Transfer sommer 2014
Re: Transfer sommer 2014
Dejlig nyhed. Han tilfører en masse gode ting. Jeg synes allerede det vidner om at man nu har andre muligheder og ambitioner end før ejerskiftet - det er en fornøjelse. Så håber jeg bare Jim også sætter sit klare aftryk på banen.
Jeg er lidt spændt på hvem og hvor meget de vil spille inde centralt i forsvaret.
Jeg er lidt spændt på hvem og hvor meget de vil spille inde centralt i forsvaret.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja, og vi står nu betydeligt bedre end sidste sæson, med henblik på skader og karantæner og de kommende europa-league kampe.Stoffer skrev:Dejlig nyhed. Han tilfører en masse gode ting. Jeg synes allerede det vidner om at man nu har andre muligheder og ambitioner end før ejerskiftet - det er en fornøjelse. Så håber jeg bare Jim også sætter sit klare aftryk på banen.
Peter Ross skirver på twiter at Oliver Korch bliver udlejet til Hobro 
Jim er et sats på skadesområdet - og der har vi vel ikke været for heldige (Poulsen undtaget). Sidder lige med Tipsbladet og tænker om det ikke var en ide, at spørge ind til en (leje)pris på Okore, hvis Aston Villa alligevel ikke har tiltænkt ham en rolle i år.
Jeg er sikker på han nok skal få spilletid i PL når han kommer sig over hans skade som jo er grunden til han ikke spiller.Almind skrev:Jim er et sats på skadesområdet - og der har vi vel ikke været for heldige (Poulsen undtaget). Sidder lige med Tipsbladet og tænker om det ikke var en ide, at spørge ind til en (leje)pris på Okore, hvis Aston Villa alligevel ikke har tiltænkt ham en rolle i år.
Hmmm, tjae, bum, bum - vi skal vel stadig tænke lidt på pengene - trods alt!Almind skrev:Jim er et sats på skadesområdet - og der har vi vel ikke været for heldige (Poulsen undtaget). Sidder lige med Tipsbladet og tænker om det ikke var en ide, at spørge ind til en (leje)pris på Okore, hvis Aston Villa alligevel ikke har tiltænkt ham en rolle i år.
Opfordrer jo ikke til at købe en PL spiller - han er ifølge TipsBladet hverken nr. 3 eller 4 til pladsen, så det kunne jo være, at de så en ide i, at få ham i kampform i Herning/Ikast.....
Ud over det så regner jeg med at scouts og ledelse har styr på det.
Ud over det så regner jeg med at scouts og ledelse har styr på det.
Så sejler tipsbladet. Okore er det største forsvarstalent i Danmark, der findes end ikke en mikroskopisk mulighed for at hente ham på nogen måde. Det svarer næsten til at foreslå Agger, og der har jeg i sandhed grint af Brøndby.
Jeg er glad for signingen af Larsen, idet vi i midterforsvaret har været tyndest besat. Hvis vi kan tillade os at drømme videre, så vil jeg meget gerne have en højre-/venstre back ind også (altså enten eller, tror alligevel ikke på at vi henter to
).
Nogen ideer?
/Cortez
Nogen ideer?
/Cortez
Korrekt at hvis vi skal forstærke holdet må man kigge på venstre back positionen, en mulighed er at bringe Leon Jessen tilbage til klubben.Cortez skrev:Jeg er glad for signingen af Larsen, idet vi i midterforsvaret har været tyndest besat. Hvis vi kan tillade os at drømme videre, så vil jeg meget gerne have en højre-/venstre back ind også (altså enten eller, tror alligevel ikke på at vi henter to).
Nogen ideer?
/Cortez
-
Jesper BW1100
Jeg synes nu Jesper Lauridsen har vist sig som en aldeles glimrende venstre back i de første 5 kampe. Og med et ungt talent som Frederik Møller som back-up synes jeg vi er glimrende dækket ind.mnm123 skrev: Korrekt at hvis vi skal forstærke holdet må man kigge på venstre back positionen, en mulighed er at bringe Leon Jessen tilbage til klubben.
Pt. må jeg indrømme at jeg ser målmandspositionen som vores svageste led. Haugaard har ikke lige just braget igennem, og i går var han decideret dårlig. Lasse Heinze er en rutineret og stabil målmand. Men han er ikke én top 3 keeper i ligaen.
Hvis jeg skal være ærlig tror jeg det ærgrer klubben lidt at man hentede Heinze før man fik aftalen med Benham på plads. Så havde man haft mulighed for at hente fra en højere hylde....
Hvis det viser sig at Bak er væk lang tid skal vi nok hente en ny højre back. Jeg syntes Rømer er bedst på midten så hvis vi kunne hente en ung højre back der kan udvikles på ville det være fint. Men kun hvis Bak er væk lang tid.
Mht. Lauridsen og Haugaard så har de selvfølgelig deres ups and downs men vi skal være tålmodige med dem, de har ikke haft så mange suppe kampe endnu. Julle havde også store udfald efter Jessen var blevet solgt. Lössl virkede stabil til at starte med men havde udfald senere. Der var tålmodighed nøglen og det er det også nu. Vi skal ikke blive en købeklub som tidligere!
Mht. Lauridsen og Haugaard så har de selvfølgelig deres ups and downs men vi skal være tålmodige med dem, de har ikke haft så mange suppe kampe endnu. Julle havde også store udfald efter Jessen var blevet solgt. Lössl virkede stabil til at starte med men havde udfald senere. Der var tålmodighed nøglen og det er det også nu. Vi skal ikke blive en købeklub som tidligere!
-
Jesper BW1100
http://www.bt.dk/superligaen/jim-larsen ... r-hans-dagSpicker skrev:Ifbm. Jim Larsen så har han skrevet under på en 1-årig kontrakt. Tror i den korte kontrakt er grundet hans skader?
Lidt fra "hestens egen mund" omkring årsagen til den 1-årige kontrakt:
"Jim Larsen har kun tegnet en et-årig kontrakt med Ulvene, og det er noget, begge parter har ønsket.
- Det er, fordi vi lige kan se hinanden lidt an. Jeg har ikke spillet så meget i Club Brugge på det sidste, og jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle blive ude eller komme hjem. "
Lyder ganske fornuftigt. Førstehåndsindtrykket i går synes jeg var ganske fint.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Enig.Jesper BW1100 skrev:Jeg synes nu Jesper Lauridsen har vist sig som en aldeles glimrende venstre back i de første 5 kampe. .mnm123 skrev: Korrekt at hvis vi skal forstærke holdet må man kigge på venstre back positionen, en mulighed er at bringe Leon Jessen tilbage til klubben.
Må indrømme, at jeg aldrig har været specielt Jesper Lauridsen fan, men jeg vil tage hatten af for manden, for efter han er kommet tilbage til Fcm, har han vidst, at han er parat til at krige sig til Jesper Juelsgaards gamle plads. Mener han har gjort det tilfredsstillende i denne sæson. I Fck kampen er der ingen tvivl, der kom Lauridsen til kort, men endnu sikrere er det, at Ståle har vidst inden denne kamp, hvor vores største svaghed var, nemlig vores venstreside og det fik vi i den grad, at se i går. Jeg tror nok, at han skal løfte sit spil og blive endnu bedre end han er lige pt. Dette er ikke kritik men rent faktisk ros, til en spiller, som først lige skal finde sammen med vores trup igen, efter sit ophold i Hobro.
Jeg synes primært vi mangler en angriber. Hvis Duncan bliver skadet eller ikke scorer, så er vi meget tyndt besat.
Janssen er tydeligvis kørt ud på et sidespor, og det vil ikke overraske mig, hvis han er væk inden vinduet lukker. Spillestilen passer ham heller ikke så godt som tidligere, og de mange skader har desværre gjort størstedelen af hans ophold til en fiasko. Under alle omstændigheder er han væk senest til vinter, hvor kontrakten løber ud.
Paul ser spændende ud, og har udviklet sig godt, men han er stadig langt fra at være klar til at være førsteangriber. Han er fin at have som indhopper, hvor han kan få noget tid her og der, samt evt være starter i pokalkampe.
Spørgsmålet er bare, om det er muligt at tiltrække en angriber med tilstrækkelig kvalitet, som samtidig vil være andenvalg efter Duncan - som udgangspunkt spiller vi jo kun med 1 angriber, så det er jo svært at komme på hold. At bænke Duncan vil også virke som et overkill - så alt i alt, er det nok ikke så let. Men jeg synes det er tydeligt, at truppen er smal på den position.
Typemæssigt kunne det måske også være interessant at få dybdeløber ind i truppen, for at kunne få flere taktiske strenge at spille på... men den rolle kan Sly måske dække i en nødsituation.
Jeg har også hørt rygter om, at vi tidligere i vinduet har set på en finsk angriber (der også kan dække fløjen), der er i periferien af sit nuværende hold, men som så scorede lidt for mange mål i en træningskamp.
Janssen er tydeligvis kørt ud på et sidespor, og det vil ikke overraske mig, hvis han er væk inden vinduet lukker. Spillestilen passer ham heller ikke så godt som tidligere, og de mange skader har desværre gjort størstedelen af hans ophold til en fiasko. Under alle omstændigheder er han væk senest til vinter, hvor kontrakten løber ud.
Paul ser spændende ud, og har udviklet sig godt, men han er stadig langt fra at være klar til at være førsteangriber. Han er fin at have som indhopper, hvor han kan få noget tid her og der, samt evt være starter i pokalkampe.
Spørgsmålet er bare, om det er muligt at tiltrække en angriber med tilstrækkelig kvalitet, som samtidig vil være andenvalg efter Duncan - som udgangspunkt spiller vi jo kun med 1 angriber, så det er jo svært at komme på hold. At bænke Duncan vil også virke som et overkill - så alt i alt, er det nok ikke så let. Men jeg synes det er tydeligt, at truppen er smal på den position.
Typemæssigt kunne det måske også være interessant at få dybdeløber ind i truppen, for at kunne få flere taktiske strenge at spille på... men den rolle kan Sly måske dække i en nødsituation.
Jeg har også hørt rygter om, at vi tidligere i vinduet har set på en finsk angriber (der også kan dække fløjen), der er i periferien af sit nuværende hold, men som så scorede lidt for mange mål i en træningskamp.