Transfer vinter 15/16
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer vinter 15/16
Skal helt klart se den, men det kræver at den tidligst spilles kl. 17.00 eller kan jeg ikke nå det.
Latterligt !!!Steffen am skrev:Kampen skal spilles på MCH arena, men ved ikke om det er eftermiddag eller aften. Gætter på tidlig aften kl. 18. eller lign.TrueWolfMidt skrev:Skal kampen spilles på Mch Arena. Den 9 Februar er en Tirsdag. Spilles den om eftermiddagen eller om aftenen. Gad da godt se den, hvis den spilles på Mch om aftenen. Kan ikke nå at komme til Herning, hvis den spilles om eftermiddagen.Steffen am skrev:Husk at se vores ynglinge spille hjemme mod Arsenal d. 9. februar. Så må vi tage en snak om hvor tæt på/langt de er fra førsteholdet![]()
Ved ikke om du kan nå det?
Jeg havde med vilje lidt fart på for forsøge at skabe en stemning, det er enten tirsdag d. 9. eller onsdag d. 10. og der er flere mulige modstandere, der i blandt Arsenal og Real Madrid (som også skrevet i Youth League tråden)
-
Steffen am
TWM, 
tatoo, latterligt, hvilket?
tatoo, latterligt, hvilket?
-
TrueWolfMidt
Aftenens kamp mod Club Brügge kan vel godt gå hen og blive det vigtigste udstillingsvindue i forbindelse med det kommende transfervinduet, hvis alt går vores vej i aften og spillerne præsterer på det plan, vi ved de kan præstere på.
-
Steffen am
-
Steffen am
Noget med fribilleter måske? 
Læs lige hvad jeg skriverTrueWolfMidt skrev:Kure ville prøve noget andet end Agf. Det kan man vel ikke fortænke ham i. Han er / var jo ikke grunden til at de rykkede ned, det var hele holdets skyld. Jeg er rimelig sikker på, at hvis han kom til Fcm og så hvordan vi trænede og hvordan spillerne havde det sammen, så ville han garanteret lynhurtigt komme på højeste niveau igen. Mener ikke nødvendigvis at man kan tage hans niveau fra denne sæson og bedømme ham ud fra. Akharazz virkede ikke i Brøndby og Agf men virker bedre nu, end han nogensinde har gjort efter han er kommet til Vff.Arff skrev:Det er næppe uden grund, at end ikke AGF ønsker at hente ham hjem, og der er han endda en klublegende. Han er piv ringe!TrueWolfMidt skrev:Jeg har set Bozga spille på et højt plan og Kure kan garanteret godt finde sit tidligere høje niveau igen, hvis han kom til en klub med store ambitioner.
Der er to ting i det du siger, som jeg ikke, på nogen måde, er enig i. For det første har han aldrig haft et særlig højt niveau, og for det andet er din sammenligning med Osama forkert. Osama er ung, og har altid haft talentet, hans problem har altid været det mentale. Kure er 30 år gammel, og har toppet sin karriere.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
TrueWolfMidt
Ja og nu melder både Erik og Pione ud, at Brügge kampen kan være den sidste de har spillet for Fcm, hvis det skulle være tilfældet så ønskes i al mulig held og lykke fremover og tak for alt. Uha hvor bliver transfervinduet spændende.TrueWolfMidt skrev:Aftenens kamp mod Club Brügge kan vel godt gå hen og blive det vigtigste udstillingsvindue i forbindelse med det kommende transfervinduet, hvis alt går vores vej i aften og spillerne præsterer på det plan, vi ved de kan præstere på.
Det bliver et helt andet FCM-hold efter jul, hvis både Svia og Sisto bliver solgt. Virkelig spændende hvem der kan hentes hvis vi mister de to.
Jeg synes også man bør kigge efter en ny målmand, hvis ikke der er udsigt til at Dahlin bliver HELT klar.
Der er et eller andet ved Mikkel Andersen, der gør at jeg ikke er helt tryg ved ham på banen.
Jeg synes også man bør kigge efter en ny målmand, hvis ikke der er udsigt til at Dahlin bliver HELT klar.
Der er et eller andet ved Mikkel Andersen, der gør at jeg ikke er helt tryg ved ham på banen.
-
TrueWolfMidt
Ja og Steinlein skal have alle tænkelige scenarier klar på sin blok/ pc/tablet. Smutter Duncan, vil Pusic væk. Kommer der et bud på Sparv som klubben bare ikke kan sige nej til, han kan sagtens begå sig i en større liga. Mener der skal være udarbejdet en plan for worse case scenario, så vi er klar til at handle og slå til hvis der sker noget stort.Christian skrev:Det bliver et helt andet FCM-hold efter jul, hvis både Svia og Sisto bliver solgt. Virkelig spændende hvem der kan hentes hvis vi mister de to.
Så du kampen igår!? Jeg han har gjort det rigtig fint. Dahlin bør ikke bare stå fast, når han engang er klar igen.Jeg synes også man bør kigge efter en ny målmand, hvis ikke der er udsigt til at Dahlin bliver HELT klar.
Jeg håber ikke at vi sælger Sisto før til sommer, for med den seneste form han har vist (bedre igår) har ikke været speciel god og mon ikke tabet, set i forhold til priserne i sommers bliver for stort.Christian skrev:Det bliver et helt andet FCM-hold efter jul, hvis både Svia og Sisto bliver solgt. Virkelig spændende hvem der kan hentes hvis vi mister de to.
Svia fortjener til at komme videre, til trods for at det bliver et stort tab.
Er enig ang. Mikkel Andersen, syntes også til tider at han kan virke usikker, specielt i hans indgreb i feltet, ved høje indlæg. Til trods for at han stod en brandkamp igår.
Noerum skrev:Så du kampen igår!? Jeg han har gjort det rigtig fint. Dahlin bør ikke bare stå fast, når han engang er klar igen.Jeg synes også man bør kigge efter en ny målmand, hvis ikke der er udsigt til at Dahlin bliver HELT klar.
Nu har vi aldrig set Dahlin i topform i hans FCM tid, har vaeret skadet det meste af tiden pga fejlvurdering af hans springerknae i foraaret.
Andersen mangler en rolig udstraaling og de hoje indlaeg er ikke hans force.
Forklaringen på Sistos elendighed:pr0j3ct skrev:Jeg håber ikke at vi sælger Sisto før til sommer, for med den seneste form han har vist (bedre igår) har ikke været speciel god og mon ikke tabet, set i forhold til priserne i sommers bliver for stort.Christian skrev:Det bliver et helt andet FCM-hold efter jul, hvis både Svia og Sisto bliver solgt. Virkelig spændende hvem der kan hentes hvis vi mister de to.
Svia fortjener til at komme videre, til trods for at det bliver et stort tab.
Er enig ang. Mikkel Andersen, syntes også til tider at han kan virke usikker, specielt i hans indgreb i feltet, ved høje indlæg. Til trods for at han stod en brandkamp igår.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... aign=FC%20
Han skulle jo ikke have spillet.....