Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af Steffen am »

Igbun både set i Randers, Aarhus, Herning og vist også Malmø. :-O
Han får travlt i hvert fald hvis han skal skrive med alle ;)

henker

Indlæg af henker »

henker skrev:Så jeg havde ret mht at steinlein vil handle ind i sidste minut.

Kilde bold.dk emne: vil give talenter chance..

Synes at det er rigtig ærgerligt.. At vi ikke snupper spiller næse for andre klubber.. Men så lyder det også som om steinlein er snøre ude efter flere landshold spiller. Derfor vil han venter indtil EM er overstået.. Men come on!!! To uger inden transfeer vinduet lukker.. Sindsyg..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... e-chancen/

O

Indlæg af O »

henker skrev:
henker skrev:Så jeg havde ret mht at steinlein vil handle ind i sidste minut.

Kilde bold.dk emne: vil give talenter chance..

Synes at det er rigtig ærgerligt.. At vi ikke snupper spiller næse for andre klubber.. Men så lyder det også som om steinlein er snøre ude efter flere landshold spiller. Derfor vil han venter indtil EM er overstået.. Men come on!!! To uger inden transfeer vinduet lukker.. Sindsyg..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... e-chancen/
Det nok omsonst, men forsøger alligevel...

Det er helt naturligt, at vi først går ud og rører på os, sidst i et vindue. Ofte vil vi være interesserede i spillere, som befinder sig på en hylde, som også gør dem interessante for klubber, som er større end FCM på samtlige parametre. Derfor oplever vi også, at en given spiller, først vil lytte til tilnærmelser fra FCM sent i vinduet, hvor andre muligheder måske er ved at være udtømte.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jesper Hansen kontraktfri efter "endnu" et mislykkedes ophold i fransk fodbold. Alt efter Dahlins situation kunne han så være en mulighed?

ved han blev nævnt en del sidste gang, inden vi hentede Dahlin, der var der vidst meget delte meninger om ham.

Personligt tror jeg han kunne være en god erfaren herre at få ind. Som jeg umiddelbart husker, så er han også god til at råbe de andre op?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Er ikke udpræget fan af Jesper Hansen. Har aldrig set noget lys i ham.

Mht. Pusic tror jeg man bliver slemt skuffet hvis man forventer FCM kan tiltrække en angriber der er væsentlig bedre....

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Jesper BW1100 skrev:Er ikke udpræget fan af Jesper Hansen. Har aldrig set noget lys i ham.

Mht. Pusic tror jeg man bliver slemt skuffet hvis man forventer FCM kan tiltrække en angriber der er væsentlig bedre....
Well put :)

Er meget enig, hvis nogen skal overgå Pusic skal det være Thomsen, Thycosen eller en anden fra akademiet.

Spillere som Farlige Frank eller Zidan var jo heller ikke spillere vi ville kunne tiltrække da de var allerbedst. Men vi kan udvikle spillere til at være på niveau med Frank, Zidan, Pimpong (og Sisto), når de er allerbedst.

Ved ikke om Andersson spillede som da han var allerbedst i hans karriere, mens han var i Midtjylland, men han var jo som bekendt ikke kommet hertil, hvis det ikke var fordi der var en "glasben-ricisi"

Enten er det niveauet under Andersson, folk med glasben eller spillere der er udviklet i truppen.
Jeg ved godt hvad jeg hælder mest til i hvert fald.

974

Indlæg af 974 »

Det virker til at der er god rift om Sylvester Igboun....

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/br ... i-hb-koege

Malmø lyder da ret spændende for ham :-)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvis vi skal have en målmand - det kræver så at Dahlin eller Andersen sælges - synes jeg at Thomas Kaminski virker til at være en stærk målmand der også kan dominere feltet. Så vidt jeg ved er han tilbage i Anderlecht, og de vil ikke benytte ham.

henker

Indlæg af henker »

selvfølgelig vil jeg også have se kaminski kommer til fcm han er stor målmandstalenter - men er på en måde lidt chockerende over hans niveau i tidligere FCK kampen med ham i mål - måske passer han mere ind til FCM´s stil end FCK´s...

og ja det er rigtige at kaminski er vendt tilbage til Belgien..

henker

Indlæg af henker »

974 skrev:Det virker til at der er god rift om Sylvester Igboun....

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/br ... i-hb-koege

Malmø lyder da ret spændende for ham :-)

håber sandelig at han vender tilbage til FCM og spiller sammen med Hassan - da igboun gerne vil helst spiller sammen med sin (brodre) Hassan eller Izunna... såeh jeg tror at det er mest sandsynligvis at igboun vælger enten til FCM pga han kender den klub ud og ind plus europæiske turningen vejer også tung for igboun.. eller vejer han mest økonomiske vegne pga støtte til sin familien ned i Afrika.. kryds fingrer at han kommer hjem til os..

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Hvad angår Jesper Hansen vil jeg mene at han vil være et skridt nedad. Han kan mange af de samme ting som Mikkel, men han er i min verden bare meget ringere ude i feltet. Jeg bor tæt på FCN's stadion så jeg ser dem en del. Han var mildest talt ikke noget at skrive hjem om i mange år, omend han var noget bedre det år han blev solgt. Så hvis ikke Dahlin bliver klar må vi søge andre steder end efter en Jesper Hansen.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Hvis vi skal skifte målmand, jeg tror det ikke, men så skal vi sigte efter noget der er bedre ind en målmand som ikke har spillet ret meget i 2 år. Så nej tak til Jesper Hansen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

mnm123 skrev:Hvis vi skal skifte målmand, jeg tror det ikke, men så skal vi sigte efter noget der er bedre ind en målmand som ikke har spillet ret meget i 2 år. Så nej tak til Jesper Hansen.
Enig.
Skal vi skifte ud skal vi altså en hylde eller to op. Vi kan også lide at sammenligne os selv med Fck og så må man sige at vi står noget tilbage på målmands posten.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm- ... ken-raket/

Nasiru Mohammed, kantspiller, fra BK Häckens. Nogen der kender noget til ham ?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Næ men sidst vi havde en som hed noget med Mohammed der gik det jo egentligt meget godt ;-)
Han lyder meget spændende ... Meget rilwan agtigt!!?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Låst