Fremragende kamp hvor vi vinder en flot sejr over et stærkt græsk hold. Synes det var lovende. Der er nogle individuelle præstationer som trækker hele holdet op, i særdeleshed Evander!
Vores tremands forsvar fungerer godt europæisk hvor vi ikke skal dominere en kamp, som vi skal i superligaen.
Jeg er som andre lidt opgivende overfor Brumado og i det hele taget det faktum at vi ikke rigtig spiller med en central angriber. Han burde derind. Vi er ikke særlig stærke inde i boksen i frit spil.
Det ville være dejligt om Sisto blev lidt mere direkte i sit spil. Da han var bedst, kunne kan trække igennem og skyde hurtigt, han var dødbrigende sådan.
Men hallo for en kamp. Flot klaret.