Da der skulle findes en træner sidst, blev der talt meget om, at international erfaring var et must og nu er det erfaring fra topplan, som er en forudsætning. Jeg har ofte spurgt mig selv om, hvorfor man mener, at en ellers dygtig træner, ikke vil være kvalificeret til at begå sig, uden den førnævnte erfaring. Kan du forklare, hvad værdi, det vil tilføre, at et træneremne har erfaring fra en topklub? Kan du som sidegevinst også give svar på tiltale ift. hvorfor international erfaring var så livsnødvendig, da man fandt den nuværende "løsning", vil det bare være 10-4.Kent skrev:Men han er jo også fuldstændig grøn og uden de nødvendige erfaringer fra topplan. Hvis en god sæson var nok, så var det Faxe, der var landstræner. Jeg er ikke fortaler for en døgnflue-løsning. Vi har ikke 3 år til at bygge op. Jeg vil have en træner, der har et bedre cv end vores spillere.Acebone skrev: Jeg holder stadig fast i Jakob Michelsen som mit bud. Vores talentfulde hold med SønderjyskE's gi'r-aldrig-op-mentalitet - prøv at forestille jer dét!
Som jeg har set det hidtil, mener jeg, at hvis man som træner har bevist sig på superliganiveau (hvilket vel må sidestilles som topplan), som eksempelvis Michelsen, så kan det være bedøvende ligegyldigt om man har årelang international erfaring - det har da i hvert fald ikke ændret på, at Michelsen har gjort det ekstremt meget bedre end Thorup.