Jess Thorup.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Re: Jess Thorup.

Indlæg af Cortez »

Synes da også at Thorup viste noget temperament i går. Og i nedtaktsinterviewet er han sjældent skarp i sit syn på dommeren. Det klæder ham at melde kontant ud.

/Cortez

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Cortez skrev:
20. feb 2017, 19:01
Synes da også at Thorup viste noget temperament i går. Og i nedtaktsinterviewet er han sjældent skarp i sit syn på dommeren. Det klæder ham at melde kontant ud.

/Cortez
Cortez et hold skal føle, at de har træneren med inde på banen :D ;)

http://www.bt.dk/fodbold/se-video-vred- ... lpende-fod

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Vi er pt. kun fire point fra at ende i nedrykningsspillet. Jeg føler mig på ingen måde sikker på at vi er med i mesterskabsspillet når ligaens deles. Men forhåbentlig kan vi vinde over Randers ude i næste runde, og lægge lidt afstand derned. Men de to sidste kampe med Aab ude og Nordsjælland hjemme, kan risikere at blive regulære gyser-kampe, to hold vi ofte har det svært med.

974

Indlæg af 974 »

UlvenFraNord skrev:
20. feb 2017, 19:32
Vi er pt. kun fire point fra at ende i nedrykningsspillet. Jeg føler mig på ingen måde sikker på at vi er med i mesterskabsspillet når ligaens deles. Men forhåbentlig kan vi vinde over Randers ude i næste runde, og lægge lidt afstand derned. Men de to sidste kampe med Aab ude og Nordsjælland hjemme, kan risikere at blive regulære gyser-kampe, to hold vi ofte har det svært med.
En 7. plads skulle vist også være meget god i år :-)
Vi vil da have ganske mange point med over i et slutspil mod bundholdene, og så få en kamp mod nr. 3 som da ikke er specielt skræmmende

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
20. feb 2017, 21:25
UlvenFraNord skrev:
Vi vil da have ganske mange point med over i et slutspil mod bundholdene, og så få en kamp mod nr. 3 som da ikke er specielt skræmmende
Hvis kravet er at kvalificere sig til europa, er det selvfølgelig også en måde at gøre det på. ;)

Ved man egentlig hvad der teknisk ville ske, i det scenarie:
1. Vi vinder de sidste 4 pokalkampe og 2. skulle ske at vinde nedrykningslutspillet?

974

Indlæg af 974 »

Steffen am skrev:
20. feb 2017, 21:41
974 skrev:
UlvenFraNord skrev:
Hvis kravet er at kvalificere sig til europa, er det selvfølgelig også en måde at gøre det på. ;)

1. Vi vinder de sidste 4 pokalkampe og 2. skulle ske at vinde nedrykningslutspillet?
Altså som jeg forstår det så skal vinderen af nedrykningsspillet (nr.7) spille mod nr. 3 om en plads i Europa
Vinder vi pokalen forestiller jeg mig at pladsen går til nr. 4, men jeg ved det ikke helt
Så spændende at se hvordan det bliver :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

974 skrev:
20. feb 2017, 21:47
Steffen am skrev:
20. feb 2017, 21:41
974 skrev:

Altså som jeg forstår det så skal vinderen af nedrykningsspillet (nr.7) spille mod nr. 3 om en plads i Europa
Vinder vi pokalen forestiller jeg mig at pladsen går til nr. 4, men jeg ved det ikke helt
Så spændende at se hvordan det bliver :-)
Ah du mener pladsen går til nr. 3? ;)
Måske den kamp mellem nr. 3 og 7 bare forsvinder.
Alternativt skal det være en kamp mellem nr. 3 og nr. 8,
hvis altså nr. 7 vinder pokalturneringen.

*nr. 4 er ikke kvalificeret til noget som helst, med mindre det er en top 3 klub vinder pokalturneringen, hvor så nr. 4 skal spille mod nr. 7 om den sidste plads.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

UlvenFraNord skrev:
Lad efteråret ligge, og lad os se fremad - trænere, spillere, ledelse og fans er alle enige om, at det ikke var godt nok. Personligt tror jeg også, at Jess har været mere utilfreds med nogle af vores kampe, end han har givet udtryk for, fordi han er en modsætning af, hvad vi normalt kender i FCM. Jess forsøger at tage presset fra spillerne, og derfor kommer der sommetider nogle udtalelser som virker underlige.

Kampen mod Viborg var rigtig, rigtig fin, hvis du spørger mig. Vi har skreget efter spillere som ville det 110%, og det fik vi mod de mug grønne. Samtidig var spillet ganske fornuftigt, og chancerne var der helt sikkert også. Var vi kommet foran på JP's chance efter 2 min, eller Duelunds på stolpen lidt senere, så havde vi også most dem helt ned i deres fraktion på tribunen.

Vi har Randers på fredag, og Lyngby næste fredag, og hvis vinder vi de to kampe, er vi så godt som sikre på mesterskabsslutspillet. Jeg er med på, at det hurtigt kan se anderledes ud, men jeg har optimisme efter Viborg-kampen. Lad os se lørdag morgen, om vi skal til at skide i bukserne.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Billede

Jess Thorup - taget fra omklædningrummet igår https://www.youtube.com/watch?v=veoGJoFwuE4

Indsæt selv et passende citat.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Herlig video med Jess :-D

Fcm5600

Indlæg af Fcm5600 »

Dejlig at se JT frigjort, god craziness :fcm: Lad os bare se lidt mere vildskab :twisted:

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Fcm5600 skrev:Dejlig at se JT frigjort, god craziness :fcm: Lad os bare se lidt mere vildskab :twisted:
Enig i, at Jess bliver mere og mere klar i sine udtalelser og handlinger - han er begyndt at "lead by example", og det klæder ham.

Om han skal udvise mere vildskab ved jeg ikke, for han skal imo ikke ændre på sig selv, og spille en rolle som ikke er ham. Jeg synes egentligt bare, at han skal vise sine følelser lidt oftere, og fortsætte ned af den vej han er begyndt at gå.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

974

Indlæg af 974 »

Man kan jo godt "ændre på sig selv" løbende, og især i arbejdssituationer kan man nogle gange med fordel tage "en anden sig selv" med på jobbet!
Det er jo meget almindeligt at vi i forskellige arenaer agerer på forskellige måder

Via coaching og eks. kommunikationsøvelser og -kurser kan der også ændres meget på den front

Da Glen startede slog han jo også fast at han var træner med træningsdragt på :-)
Det ændrede sig også siden
Han kommunikative evner ændrede sig også igennem årene

Så lige som ansatte spillere skal udvikle sig, så er det bestemt også møntet på mange trænere
Egentligt så udvikler de fleste af os dag for dag via de erfaringer vi gør os :-)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg kan faktisk god lide Thorup, han er mere nede på jorden end Glen. Er han den rigtige fremadrettet? Det må foråret vise.

En 3 plads og eventuelt pokalen, så er det jo en fantastisk sæson. Bliver man derimod 4-6, så tror jeg han bliver fyret.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Noerum skrev:
26. feb 2017, 14:23
Jeg kan faktisk god lide Thorup, han er mere nede på jorden end Glen. Er han den rigtige fremadrettet? Det må foråret vise.
Skulle vi nu ikke lige spise brød til :D . Han har noget at bevise efter et miserabelt efterår. De forandringer i Thorups væremåde, som andre har skrevet om, klæder ham. Og vores udtryk på banen er bedre end længe.

Jeg kan faktisk også bedre lide Thorups udtalelser i mange sammenhænge i fht Glens. Men tiden var også en anden under Glenn. Der var vi stadig udfordrene, der aldrig havde vundet en pind. Den situation er jo heldigvis anderledes i dag og derfor kan retorikken tilpasses.

Når det så er sagt, så skal der fortsat bygges på på alle parametre for at Thorup fortsat er træner, når den nye sæson starter op. Det tror jeg i hvert fald. Kan jo af gode grunde ikke vide det.

/Cortez

Låst