Vokalstyrke på SAS
-
jakob88
Re: Vokalstyrke på SAS
Hansen - Galehuset skrev:
-------------------------------------------------------
> @ jakob88
>
> Kan du sige komplet irrelevant i forhold til det
> vi diskuterer?
Nej
Men hvis det kan gøre dig glad synes jeg også vores intro med amerikaneren er latterlig, så er det sagt...
Jeg vil sætte mere pris på noget musik der virkelig får folk op af stolene...
Hvad er det relevante i at begynde at kommentere på en amerikaner, du mener er midtjyde og som efter dig, ikke kan tale sit sprog ordentligt...... (+ Du benytter nedladende ord om os) ?????????
-------------------------------------------------------
> @ jakob88
>
> Kan du sige komplet irrelevant i forhold til det
> vi diskuterer?
Nej
Men hvis det kan gøre dig glad synes jeg også vores intro med amerikaneren er latterlig, så er det sagt...
Jeg vil sætte mere pris på noget musik der virkelig får folk op af stolene...
Hvad er det relevante i at begynde at kommentere på en amerikaner, du mener er midtjyde og som efter dig, ikke kan tale sit sprog ordentligt...... (+ Du benytter nedladende ord om os) ?????????
-
YahooSeeker [Bot]
@ Kasper_nielsen
Den gider jeg end ikke kommentere. Det er den ikke værd. Såfremt input udefra ikke er velkomne burde i skrive det.
Den gider jeg end ikke kommentere. Det er den ikke værd. Såfremt input udefra ikke er velkomne burde i skrive det.
-
YahooSeeker [Bot]
Det relevante ligger i at jeg mildest talt er overrasket over at "håndbold-mentaliteten" har SÅ godt fat ude hos jer. Jeg ville derfor vejre stemningen herinde, for at finde ud af om i rent faktisk synes det er fedt.
-
BW # 163
Champagnegaloppen.. MUHAHAHAHAAHA
Det er squ da næsten ligeså corny som lav - sol - over Århus eller Vimmersvej.
Eller en 80ér thomas Helmig sang - ligesom for at mindes de gode gamle dage?.
Men originalt - ja squ.
Håber dog ikke champagnepropperne springer på søndag.
Lets get ready to Rhumble, og speakerens præsentation på SAS-arena, går kun de gæstende fans på fordi de hører den igen og igen dagen efter pga. alle de mål FCM hagler ind på SAS-arena.
Men nu da vi snakker KOPIster og originalitet. Har I ikke selv lige solgt navnet på jeres såkaldte atletikarena?. Hvem er det liige i har kopieret der ?. Også her var "hedebønderne" først ude...
Jyllands Stolthed var i måske engang. Men snart er i højst Århus Stolthed ->
i landets næstbedste række. God tur ned til Brabrand og Aarhus Fremad.... Håber i får nogle gode lokalopgør.
BW # 163
Det er squ da næsten ligeså corny som lav - sol - over Århus eller Vimmersvej.
Eller en 80ér thomas Helmig sang - ligesom for at mindes de gode gamle dage?.
Men originalt - ja squ.
Håber dog ikke champagnepropperne springer på søndag.
Lets get ready to Rhumble, og speakerens præsentation på SAS-arena, går kun de gæstende fans på fordi de hører den igen og igen dagen efter pga. alle de mål FCM hagler ind på SAS-arena.
Men nu da vi snakker KOPIster og originalitet. Har I ikke selv lige solgt navnet på jeres såkaldte atletikarena?. Hvem er det liige i har kopieret der ?. Også her var "hedebønderne" først ude...
Jyllands Stolthed var i måske engang. Men snart er i højst Århus Stolthed ->
i landets næstbedste række. God tur ned til Brabrand og Aarhus Fremad.... Håber i får nogle gode lokalopgør.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Att. Hansen - Galehuset
Vi har sunget den siden efteråret 2004. En af de sidste kampe i det efterår.
-
BW # 163
Champagnegalop...
http://punkis.homeip.net/pqmp3/PQ002-Ch ... loppen.mp3
Lyt til den nu. Den får i ikke at høre på søndag.. lol
BW # 163
Lyt til den nu. Den får i ikke at høre på søndag.. lol
BW # 163
-
jakob88
Hvad er det for noget at lukke ud..... Håndbold mentalitet???????
I Viborg kan du snakke om håndbold mentalitet!!!!!
Hvad forventer du fan mæssigt fra vores side... Vi kommer fra et midtjysk område med godt 80.000 indbyggere (Herning & Ikast), Vi er ikke Århus med 300.000 indbyggere.
I AGF har i selvfølgelig en bedre fankultur end os, men jeg vil gerne bede dig om at uddybe begrebet, "håndbold mentalitet"?????
I Viborg kan du snakke om håndbold mentalitet!!!!!
Hvad forventer du fan mæssigt fra vores side... Vi kommer fra et midtjysk område med godt 80.000 indbyggere (Herning & Ikast), Vi er ikke Århus med 300.000 indbyggere.
I AGF har i selvfølgelig en bedre fankultur end os, men jeg vil gerne bede dig om at uddybe begrebet, "håndbold mentalitet"?????
-
BW # 163
Håndboldmentalitet ?
Er det når Århus GF inviterer til Håndbold, med gratis entre til fodbold ?.
I SAMME STADIONKOMPLEKS ?
Tsk
BW # 163
Er det når Århus GF inviterer til Håndbold, med gratis entre til fodbold ?.
I SAMME STADIONKOMPLEKS ?
Tsk
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
For det første er det altid fedt at komme herind og blive svinet til. Jeg kommer med en simpel forespørgsel: synes i det er fedt? Intet andet.
I øvrigt er i alle galt på den. Der er ikke tale om champagnegaloppen. Det er derimod Radetzsky-marchen. Jeg synes heller ikke den i sig selv er skide fed, men pointen er at der traditioner bag. Jeres kan vel næppe været en indgroet praksis.
I øvrigt er i alle galt på den. Der er ikke tale om champagnegaloppen. Det er derimod Radetzsky-marchen. Jeg synes heller ikke den i sig selv er skide fed, men pointen er at der traditioner bag. Jeres kan vel næppe været en indgroet praksis.
-
Kent
Den er faktisk mere indgroet end jeres - vores er blevet lavet til hver eneste kamp, der nogensinde er spillet på stadion. Er jeres det?
-
YahooSeeker [Bot]
Engang siden midten af 80erne ja.
-
BW # 163
Ok point taken. Vi har altså at gøre med en march der stammer tilbage fra tiden med det Østrig-ungarske emperie.
Var det sidst i vandt et mesterskab herhjemme ?.
BW # 163
Var det sidst i vandt et mesterskab herhjemme ?.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Men anyways, jeg gider sgu egentlig ikke det her drenge. Jeg ville bare stille et simpelt spørgsmål: Synes FCM's tilhængere indledningen er fed eller ej? Jeg skulle nok have holdt min egen holdning til den for mig selv. Anyways, i skal være velkomne til at svare "ja" eller "nej" nedenunder...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Champagnegalop...
Det er ikke i nærheden af at være den der bliver spillet...
-
BW # 163
hvorfor er denne uofficielle poll så vigtig for dig ?. Arbejder du for Sonar analyseinstituttet eller RAmbøll ?
BW # 163
BW # 163