Christopher Poulsen - ny tråd

Om FC Midtjylland og Black Wolves
188

Christopher Poulsen ville væk fra VFF

Indlæg af 188 »

Christoffer Poulsen er blevet kritiseret i foråret for at forlange en større indsats fra sine medspillere i kampene, i et par lidt hårde udtalelser efter nogle tabte kampe, kom han i uføre i Viborg blandt ledelsen og fansene.

CP har været inde omkring landsholdet som venstre back, som andre tidligere har nævnt er hans chance for at komme på landsholdet. Hvilket han helt sikkert selv er klar over.

Viborg har lige tilbagekøbt Asbjørn Sennels, der må være tiltænkt den plads, hvilket samtidig indikerer at enten har Viborg ikke ønsket CP på den back, eller måske i truppen længere, og/eller samtidig har CP ønsket at komme til en klub, hvor han kan udvikle sig på back pladsen istedet for på venstrekanten.

Disse faktorer har helt sikkert ikke presset prisen i vejret, så jeg tror helt sikkert at prisen er < 3 mio som AGF blev budt i sin tid (før Sennels købet, mener jeg)

FCM råder nu over to venstrebacker der er inde i landsholdsvarmen, hvilket må siges at være meget tilfredsstillende.

Nu venter vi bare på at få Ulrich Vincent til højreback, så kører det.

Arff

Re: Christopher Poulsen ville væk fra VFF

Indlæg af Arff »

188 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu venter vi bare på at få Ulrich Vincent til
> højreback, så kører det.

Jeg ser hellere vi køber en med fremtiden foran sig, og ikke en, undskyld mig udtrykket, en afdanket spiller på 30.
Hvorfor give 3-5 mio. for ham, hvis vi kan få Mikael Lustig til samme pris?

188

Re: Christopher Poulsen ville væk fra VFF

Indlæg af 188 »

Arff Skrev:
> 188 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Nu venter vi bare på at få Ulrich Vincent til
> > højreback, så kører det.
>
> Jeg ser hellere vi køber en med fremtiden foran
> sig, og ikke en, undskyld mig udtrykket, en
> afdanket spiller på 30.
> Hvorfor give 3-5 mio. for ham, hvis vi kan få
> Mikael Lustig til samme pris?

Kender ikke Lustig fra andet end omtale herinde, og kort fra pressen, så for min skyld ingen alarm hvis han er god :-) Der ville helt sikkert være mere perspektiv i det

Shadrak

Re: Lindkvist

Indlæg af Shadrak »

Fint nok, det er ærgeligt at vi mister personen Ulrik Lindkvist, men manden er bare ikke god nok til en topklub i DK og heller ikke til Europæisk, det har en måske været i en halv sæson af hans karrierer. Tag nu de skide Lindkvist-briller af og tør øjnene!

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Shadrak Skrev:
> Fint nok, det er ærgeligt at vi mister personen
> Ulrik Lindkvist, men manden er bare ikke god nok
> til en topklub i DK og heller ikke til Europæisk,
> det har en måske været i en halv sæson af hans
> karrierer. Tag nu de skide Lindkvist-briller af og
> tør øjnene!

Fint nok, vi mister en mand med 149 kampe for klubben på bagen (som en af de 4 tilbageværende med over 100 kampe), en mand der er med til at sætte humøret på træningsbanen og en mand der kæmper for klubben hver eneste gang.

Lindkvist opnåede i vores første bronze-sæson 24 kampe (13. mest benyttede), mens han i vores 2. bronze-sæson opnåede 30 kampe (7. mest benyttede), så vi har åbenbart ikke været et tophold i dine øjne, selv i de sæsoner vi har vundet metal, eller hvordan skal det forståes ? I vores hidtidige UEFA Cup-kampe er UL vist ikke faldet ret meget mere i gennem end de øvrige i vores trup, som har prøvet disse kampe, så skal vi også sælge dem inden vi møder Keflavik ?

Man sælger ikke bare ud af 442 FCM-kampe (Ulrik, Bak og Dennis), uden det får konsekvenser. Rutinen på holdet bliver svækket i stor grad, og så vil jeg se stort på om manden er fast eller om han er reserve.
Ulrik har bevist over lang tid, at han har klassen til (toppen af) SAS Ligaen, så at negligere ham på den måde du gør, synes jeg ikke er rimeligt.

Peter Ross

Jesper BW1100

Re: Christopher Poulsen pris

Indlæg af Jesper BW1100 »

Peter Ross Skrev:
>
> Folk på VFFs forum siger 6 mio., og jeg vil også
> gætte på prisen i hvertfald ligger over 3 mio.

Jeg tror simpelthen ikke på vi har givet en dart over 3 millioner for ham. Så desperat er vi da heller ikke.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

ENIG ENIG ENIG ENIG ENIG

Jens Ørgaard, håber fandme ikke du sælger denne mand! Det vil virkelig være et tab!

Synes folk hos FCM generalt mangler mere klubfølelse og loyalitet. Men det er vel hvad man kan forvente af os som fusionsklub? eller hvad. Jeg er bare skuffet over at vi tilsydeladende mister en fyr som Ulle, og folk generalt er ligeglade med hans fortid i klubben!

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

Meget vel jeg har kigget på statistikkerne, min fejl. Men Det ændre ikke ved den klare opfattelse, at i en del af de kampe jeg set i sidste sæson, hvor Lindkvist var med, var han holdets absolut svageste led. Kolja og Leon har begge formået at spille meget mere sikkert (og i øvrigt syntes jeg også rutineret) defensivt og har også formået at komme med rigtig gode overlap. Derfor er Lindkvist (før købet af CP) ikke i nærheden af startopstillingen og da man formode, at der også kommer et indkøb til højrebacken, så vil det nok betyde, at han vil være endnu længere væk.
Han har ikke kendt sin besøgstid i år og det er måske i virkeligheden temmelig urutineret af ham, så kan han have spillet nok så mange kampe.

Arff

Indlæg af Arff »

Shadrak Skrev:
> Han har ikke kendt sin besøgstid i år og det er
> måske i virkeligheden temmelig urutineret af ham,
> så kan han have spillet nok så mange kampe.

Hvilken besøgstid?
- Den han ikke har fået, i mere end 3 kampe af gangen, eller hvad mener du? :)

Sir Lago

Re: Jeg hader JØ!!!

Indlæg af Sir Lago »

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv...!

Sir Lago

Re: Christopher Poulsen - ny tråd

Indlæg af Sir Lago »

Lige et hurtigt spørgsmål? Hvilken venstreback/kant skulle vi ellers ha købt? Og et realistisk bud af slagsen...

Og jeg ser det sgu lidt på den måde... Hvis vi kan svække Viborg lidt er det sgu da et kæmpe plus!!!

René

Re: Christopher Poulsen - ny tråd

Indlæg af René »

nu må i kraftedeme stoppe - har i overhovedet forstand på fodbold!!!!????? CP er et rigtig godt køb - hurtig, meget aggresiv, fighter af guds nåde og meget alsidig type. Derudover er han en type, som kan score mål. Han vil vinde altid og man kan altid stole på en superindstilling fra hans side - og det er godt på vores unge hold. Jeg vil godt vædde med hvem som helst af jer - i kommer til at æde jeres ord igen - han er en af de absolut bedre spillere i SAS-liganen og han kommer på hold, tro mig. Tænk lige lidt over det - og tænk lidt videre over, at Simon Poulsen nok ikke spiller i FCM om 2 år. Hvem var i Viborg? Det var jeg bl.a. - og her fik Dennis S ikke et ben til jorden - netop pga. CP. Han er kanonspiller - og sorry Leon, men du skal virkelig slås for din plads nu. Og med hensyn til jeres hyleri om højre back - show some faith.....hvis vi sælger Ulle, hvilket vi bør gøre (har jeg argumenteret for tidligere) - kommer der selvfølgelig en ny højre back. Har vi floppet på transfermarkedet indtil nu ift. OB, AAB, BIF og FCK - i think not. Nogle af de kommentarer, der kommer herinde får mig tit til at tænke meget dybt over folks indsigt i fodbold..........

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodb ... 315392.ece

EB mener også 6 mio. kr.
Ret dyrt, hvis det er den reelle pris.

foboldfreaken1001

Indlæg af foboldfreaken1001 »

I dagens EB skriver de at vi betalte 6 mio. og en måneds løn på 125000 kroner...

Årsløn = 1.5 mio.

JØ siger også som han siger på Bold at der kommer et nyt profil-indkøb og et salg kommer IKKE på tale

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

Ranger (AGF) Skrev:
> http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/article
> 315392.ece
>
> EB mener også 6 mio. kr.
> Ret dyrt, hvis det er den reelle pris.

det var da stygt. er han virkelig så meget værd? jeg mener at have læst at GF bød 1 1/2, og at viborg ville have 3 mio.? hvorfor betaler vi det dobbelte?

Troldepus - hmm... lugter langt væk af VFF'ere!

Besvar