SL: Silkeborg vs. Midtjylland
Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland
Det hold her kan fandme pille glæden og forventningen ud af os fans.
Steinlein taler om guld, men er det med Jess som chef ????Sander skrev:Fcm snakker om store ambitioner. Men de mener det ikke når man kan nøjes med en træner som thorup. Et hold der bare passer sit arbejde på kontoret. Ikke mere.
Og er det Steinlein som chef ?!
Fansene lyver aldrig. Vi er sgu så godhjertet og egentlig ret så ligeglade med FCM når alt summes op på den jyske hede. Ja, det er til at brække sig over! Usselt midterhold er hvad vi er og bliver! Van der vaart bør nok stoppe karrieren forholdvis hurtigt, også selvom købet så pænt nok ud i avisen, Claus! Skrub nu af med dig forhelvede!
Senest rettet af JBT 1. dec 2016, 20:09, rettet i alt 1 gang.
FCMs forsvar er ikke et tophold vaerdi der for er Brondby og FCK smuttet.FCM2000 skrev:Steinlein taler om guld, men er det med Jess som chef ????Sander skrev:Fcm snakker om store ambitioner. Men de mener det ikke når man kan nøjes med en træner som thorup. Et hold der bare passer sit arbejde på kontoret. Ikke mere.
Og er det Steinlein som chef ?!
Jeg mener at bestyrelsen efterhånden bliver nødt til at stille store spørgsmålstegn ved både JT og CS. CS har efterhånden indkøbt så mange lottokuponer, eksotiske spillere og skadesplagede spillere, og det mener jeg ikke kan fortsætte. Kunne godt tænke mig en udmelding om træneren og sportsdirektøren.
Jeg hører før kampen mod OB at bestyrelsesformanden for Brentford udtaler at FCM skal både i CHL, EL og vinde pokalen i de kommende år. Hvordan gør vi det med denne træner og sportsdirektør. Bestyrelsesformanden var selv vidne til den svage indsats mod OB.
Men det eneste Steinlein kan sige er at Jess og drengene gør det godt. Pladder
Jeg hører før kampen mod OB at bestyrelsesformanden for Brentford udtaler at FCM skal både i CHL, EL og vinde pokalen i de kommende år. Hvordan gør vi det med denne træner og sportsdirektør. Bestyrelsesformanden var selv vidne til den svage indsats mod OB.
Men det eneste Steinlein kan sige er at Jess og drengene gør det godt. Pladder
Så længe Claus får lidt tv-tid og hæver sin enorme lønpose hver evig eneste måned, og samtidig er i trussen på Ankersen, er alle glade!
Jess er fyren i lobbyen. Der skal sættes et stort fedt spørgsmålstegn ved dem begge to, startende dags dato.
Jeg håber bestyrelsen og Brentford ser med her og til kampene. Vi indfrier sådan set stik modsat end hvad lovet er, i disse tider - og det er skamfuldt. Jeg husker ikke noget så historisk skidt for klubben som det der pt. sker!
Jess er fyren i lobbyen. Der skal sættes et stort fedt spørgsmålstegn ved dem begge to, startende dags dato.
Jeg håber bestyrelsen og Brentford ser med her og til kampene. Vi indfrier sådan set stik modsat end hvad lovet er, i disse tider - og det er skamfuldt. Jeg husker ikke noget så historisk skidt for klubben som det der pt. sker!
Vi er gået fra at være et power hold til et pige hold.
Alle hold kan se at hvis man ligger lidt fysik i kampene mod os taber vi ofte disse kampe, det er kun Horsens vi har besejret som gerne ville spille sådan. Nederlag til hold som Sønderjyske-Lyngby-Fck-Silkeborg heldig uafgjort i Agf, vi er ikke bedre ind 4-6 plads hvis der ikke kommer nogle andre spiller til, eller ny træner.
Alle hold kan se at hvis man ligger lidt fysik i kampene mod os taber vi ofte disse kampe, det er kun Horsens vi har besejret som gerne ville spille sådan. Nederlag til hold som Sønderjyske-Lyngby-Fck-Silkeborg heldig uafgjort i Agf, vi er ikke bedre ind 4-6 plads hvis der ikke kommer nogle andre spiller til, eller ny træner.
Så husker du ikke ret længe da. Vi skal også lige huske at geare lidt ned, og ikke bare slynge usaglige og udokumenterede påstande på bordet. Ingen af os ved, hvad CS tjener og om det scenarie du sætter op, holder stik. Og jeg husker da, at vi med Thomas Thomasberg kæmpede for livet i superligaen. Dette er vi trods alt langt fra. Spilmæssigt kan du have en pointe. Men så må man tage fat i det. Vi ligger i top 3, hvilket for 2 år siden havde været helt acceptabelt. Men jeg er enig, at vi med det spillermateriale vi har, burde få mere ud af holdet. Jeg har aldrig været fan af Jess Thorup, og han er IMO helt sikkert en af ligaens dårligste trænere (min subjektive vurdering). Vi bør kigge lidt mere langsigtet på dette problem, som der tydeligvis er der. Vi spiller uinspirerende og skidt. Resultaterne er hellere ikke, hvad de burde at være med det materiale vi har. Alt peger tilbage på træneren, som tydeligvis ikke kan sætte holdet op - hverken taktisk eller mentalt. Det må være tide til at prøve noget nyt.JBT skrev:Så længe Claus får lidt tv-tid og hæver sin enorme lønpose hver evig eneste måned, og samtidig er i trussen på Ankersen, er alle glade!
Du kan ikke sammenligne dette direkte med tiden under Thomasberg. Vi er lovet noget andet her, og som du selv nævner at der meget mere i det, end hvad vi ser. Det er to scenerier men det her er jo direkte ødelæggende og de fleste af os kaldte den fra start. Jeg holder dog på at det er slemmeste vi har set for FCM netop pga. det er en ny tid med anden strategi, vision og mål. Der må ske noget NU.
Jeg siger netop også, at forudsætningerne er anerledes og derfor bør Thorup også være fortid inden ugen er omme. Han får ikke nok ud af holdet. Men at sige det er historisk skidt at ligge nr. 3, er vidst lige at presse den.JBT skrev:Du kan ikke sammenligne dette direkte med tiden under Thomasberg. Vi er lovet noget andet her, og som du selv nævner at der meget mere i det, end hvad vi ser. Det er to scenerier men det her er jo direkte ødelæggende og de fleste af os kaldte den fra start. Jeg holder dog på at det er slemmeste vi har set for FCM netop pga. det er en ny tid med anden strategi, vision og mål. Der må ske noget NU.
Jeg har på intet tidspunkt nævnt at det er historisk skidt ligge nr. 3 
Men med det materiale vi har, er det sådan set MEGA skidt på alle måder at ligge nr. 3 med det antal point vi kunne ha haft. Alle hold havde slået SIF i dag, dog undtaget Esbjerg eller OB måske. Det spillemæssige har haltet siden Glen sagde stop.
Godt at høre vi er enige ellers.
Men med det materiale vi har, er det sådan set MEGA skidt på alle måder at ligge nr. 3 med det antal point vi kunne ha haft. Alle hold havde slået SIF i dag, dog undtaget Esbjerg eller OB måske. Det spillemæssige har haltet siden Glen sagde stop.
Godt at høre vi er enige ellers.
Senest rettet af JBT 1. dec 2016, 21:03, rettet i alt 3 gange.
Det vil klae JT selv at melde ud, jeg stopper nu
Hvorfor fanden brokker vi så meget hernede, men ikke mande os op og lave en banner op på stadion nu på søndag !?!?!?
"Jeg husker ikke noget så historisk skidt for klubben som det der pt. sker" skriver du? 
Jeps og du smider tabellen direkte ind i regnestykket. Så på det fra et noget bredere perspektiv ;0)