Sådanne folk skal bortvises og formenes adgang til stadion, hvis det står til mig !
Det er vildt usympatisk og ødelægger det bare for os andre
I yderste konsekvens får FCM lov til at spille for lukkede døre, og hvor langt ude er vi så !
Pivekoncert mod Pimpong - Skandaløst
-
Fotovagn
Re: "Køb bananer" & abelyde
Jeg sad og græmmede mig noget så frygtelig. At der overhovedet er nogle af de der kalder sig FCM fans, som kommer i tanke om at udtrykke sig så lavt. Sølle opførsel, og jeg så hellere disse personer bortvist fra stadion, end dem der har lidt røg med i kufferten. Der er børn på stadion som hører deres ukvemsord og tilråb - de børn er fremtidens kunder i butikken FCM - og når de "voksne" kan råde og skrige som de lyster, så kan ungerne vel også. Ud med de personer en anden gang, og lad os så se noget bold i fred og ro med gode sange og gode tilråb.
-
Altoriso
Hvis der var nogen der så Esbjerg - OB idag kunne man også høre nogle pinlige tilråb fra OB´s fans ned mod Hoffmann, og det værste var næsten, at når nogle voksne havde sat i gang, så stemmede et par små møgunger lynhurtigt i...
Det frydede mig vildt da Esbjerg scorede
Men lad os nu få udryddet den latterlige holdning, og koncentreret os om at bakke vores eget hold op mest muligt !
Det frydede mig vildt da Esbjerg scorede
Men lad os nu få udryddet den latterlige holdning, og koncentreret os om at bakke vores eget hold op mest muligt !
-
Le compte
Jeg syntes man skal tage afstand på stadion når folk råber King Kong og ligende racisistiske tilråb. Det kan man gøre ved at gå et stykke væk fra de som skaber sig. I de fleste kampe er der så meget plads at det kan lade sig gøre. Jeg tror det vil have en stor effekt, hvis de på den måde bliver isoleret.
Jeg tror ikke at folk bliver ved, hvis de pludselig står alene i en gruppe for sig selv.
Hvad synes I?
Jeg mener at man er nødt til at tage afstand prompte, men mener ikke at bør søge en verbal konfrontation med disse typer da det måske blot udvikler sig til ballade.
Jeg tror ikke at folk bliver ved, hvis de pludselig står alene i en gruppe for sig selv.
Hvad synes I?
Jeg mener at man er nødt til at tage afstand prompte, men mener ikke at bør søge en verbal konfrontation med disse typer da det måske blot udvikler sig til ballade.
-
Fotovagn
Fuldstændig enig. Isoler dem, og fortsætter de - ud af stadion med dem. Hjem hvor de hører til, for på stadion har de intet at gøre.
-
johnnynielsen
Kan man ikke gå ind i en dialog med kontrollørerne om at de skal holde øje med denne gruppe og kommer der det mindste racistiske fra dem, så tag dem i hoved og røv og kyl dem ud..
Gentager dette sig til mange kampe, så skal de ikke have adgang til stadion..
Jeg tror personlig at det er nogle drengerøve, som har fået en fad for meget, de skal sgu nok lære, hvordan verden fungerer, hvis man stiller stolen for døren.
Mvh
Johnny - Som opfordrer til dialog mellem BW og kontrollørerne
Gentager dette sig til mange kampe, så skal de ikke have adgang til stadion..
Jeg tror personlig at det er nogle drengerøve, som har fået en fad for meget, de skal sgu nok lære, hvordan verden fungerer, hvis man stiller stolen for døren.
Mvh
Johnny - Som opfordrer til dialog mellem BW og kontrollørerne