det er jeg uenig i, stærkt uenig i
fcm er et aktieselskab og ja her gælder
der altså nogle spilleregler after
aktieselskabsloven.
Herunder gælder der endvidere nogle regler
hvis man er på diverse børser
Der ligger et pres på ørgaard som sportslig
ansvarlig.
Ørgaard
-
Egebjerg
Re: Ørgaard
Kewi du skrev > Det er fordi jeg tænker som aviserne, nemlig
at fcm er en forretning, hvor bestyrelsen
har sat nogle mål op ud fra investeringer og
sponsorer.
Som jeg ser du skriver det, skriver du at bestyrelsen har sat nogle mål ud fra investeringer og sponsorer....
Sponsorer har intet med mål at gøre, de kigger på FCM som klub og på de forventede resultater og beslutter herfra om eksponeringen er god for deres virksomhed..
Desuden lægger man budget ud fra forventede indtægter og forventede udgifter.
Igen må jeg sige, FCM har ikke sat sine mål op ud fra investeringer og sponsorer, nej istedet ud fra visionen om at blive en førende sportslig og økonomisk fodboldklub i DK på lang sigt.
De kigger realistisk på truppen driften og økonomien, og udarbejder ud fra disse betragtninger et kortsigtet mål.(sæsonmål)
Som du skriver det, mener du så at FCM siger... hmm vi har en egenkapital på knap 20 mio, den rækker sikkert til en top 4.....
at fcm er en forretning, hvor bestyrelsen
har sat nogle mål op ud fra investeringer og
sponsorer.
Som jeg ser du skriver det, skriver du at bestyrelsen har sat nogle mål ud fra investeringer og sponsorer....
Sponsorer har intet med mål at gøre, de kigger på FCM som klub og på de forventede resultater og beslutter herfra om eksponeringen er god for deres virksomhed..
Desuden lægger man budget ud fra forventede indtægter og forventede udgifter.
Igen må jeg sige, FCM har ikke sat sine mål op ud fra investeringer og sponsorer, nej istedet ud fra visionen om at blive en førende sportslig og økonomisk fodboldklub i DK på lang sigt.
De kigger realistisk på truppen driften og økonomien, og udarbejder ud fra disse betragtninger et kortsigtet mål.(sæsonmål)
Som du skriver det, mener du så at FCM siger... hmm vi har en egenkapital på knap 20 mio, den rækker sikkert til en top 4.....
-
Egebjerg
KEWI > Hvis du mener at folk køber FCM aktier med henblik på at tjene penge istedet for at støtte så er du forkert på den...(der vil altid være nogle der ikke ved bedre)
En mand/kvinde med bare nogenlunde økonomisk sans, ville aldrig satse sine penge på fodboldaktier....
Derfor udbydes der altid mange men små aktier....
(Kewi> læs mit indlæg ovenover Dennis Egebæk)
En mand/kvinde med bare nogenlunde økonomisk sans, ville aldrig satse sine penge på fodboldaktier....
Derfor udbydes der altid mange men små aktier....
(Kewi> læs mit indlæg ovenover Dennis Egebæk)
-
Denis Egebæk
Hvad har det med sagen at gøre? Er der en paragraf i aktieloven der siger at direktøren SKAL fyres hvis der ikke bliver udbetalt udbytte til aktionærerne?
Eller hvis målsætningen ikke bliver opfyldt (hviloket ingen jo ved endnu eftersom sæsonen varer til maj 2006)?
Eller hvis målsætningen ikke bliver opfyldt (hviloket ingen jo ved endnu eftersom sæsonen varer til maj 2006)?