet for Salami og var en god spilfordeler. Fin scoring af Florescu, dejligt at se ham putte den ind med et følt skud fra kanten af feltet.
Thyge - 9 - Kom egentlig ind og legede med VFF-forsvaret som slet ikke have styr på ham, men han var dog meget uskarp hvilket trækker ned. 3 store chancer, en på stolpen, en fantomredning af keeperen og en forkert beslutning var resultatet af Thyges tilstedeværelse.
Jude - 8 - Noget anden type end Kim C. som han afløste, men han gik fint med i kombinationerne og angrebsspillet blev faktisk noget hurtigere med ham på toppen.
Sivebæk - 7/8 - Kom ind på en noget uvant plads som højre back og startede med at fumle voldsomt og forære en halvstor chance væk til VFF, men kom bedre med i kampen og var ophavsmand til flere store chancer via nogle fine gennembrud. Indlæggene savnede lidt kvalitet, men der var nu heller ikke alverden at sigte efter med Jude på toppen
Generelt virker han for offensiv til at kunne bestride back-positionen og han er nok ikke god nok defensivt, men at benytte ham på den position er bestemt en interessant idé.
Juelsgaard - ub -
Kombinationerne flød fint og vi skabte mange store chancer i kampen og et mere retvisende billede af kampen ville være et resultat på 10-3. Eneste større minus var vores evne til at udnytte chancerne og et par dumme fejl som betød et par store chancer til VFF og så gik der måske lidt sommerferiebold i den til sidst, men vi formåede dog stadig at skabe chancer trods det.
Udskiftninger:
Salami -> Florescu
Borring -> Danny
Baba -> Thyge
Kolja -> Sivebæk
Jude -> Kim C.
C.P -> Juelsgaard
Karakterer til drengene:
Heinze - 8/9 - Ikke meget at lave i målet men han snupper dog en stor chance til VFF ved 1-0 til dem. Kunne stadigt godt tænke mig at se en lidt mere autoritær Heinze ude af målet ved dødboldene som blev slået meget skarpt af Da Silva, det var småfarligt et par gange. Assist til Dannys mål
Reid - 8 - Ikke helt skarp endnu efter sin skadesperiode syntes jeg og virkede noget indblandet i en pludselig opstået kæmpechance til VFF.
Klimpl - 8 - Stabil kamp af Klimpl som ikke havde det store at lave i midterforsvaret og som ryddede fornuftigt op. Hvis Thomasberg og co. har tillid til Klimpl og mener han har rykket sig tilstrækkeligt fysisk til at fungere i midterforsvaret så blir Klimpl måske vores alternativ i 2008/09.
Kolja - 9 - God kamp af Kolja hvor VFFs venstre side blev taget totalt ud af kampen og desuden kom han godt med fremad hvor han bl.a kom til to kvalificerede afslutninger hvor specielt den første var stor.
C.P - 8 - Udemærket kamp af C.P omend han flere gange sløsede bolden lidt for let væk da han lige skulle slå drømmeafleveringen. Sjovt men også lidt rystende at se vores venstre back "tunnle" VFFs angriber som noget der lignede bageste mand i sin side
Salami - 7/8 - Startede lynhurtigt med at lave et lidt klodset straffespark og spillede med noget højere fejlprocent idag end han har gjort i foråret. Ryddede dog stadig fint op og arbejdede konstant for holdet og gjorde sig spilbar. Jeg kunne godt tænke mig at se en statistisk for antal af boldkontakter i løbet af en kamp, jeg gætter på ham her havde klart flest den tid han var med.
Flinta - 7/8 - Syntes egentlig han var noget anonym i perioder og bliver heller ikke selv for alvor farlig, men han fordeler bolden fint og gør det enkelt. Er bestemt et fornuftigt alternativ til den offensive midtbane hvor han har spillet klart bedre end på kanten for FCM.
Furuseth - 9/10 - Kreatør med overblik og et hav af gode stikninger til sine medspillere og formåede også selv at sætte sig selv i scene flere gange.
Borring - 9 - Flere gode ryk hvor han afdriblede adskillige VFFere på venstrekanten og flere giftige indlæg som blev farlige eller var lige ved at blive det. Klart en indsats som giver løfter om mere.
Kim Christensen - 7 - Virkede noget stationær og er måske lidt ude af form. Ikke nogen specielt prangende debut af Kim C. hvor han ikke var ikke var særligt meget med i spillet men han skal også lige spilles ind. Som Kim spillede idag tror jeg ikke Frank får problemer med at slå ham af igen.
Baba - 9/10 - Kan fik fortjent scoret i kampen og fik hermed en belønning for sin gode indsats i kampen hvor VFF-forsvaret havde store problemer med at styre ham. Kun manglende skraphed forhindrede ham at lave flere mål og det er vel tæt på at være Babas eneste reelle svaghed, der skal simpelthen garnes noget mere.
Danny - 9/10 - Danny var i dejligt spillehumør og ham, Thyge, Flinta og Florescu legede i perioder kispus med VFFerne som slet ikke kunne følge med. Scoring og assist blev det bl.a til fra Danny, som også spillede godt sammen med Sivebæk.
Florescu - 9 - Kom ind på den defensive midt istedet for Salami og var en god spilfordeler. Fin scoring af Florescu, dejligt at se ham putte den ind med et følt skud fra kanten af feltet.
Thyge - 9 - Kom egentlig ind og legede med VFF-forsvaret som slet ikke have styr på ham, men han var dog meget uskarp hvilket trækker ned. 3 store chancer, en på stolpen, en fantomredning af keeperen og en forkert beslutning var resultatet af Thyges tilstedeværelse.
Jude - 8 - Noget anden type end Kim C. som han afløste, men han gik fint med i kombinationerne og angrebsspillet blev faktisk noget hurtigere med ham på toppen.
Sivebæk - 7/8 - Kom ind på en noget uvant plads som højre back og startede med at fumle voldsomt og forære en halvstor chance væk til VFF, men kom bedre med i kampen og var ophavsmand til flere store chancer via nogle fine gennembrud. Indlæggene savnede lidt kvalitet, men der var nu heller ikke alverden at sigte efter med Jude på toppen
Juelsgaard - ub -
-
Arff
Re: Referat og spillerbedømmelser
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Generelt spillede FCM en rigtig solid træningskamp
> i det dejlige sommervejr i Stoholm og trods en
> tidlig VFF-føring var de reelt chanceløse i
> kampen. Jeg har ikke helt styr på boldfordelingen
> men jeg vil tro den har været 70-30 i vores favør
> og i lange perioder mindede kampen næsten om et
> ishockey-powerplay hvor vi simpelthen spillede
> bolden rundt omkring VFFs felt. Specielt i anden
> halvleg var der totalt klasseforskel.
Jeg er ganske enig - Viborg havde ikke meget at byde på.
> Karakterer til drengene:
>
> Heinze - 8/9 - Ikke meget at lave i målet men han
> snupper dog en stor chance til VFF ved 1-0 til
> dem. Kunne stadigt godt tænke mig at se en lidt
> mere autoritær Heinze ude af målet ved dødboldene
> som blev slået meget skarpt af Da Silva, det var
> småfarligt et par gange. Assist til Dannys mål
Helt enig - fin kamp af Heinze.
Jeg stod lige bag bænken, og der hørte jeg at der var lidt fokus på hans igangsættelser af spillet, hvilket han gjorde rigtig fin - det ses blandt andet ved hans oplæg til Dannys mål - dog var det ikke skarpt forsvarsspil af Viborgs forsvar.
> Reid - 8 - Ikke helt skarp endnu efter sin
> skadesperiode syntes jeg og virkede noget
> indblandet i en pludselig opstået kæmpechance til
> VFF.
Synes også han virker lidt ved siden af sig selv endnu, og kommer lidt for sent i et par dueller.
> Klimpl - 8 - Stabil kamp af Klimpl som ikke havde
> det store at lave i midterforsvaret og som ryddede
> fornuftigt op. Hvis Thomasberg og co. har tillid
> til Klimpl og mener han har rykket sig
> tilstrækkeligt fysisk til at fungere i
> midterforsvaret så blir Klimpl måske vores
> alternativ i 2008/09.
Klimpl virker rigtig god - han er agressiv i sit presspil, og er ret foruseende.
Han var også god i mand mod mand duellerne.
> Kolja - 9 - God kamp af Kolja hvor VFFs venstre
> side blev taget totalt ud af kampen og desuden kom
> han godt med fremad hvor han bl.a kom til to
> kvalificerede afslutninger hvor specielt den
> første var stor.
Helt enig - mener måske han burde få 10. Han var rigtig god i de defensive opgaver han havde, dirigere godt med sine medspillere, og de nye spiller.
Derudover var han rigtig godt med i offensiven.
> C.P - 8 - Udemærket kamp af C.P omend han flere
> gange sløsede bolden lidt for let væk da han lige
> skulle slå drømmeafleveringen. Sjovt men også lidt
> rystende at se vores venstre back "tunnle" VFFs
> angriber som noget der lignede bageste mand i sin
> side
Ganske enig.
> Salami - 7/8 - Startede lynhurtigt med at lave et
> lidt klodset straffespark og spillede med noget
> højere fejlprocent idag end han har gjort i
> foråret. Ryddede dog stadig fint op og arbejdede
> konstant for holdet og gjorde sig spilbar. Jeg
> kunne godt tænke mig at se en statistisk for antal
> af boldkontakter i løbet af en kamp, jeg gætter på
> ham her havde klart flest den tid han var med.
Helt enig - dog mener jeg at han ikke kan undgå at lave det, efter min mening, tvivlsomme straffespark.
> Flinta - 7/8 - Syntes egentlig han var noget
> anonym i perioder og bliver heller ikke selv for
> alvor farlig, men han fordeler bolden fint og gør
> det enkelt. Er bestemt et fornuftigt alternativ
> til den offensive midtbane hvor han har spillet
> klart bedre end på kanten for FCM.
Han slår rigtig gode bolde i dybten idag, og finder sine medspiller godt.
> Furuseth - 9/10 - Kreatør med overblik og et hav
> af gode stikninger til sine medspillere og
> formåede også selv at sætte sig selv i scene flere
> gange.
Jeg synes at Borring var bedre end Furuseth idag - men en rigtig fin kamp af ham, og er ganske enig med dig.
Dog kunne han godt forsøge at komme til lidt flere indlæg.
> Borring - 9 - Flere gode ryk hvor han afdriblede
> adskillige VFFere på venstrekanten og flere
> giftige indlæg som blev farlige eller var lige ved
> at blive det. Klart en indsats som giver løfter om
> mere.
Helt enig - rigtig udfordrende i sit spil, og slår fremragende indlæg.
> Kim Christensen - 7 - Virkede noget stationær og
> er måske lidt ude af form. Ikke nogen specielt
> prangende debut af Kim C. hvor han ikke var ikke
> var særligt meget med i spillet men han skal også
> lige spilles ind. Som Kim spillede idag tror jeg
> ikke Frank får problemer med at slå ham af igen.
Jeg mener ikke at Kim var så dårlig - jeg mener faktisk han spiller en udemærket kamp idag.
> Baba - 9/10 - Kan fik fortjent scoret i kampen og
> fik hermed en belønning for sin gode indsats i
> kampen hvor VFF-forsvaret havde store problemer
> med at styre ham. Kun manglende skraphed
> forhindrede ham at lave flere mål og det er vel
> tæt på at være Babas eneste reelle svaghed, der
> skal simpelthen garnes noget mere.
Dejligt at se Baba tilbage, som vi ved han kan - en rigtig god kamp af Baba idag, og er klart en af de bedste på banen idag.
> Danny - 9/10 - Danny var i dejligt spillehumør og
> ham, Thyge, Flinta og Florescu legede i perioder
> kispus med VFFerne som slet ikke kunne følge med.
> Scoring og assist blev det bl.a til fra Danny, som
> også spillede godt sammen med Sivebæk.
Helt enig - hvis holdet skulle stilles ud fra idag, ville kanterne være Danny og Borring.
> Florescu - 9 - Kom ind på den defensive midt
> istedet for Salami og var en god spilfordeler. Fin
> scoring af Florescu, dejligt at se ham putte den
> ind med et følt skud fra kanten af feltet.
Enig.
> Thyge - 9 - Kom egentlig ind og legede med
> VFF-forsvaret som slet ikke have styr på ham, men
> han var dog meget uskarp hvilket trækker ned. 3
> store chancer, en på stolpen, en fantomredning af
> keeperen og en forkert beslutning var resultatet
> af Thyges tilstedeværelse.
Hvad kan man sige? - det er vel bare Thyge som vi kender ham?
-------------------------------------------------------
> Generelt spillede FCM en rigtig solid træningskamp
> i det dejlige sommervejr i Stoholm og trods en
> tidlig VFF-føring var de reelt chanceløse i
> kampen. Jeg har ikke helt styr på boldfordelingen
> men jeg vil tro den har været 70-30 i vores favør
> og i lange perioder mindede kampen næsten om et
> ishockey-powerplay hvor vi simpelthen spillede
> bolden rundt omkring VFFs felt. Specielt i anden
> halvleg var der totalt klasseforskel.
Jeg er ganske enig - Viborg havde ikke meget at byde på.
> Karakterer til drengene:
>
> Heinze - 8/9 - Ikke meget at lave i målet men han
> snupper dog en stor chance til VFF ved 1-0 til
> dem. Kunne stadigt godt tænke mig at se en lidt
> mere autoritær Heinze ude af målet ved dødboldene
> som blev slået meget skarpt af Da Silva, det var
> småfarligt et par gange. Assist til Dannys mål
Helt enig - fin kamp af Heinze.
Jeg stod lige bag bænken, og der hørte jeg at der var lidt fokus på hans igangsættelser af spillet, hvilket han gjorde rigtig fin - det ses blandt andet ved hans oplæg til Dannys mål - dog var det ikke skarpt forsvarsspil af Viborgs forsvar.
> Reid - 8 - Ikke helt skarp endnu efter sin
> skadesperiode syntes jeg og virkede noget
> indblandet i en pludselig opstået kæmpechance til
> VFF.
Synes også han virker lidt ved siden af sig selv endnu, og kommer lidt for sent i et par dueller.
> Klimpl - 8 - Stabil kamp af Klimpl som ikke havde
> det store at lave i midterforsvaret og som ryddede
> fornuftigt op. Hvis Thomasberg og co. har tillid
> til Klimpl og mener han har rykket sig
> tilstrækkeligt fysisk til at fungere i
> midterforsvaret så blir Klimpl måske vores
> alternativ i 2008/09.
Klimpl virker rigtig god - han er agressiv i sit presspil, og er ret foruseende.
Han var også god i mand mod mand duellerne.
> Kolja - 9 - God kamp af Kolja hvor VFFs venstre
> side blev taget totalt ud af kampen og desuden kom
> han godt med fremad hvor han bl.a kom til to
> kvalificerede afslutninger hvor specielt den
> første var stor.
Helt enig - mener måske han burde få 10. Han var rigtig god i de defensive opgaver han havde, dirigere godt med sine medspillere, og de nye spiller.
Derudover var han rigtig godt med i offensiven.
> C.P - 8 - Udemærket kamp af C.P omend han flere
> gange sløsede bolden lidt for let væk da han lige
> skulle slå drømmeafleveringen. Sjovt men også lidt
> rystende at se vores venstre back "tunnle" VFFs
> angriber som noget der lignede bageste mand i sin
> side
Ganske enig.
> Salami - 7/8 - Startede lynhurtigt med at lave et
> lidt klodset straffespark og spillede med noget
> højere fejlprocent idag end han har gjort i
> foråret. Ryddede dog stadig fint op og arbejdede
> konstant for holdet og gjorde sig spilbar. Jeg
> kunne godt tænke mig at se en statistisk for antal
> af boldkontakter i løbet af en kamp, jeg gætter på
> ham her havde klart flest den tid han var med.
Helt enig - dog mener jeg at han ikke kan undgå at lave det, efter min mening, tvivlsomme straffespark.
> Flinta - 7/8 - Syntes egentlig han var noget
> anonym i perioder og bliver heller ikke selv for
> alvor farlig, men han fordeler bolden fint og gør
> det enkelt. Er bestemt et fornuftigt alternativ
> til den offensive midtbane hvor han har spillet
> klart bedre end på kanten for FCM.
Han slår rigtig gode bolde i dybten idag, og finder sine medspiller godt.
> Furuseth - 9/10 - Kreatør med overblik og et hav
> af gode stikninger til sine medspillere og
> formåede også selv at sætte sig selv i scene flere
> gange.
Jeg synes at Borring var bedre end Furuseth idag - men en rigtig fin kamp af ham, og er ganske enig med dig.
Dog kunne han godt forsøge at komme til lidt flere indlæg.
> Borring - 9 - Flere gode ryk hvor han afdriblede
> adskillige VFFere på venstrekanten og flere
> giftige indlæg som blev farlige eller var lige ved
> at blive det. Klart en indsats som giver løfter om
> mere.
Helt enig - rigtig udfordrende i sit spil, og slår fremragende indlæg.
> Kim Christensen - 7 - Virkede noget stationær og
> er måske lidt ude af form. Ikke nogen specielt
> prangende debut af Kim C. hvor han ikke var ikke
> var særligt meget med i spillet men han skal også
> lige spilles ind. Som Kim spillede idag tror jeg
> ikke Frank får problemer med at slå ham af igen.
Jeg mener ikke at Kim var så dårlig - jeg mener faktisk han spiller en udemærket kamp idag.
> Baba - 9/10 - Kan fik fortjent scoret i kampen og
> fik hermed en belønning for sin gode indsats i
> kampen hvor VFF-forsvaret havde store problemer
> med at styre ham. Kun manglende skraphed
> forhindrede ham at lave flere mål og det er vel
> tæt på at være Babas eneste reelle svaghed, der
> skal simpelthen garnes noget mere.
Dejligt at se Baba tilbage, som vi ved han kan - en rigtig god kamp af Baba idag, og er klart en af de bedste på banen idag.
> Danny - 9/10 - Danny var i dejligt spillehumør og
> ham, Thyge, Flinta og Florescu legede i perioder
> kispus med VFFerne som slet ikke kunne følge med.
> Scoring og assist blev det bl.a til fra Danny, som
> også spillede godt sammen med Sivebæk.
Helt enig - hvis holdet skulle stilles ud fra idag, ville kanterne være Danny og Borring.
> Florescu - 9 - Kom ind på den defensive midt
> istedet for Salami og var en god spilfordeler. Fin
> scoring af Florescu, dejligt at se ham putte den
> ind med et følt skud fra kanten af feltet.
Enig.
> Thyge - 9 - Kom egentlig ind og legede med
> VFF-forsvaret som slet ikke have styr på ham, men
> han var dog meget uskarp hvilket trækker ned. 3
> store chancer, en på stolpen, en fantomredning af
> keeperen og en forkert beslutning var resultatet
> af Thyges tilstedeværelse.
Hvad kan man sige? - det er vel bare Thyge som vi kender ham?
-
Peter Ross
Re: Referat og spillerbedømmelser
Viborgs forsvar kunne også mere eller mindre behandle Kim C., som de ville, uden at Michael Svendsen brød ind. Et par klare frispark på kanten af feltet samt et klokkeklart straffespark blev ikke dømt i 1. halvleg, mens 2. halvleg stoppede for Kim Christensens vedkommende, ved at Bulgaru stemplede ham over foden, hvorefter Kim C. vred om uden Svendsens fløjte lød - Christensen lød ikke tilfreds, da han satte sig på bænken...
Peter Ross
Peter Ross