ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

Indlæg af Ravnen »

Fremragende kamp hvor vi vinder en flot sejr over et stærkt græsk hold. Synes det var lovende. Der er nogle individuelle præstationer som trækker hele holdet op, i særdeleshed Evander!

Vores tremands forsvar fungerer godt europæisk hvor vi ikke skal dominere en kamp, som vi skal i superligaen.

Jeg er som andre lidt opgivende overfor Brumado og i det hele taget det faktum at vi ikke rigtig spiller med en central angriber. Han burde derind. Vi er ikke særlig stærke inde i boksen i frit spil.

Det ville være dejligt om Sisto blev lidt mere direkte i sit spil. Da han var bedst, kunne kan trække igennem og skyde hurtigt, han var dødbrigende sådan.

Men hallo for en kamp. Flot klaret.

Besvar