Niveau
-
fcmig
Re: Heinze er IKKE løsningen
jeg vil heller ikke sige at Heinze, det var bestemt ikke meningen hvis det lød sådan i den tidligere indlæg. Men jeg kan se at FCM får et meget stort problem på den post hvis han ikke hæver sit bund niveau betydeligt. Jeg syntes godt at man kan give AR en del af skylden for de to mål, men det er da klart at han ikke skal stå med alt ansvaret selv. en ellers så godt spillede KBN hvad også en andel i særligt det andet mål.
Rasmus
Rasmus
-
fcmig
Re: Niveau AR igen igen...
Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal forklare... men ved den andet mål vil jeg sige at KBN bare skal få clared den bold i stedet for at heade den ind i spil igen. Men før det skulle AR havde bokset bolden væk da han er ved den.
Bare min version af målet,
Rasmus
Bare min version af målet,
Rasmus
-
BW # 163
Re: Heinze ER løsningen
Jeg baserer ikke min vurdering af Heinze på en kamp, har set ham flere gange, og han har stadig flere mangler i sit spil. Han har bla. store tekniske mangler på jorden. En moderne målmand skal også helst kunne sparke godt til bolden.
Jeg mener ikke han p.t. har niveau til SAS-ligaen, og hvis han var så god stod han vel i stedet for AR, der har taget mange hug herinde?.
BW # 163
Jeg mener ikke han p.t. har niveau til SAS-ligaen, og hvis han var så god stod han vel i stedet for AR, der har taget mange hug herinde?.
BW # 163
-
Ravnen
Kan ikke helt se at Anders skulle være meget bedre end Lasse, mon ikke de er omtrent på niveau. Fordelen ved Lasse er at han er ung og rummer et potentiale der kan udvikles via kamperfaring. Anders tror jeg ærligt talt ikke får hævet sit bundniveau nok til at være på Superliganiveau.
Synes det er en ærlig sag at debattere spilleres beretigelse på holdet, for mig er det klubben og holdet der kommer i første række.
Synes det er en ærlig sag at debattere spilleres beretigelse på holdet, for mig er det klubben og holdet der kommer i første række.
-
NME
BW # 163 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg baserer ikke min vurdering af Heinze på en
> kamp, har set ham flere gange, og han har stadig
> flere mangler i sit spil. Han har bla. store
> tekniske mangler på jorden. En moderne målmand
> skal også helst kunne sparke godt til bolden.
Jeg ville være mere overrasket hvis han ikke havde mangler end hvis han har..
Og så ville jeg forøvrigt være mere sikker hvis Heinze stod nede i målet når forsvaret spiller bolden tilbage langs jorden. For er squ temmelig nervøs hver gang den bliver spillet tilbage AR !!
> Jeg mener ikke han p.t. har niveau til SAS-ligaen,
> og hvis han var så god stod han vel i stedet for
> AR, der har taget mange hug herinde?.
Nu er det jo, heldigvis, ikke os herinde på Graven der bestemmer hvem der skal spille.
Men han har jo også allerede fået chancen på trods af sin unge alder (specielt for en målmand), hvor han jo gjorde det udemærket.
Mindes forresten at vi så en kamp imod Brøndby hjemme hos dig, hvor vi alle var pænt begejstrede for Lasse ?
> BW # 163
Jeg ville være mere overrasket hvis han ikke havde mangler end hvis han har..
Og så ville jeg forøvrigt være mere sikker hvis Heinze stod nede i målet når forsvaret spiller bolden tilbage langs jorden. For er squ temmelig nervøs hver gang den bliver spillet tilbage AR !!
Nu er det jo, heldigvis, ikke os herinde på Graven der bestemmer hvem der skal spille.
Men han har jo også allerede fået chancen på trods af sin unge alder (specielt for en målmand), hvor han jo gjorde det udemærket.
Mindes forresten at vi så en kamp imod Brøndby hjemme hos dig, hvor vi alle var pænt begejstrede for Lasse ?
> BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
BW # 163 Skrev:
>
>
> BW # 163
Jeg er slet ikke bekymret, for, hvis vi tager de mangler du har fokus på: ikke så god teknisk på jorden, og kombinere med han er en lille lynhurtig målmand på stregen og helt fantastisk i luftspillet, tja, så kunne denne beskrivelse ligeså godt " sakses" ind under Mogens Kroghs profil - alligevel gjorde han det jo ok.
Det er klart jeg også har min personlige favorit målmand, men jeg kan slet ikke se, at AR eller Heinze ikke har niveau til ligaen. Fof mig ligner det bare den typiske omgang brok efter vi har tabt en kamp ( hvor vi troede vi vandt på forhånd), så går der infaltion i forhold til forskellige spiller der slet ikke har niveau til ligaen.
Ligesom man nu kan odse på trænerfyringer, måske vi skulle starte en ods konkurrence, hvor vi kan spille på, hvem der så ikke har niveau til ligaen i næste spillerunde.
>
>
> BW # 163
Jeg er slet ikke bekymret, for, hvis vi tager de mangler du har fokus på: ikke så god teknisk på jorden, og kombinere med han er en lille lynhurtig målmand på stregen og helt fantastisk i luftspillet, tja, så kunne denne beskrivelse ligeså godt " sakses" ind under Mogens Kroghs profil - alligevel gjorde han det jo ok.
Det er klart jeg også har min personlige favorit målmand, men jeg kan slet ikke se, at AR eller Heinze ikke har niveau til ligaen. Fof mig ligner det bare den typiske omgang brok efter vi har tabt en kamp ( hvor vi troede vi vandt på forhånd), så går der infaltion i forhold til forskellige spiller der slet ikke har niveau til ligaen.
Ligesom man nu kan odse på trænerfyringer, måske vi skulle starte en ods konkurrence, hvor vi kan spille på, hvem der så ikke har niveau til ligaen i næste spillerunde.
-
johnnynielsen
Re: Leon MOM!
Sjovt at vi sidder og snakket i halvegen om, at netop Leon burde skiftes ud, fordi han spiller den dårlig 1 halveg, men det skal dog siges, at han hiver sig gevaldig op i 2 halveg.. Jeg har dog svært ved at nævne en MOM efter en middel indsats...
Det værste der kunne ske mod AC Horsens er vel at komme bagud også endda med 2 mål, som ikke gør det lettere i dag..
Jeg synes Christian O. viste at han er konstant farlig, dog mangler han stadig en smule overblik.
Det værste der kunne ske mod AC Horsens er vel at komme bagud også endda med 2 mål, som ikke gør det lettere i dag..
Jeg synes Christian O. viste at han er konstant farlig, dog mangler han stadig en smule overblik.
-
YahooSeeker [Bot]
johnnynielsen Skrev:
> Sjovt at vi sidder og snakket i halvegen om, at
> netop Leon burde skiftes ud, fordi han spiller den
> dårlig 1 halveg, men det skal dog siges, at han
> hiver sig gevaldig op i 2 halveg.. Jeg har dog
> svært ved at nævne en MOM efter en middel
> indsats...
Han har fået en god karakter i EB som også har ham som den 3 bedste forsvars spiller overall i år.
> Sjovt at vi sidder og snakket i halvegen om, at
> netop Leon burde skiftes ud, fordi han spiller den
> dårlig 1 halveg, men det skal dog siges, at han
> hiver sig gevaldig op i 2 halveg.. Jeg har dog
> svært ved at nævne en MOM efter en middel
> indsats...
Han har fået en god karakter i EB som også har ham som den 3 bedste forsvars spiller overall i år.
-
Mose
Jeg fornemmer at du, Hekler, er meget tilfreds med Leon Jessen indsats og det vil jeg gerne bakke op:
Leon Jessen spiller på den venstrebackplads, som generelt er svagt besat på danske hold (og mange europæiske hold).
Vi har her med en ung spiller at gøre, der muligvis kan udvikle sig til en virkelig god venstreback. Bliver han ved med at få spilletid på den back, er jeg overbevist om, at han inden længe spiller sig ind på U-21 holdet. Herfra er der ikke langt fra et salg med gode indtjeningsmuligheder til følge.
Giv nu knægten lidt snor. Det betaler sig.
Leon Jessen spiller på den venstrebackplads, som generelt er svagt besat på danske hold (og mange europæiske hold).
Vi har her med en ung spiller at gøre, der muligvis kan udvikle sig til en virkelig god venstreback. Bliver han ved med at få spilletid på den back, er jeg overbevist om, at han inden længe spiller sig ind på U-21 holdet. Herfra er der ikke langt fra et salg med gode indtjeningsmuligheder til følge.
Giv nu knægten lidt snor. Det betaler sig.
-
johnnynielsen
Jeg mener nu også at Leon er god nok, men jeg synes bare ikke at han leverede varen i denne kamp..