Pokalkampe i aften
-
Cee-Jay
Re: FCK-OB
Glæder mig til lodtrækningen... Følgende hold deltager i lodtrækningen:
FC København
FC Midtjylland
OB
Randers FC
Viborg FF
AC Horsens
Lyngby
Holbæk
Håber på Holbæk eller Viborg... Og så må FCK og OB gerne slås med hinanden lidt...
FC København
FC Midtjylland
OB
Randers FC
Viborg FF
AC Horsens
Lyngby
Holbæk
Håber på Holbæk eller Viborg... Og så må FCK og OB gerne slås med hinanden lidt...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Pokalkampe i aften
Sejer er alt, stop nu det brok. Husker vores 0-1 i Viborg som en deeeejlig følelse. Godt du ikke holder med FCK så, for de vinder da næsten altid med en enkelt pind.
-
Dahl Nielsen
Personligt vil jeg meget gerne undgå Lyngby.
Godt nok er de et 1. Divisionshold, men de er altså ufattelig formstærke i øjeblikket. Hvis de kan holde det, så kan den ekstra motivation de givetvis får ved at spille pokalkvartfinale, komme til at betyde en meget svær omgang.
Godt nok er de et 1. Divisionshold, men de er altså ufattelig formstærke i øjeblikket. Hvis de kan holde det, så kan den ekstra motivation de givetvis får ved at spille pokalkvartfinale, komme til at betyde en meget svær omgang.
-
schou
Re: Glostrup - VFF 2-3... tæt på 3-3
kan sige at Glostrup havde en KÆMPE chance umiddelbart efter deres 2-3 mål, men den gik lige forbi mål... Viborg spiller meget dårligt, men gjorde det der var nødvendigt. Man må formode at de er noget trætte i benene på søndag da de stillede i stærkeste opstilling.
/schou
/schou
-
jacobfrederiksen100
Jeg vil hellere møde FCK på SAS Arena i kvartfinalen end jeg vil møde FCK i semifinalen, både i Parken og SAS Arena, da FCK har voldsomme problemer i Parken. Tror også vi ryger ud af pokalen hvis vi møder FCK i semifinalen. Så hvorfor ikke bare satse på at vi står over for FCK eller OB på hjemmebane i kvartfinalen. Så ser chancen for endelig en pokaltitel og uefacup-deltagelse stor ud.
-
fcm-fan-4ever
Re: Thyges skade
Thyge klar igen på søndag mod de muggrønne.... han fik et lille trælår idag men det skulle ikke være så slemt...
Forza Fc
Forza Fc
-
jakob88
Fantastisk nyhed!
Jeg er straks blevet mere rolig.
Den skal have fuld gas mod VFF!
Jeg er straks blevet mere rolig.
Den skal have fuld gas mod VFF!
-
Dahl Nielsen
fcm-fan-4ever Skrev:
-------------------------------------------------------
> Thyge klar igen på søndag mod de muggrønne.... han
> fik et lille trælår idag men det skulle ikke være
> så slemt...
> Forza Fc
Skønt! En opstilling uden Thyge vil være mærkbart svækket, selv om vi selvfølgelig har masser af kvalificerede afløsere, og evt. også kunne vælge at stille i en anden opstilling (fx 4-4-2).
-------------------------------------------------------
> Thyge klar igen på søndag mod de muggrønne.... han
> fik et lille trælår idag men det skulle ikke være
> så slemt...
> Forza Fc
Skønt! En opstilling uden Thyge vil være mærkbart svækket, selv om vi selvfølgelig har masser af kvalificerede afløsere, og evt. også kunne vælge at stille i en anden opstilling (fx 4-4-2).
-
jakob88
På FCM.dk lyder meldingen således:
"Mikkel Thygesen måtte desværre forlade kampen i første halvleg med en ankelskade. Der er endnu ingen overblik over om skaden er alvorlig."
"Mikkel Thygesen måtte desværre forlade kampen i første halvleg med en ankelskade. Der er endnu ingen overblik over om skaden er alvorlig."
-
fcm-fan-4ever
ER sagde efter kampen i radioen at thyge er helt sikkert med søndag, da det kun var et lille trælår....
Forza FC
Forza FC
-
Syrensen
træk nu bar holbæk, spiller der selv,,, vile være genialt (er desværre ikke god nok til at være med selv)
-
jakob88
Holbæk vil i mine øjne været svaret på ønskelodtrækningen.
En kamp vi bør kunne køre hjem uden at stille i absolut stærkeste opstilling. Dermed kan vi måske spare et par enkelte vigtige spillere til den tid!
En kamp vi bør kunne køre hjem uden at stille i absolut stærkeste opstilling. Dermed kan vi måske spare et par enkelte vigtige spillere til den tid!
-
YahooSeeker [Bot]
Ingen grund til at møde fck eller ob før i finalen