Kampe sæsonen 15/16.
Re: Kampe sæsonen 15/16.
Vi har haft 8 clean sheets i 11 kampe. Det er da imponerende 
Ifølge bold.dk er Henning Berg fyret i legio
-
Steffen am
Jess Thorup sagde efter sidste landsholdspause, at han kigger på 7 kampe af gangen (kampene imellem landsholdspauserne), eller i hvert fald har dem i mente. Så det tænker jeg også giver mening for os. I mellem denne og den næste landsholdskamppause ser det sådan ud.
16/10/15 18:00 FCM VS Randers FC
22/10/15 21:00 FCM VS S.S.C. Napoli
25/10/15 18:00 Brøndby IF VS FCM
28/10/15 ??:?? FCM VS Hobro/Roskilde (ikke fastsat)
31/10/15 20:00 FCM VS Viborg FF
05/11/15 19:00 S.S.C. Napoli VS FCM
08/11/15 16:00 FCM VS Esbjerg fB
Nogen der ved om der er taget hensyn til europa kampene eller om det er held at vi har kampe henholdsvis fredag og lørdag inden de vigtige kampe mod Napoli?
Specielt fredagskampen ser lidt besynderlig ud, da det normalt er 6. prioritet. Og at vi i samme periode har en 1. og en 2. prioritet. (BIF og EFB)
Der er en del skader, hvor det blandt andet bliver interessant at se hvorledes det bliver håndteret. Jim Larsen skulle dog gerne få spilletid i denne 'blok' og ligeledes kan Banggard være med igen efter Randers kampen. KBB ser dog mindre optimistisk ud.
Håber der kan blive lidt spilletid til Lauridsen, Urena, Larsen, Munksgaard og Gemmer og en spiller som Duelund kommer nok ikke til at varme bænken særlig meget.
Ydermere kan man glæde sig over at også for reserveholdet kører det på skinner for tiden.
http://fcm.dk/nyheder/lokalopg%C3%B8r-i-reserveligaen-0
Forventninger til 'blokken'
Tænker jeg godt vil sælge de 7 kampe for
- Mindst lige så mange point i ligaen som FCK
- 1 point mod Napoli over de 2 kampe
- Gå videre i pokalen.
Napoli bliver svær, men helt sikkert interessant og på en længe udsoglt MCH Arena og en KianChenko defensiv kan det kun blive en interessant kamp.
Hva' siger i, hvad håber, tror, tænker eller måske endda ved i?
16/10/15 18:00 FCM VS Randers FC
Nogen der ved om der er taget hensyn til europa kampene eller om det er held at vi har kampe henholdsvis fredag og lørdag inden de vigtige kampe mod Napoli?
Specielt fredagskampen ser lidt besynderlig ud, da det normalt er 6. prioritet. Og at vi i samme periode har en 1. og en 2. prioritet. (BIF og EFB)
Der er en del skader, hvor det blandt andet bliver interessant at se hvorledes det bliver håndteret. Jim Larsen skulle dog gerne få spilletid i denne 'blok' og ligeledes kan Banggard være med igen efter Randers kampen. KBB ser dog mindre optimistisk ud.
Håber der kan blive lidt spilletid til Lauridsen, Urena, Larsen, Munksgaard og Gemmer og en spiller som Duelund kommer nok ikke til at varme bænken særlig meget.
Ydermere kan man glæde sig over at også for reserveholdet kører det på skinner for tiden.
http://fcm.dk/nyheder/lokalopg%C3%B8r-i-reserveligaen-0
- Gå videre i pokalen.
Napoli bliver svær, men helt sikkert interessant og på en længe udsoglt MCH Arena og en KianChenko defensiv kan det kun blive en interessant kamp.
Hva' siger i, hvad håber, tror, tænker eller måske endda ved i?
meget enig i hensyn til hvad du vil være tilfreds med.
Pokal: Skal videre mod Ros/HOB.
SL: kan vi holde FCK stangen så er det pt. fint fint, mener de har på papiret en nemmere periode nu her.
EL: 1 point mod et af Europa absolut bedste hold PT. SOLGT. og det giver os 7point og presset er på de 2 andre hold.
Pokal: Skal videre mod Ros/HOB.
SL: kan vi holde FCK stangen så er det pt. fint fint, mener de har på papiret en nemmere periode nu her.
EL: 1 point mod et af Europa absolut bedste hold PT. SOLGT. og det giver os 7point og presset er på de 2 andre hold.
Når jeg sidder og kigger på det kommende program tænker jeg umiddelbart at det ser svært ud.Steffen am skrev: 16/10/15 18:00 FCM VS Randers FC
- Gå videre i pokalen.
Men når jeg så kigger nærmere på det så mener jeg faktisk at det er muligt at få max point i Ligaen hvor vi har 3 hjemmekampe og 1 udekamp som dog er imod Bif som vi normalt spiller tætte kampe med. Men Bif svinger meget i præstationerne og det er ikke umuligt for os at hive 3 point derovre. Laver et lille bet på at Agger er ude til den tid, IGEN
Napoli kampene vil jeg også gerne sælge for 1-2 point, de ser uhyggelige ud både i Serie A og euroleague so far.
Pokalen skal vi videre fra.
Ude mod Brøndby er svær ja, men resten skal vi gerne nuppe.
Kampene mod Napoli er bogstaveligt talt i en liga for sig selv, med sejre i de to første gruppekampe skal vi ikke nødvendigvis have noget med fra de to møder med Napoli. Det er returkampene mod Legia og Brügge vi skal vinde 2. pladsen i gruppen på.
Kampene mod Napoli er bogstaveligt talt i en liga for sig selv, med sejre i de to første gruppekampe skal vi ikke nødvendigvis have noget med fra de to møder med Napoli. Det er returkampene mod Legia og Brügge vi skal vinde 2. pladsen i gruppen på.
Ti points i ligaen og videre fra pokalen. EL - et point er helt godkendt.
Med tanke på den seneste kamps placering tør jeg godt slå fast, at TV ikke tager det allermindste hensyn til FCM udover det, de er tvunget til. Jeg synes, det er skandaløst.
Lørdag den 31/10 skal vi feks spille klokken 20.00, hvor det normale kamptidspunkt er klokken 18.00. Hvorfor?
Med tanke på den seneste kamps placering tør jeg godt slå fast, at TV ikke tager det allermindste hensyn til FCM udover det, de er tvunget til. Jeg synes, det er skandaløst.
Lørdag den 31/10 skal vi feks spille klokken 20.00, hvor det normale kamptidspunkt er klokken 18.00. Hvorfor?
Lidt Off Topic:
Når kampen mod Viborg er afviklet, har vi spillet seks kampe, der er flyttet fra de normale spilletidpunkter.
De to er udekampe afviklet hhv. fredag klokken 20.00 og søndag 20.30
De fire er hjemmekampe afviklet med en kamp fredag kl. 20.00, to hhv fredag og søndag kl. 20.30 og en søndag kl. 20.45.
Det koster altså dyrt på tilskuerfronten!
Rettelse: Ved nærmere eftersyn er det normale tidspunkt for lørdag naturligvis kl. 16.00!
Når kampen mod Viborg er afviklet, har vi spillet seks kampe, der er flyttet fra de normale spilletidpunkter.
De to er udekampe afviklet hhv. fredag klokken 20.00 og søndag 20.30
De fire er hjemmekampe afviklet med en kamp fredag kl. 20.00, to hhv fredag og søndag kl. 20.30 og en søndag kl. 20.45.
Det koster altså dyrt på tilskuerfronten!
Rettelse: Ved nærmere eftersyn er det normale tidspunkt for lørdag naturligvis kl. 16.00!
-
Steffen am
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Kan Hobro og Jonas drille københavnerne igen eller er deres trup efterhånden så tynd og u sammenspillet, at vi må forvente en forværring i forhold til tabellen. Jeg så personligt gerne lidt drilleri og point til Hobro, og naturligvis 3 point til Fcm mod Randers så vores position ikke sådan lige bliver truet, selvom vi stadigvæk er med i både pokalen og Europa-league.
Træls at FCK bare tonser derud af 
De spiller vel bare for at de gerne vil vinde mesterskabet. Hvorimod vores egne.. de seneste kampe taler vel for sig selv.
Ja vi virker desværre lidt mætte. Jeg mangler ilden i øjnene.
Kan FCK undgå de skades-problemer de havde i seneste sæson, kommer de ikke til at kigge sig tilbage fra nu af. Vi må acceptere at FCK nok ender med guldet i hånden, og jeg ved godt at der er RIGTIG mange kampe tilbage i sæsonen, og meget kan ske, men hvis vi skal tage vores realistiske briller på, ville det være naivt at tro, at vi pludselig skal gå hen og vinde guld hvert år. Det ville på ingen måde være en katastrofe at få en anden plads, tværtimod. Jeg synes desværre at flere af vores fans er gået hen i troen om at nu SKAL vi simpelten vinde guld hvert år. Vi er en klub som stadig er i udvikling, og tog et kæmpe skridt sidste år, med at vinde vores første mesterskab. Det kræver hårdt arbejde, hvis det skal genvindes, men hvis publikum, begynder at svigte gutterne, når de ikke lige vinder 4-5 kampe i træk, kræver det kun endnu hårdere arbejde.
Forsætter Brøndby (og evt Aab), deres gode takter, ser det rigtigt svært ud at få en anden plads i år. I løbet af de næste 4 runder, frem mod vinterpausen, begynder ligaen at knække hist og her, og vi skal for alvor undgå at blive hægtet af fra anden pladsen.
Så kom nu gutter, støt drengene, hver kamp, hvert minut, så modstanderne igen vil være skræmte hver gang de besøger os på MCH!
Forsætter Brøndby (og evt Aab), deres gode takter, ser det rigtigt svært ud at få en anden plads i år. I løbet af de næste 4 runder, frem mod vinterpausen, begynder ligaen at knække hist og her, og vi skal for alvor undgå at blive hægtet af fra anden pladsen.
Så kom nu gutter, støt drengene, hver kamp, hvert minut, så modstanderne igen vil være skræmte hver gang de besøger os på MCH!
KingJohn skrev:Jeg synes desværre at flere af vores fans er gået hen i troen om at nu SKAL vi simpelten vinde guld hvert år.
Kender ikke til nogle der mener at vi skal vinde guld hvert år. Heller ingen herinde der har sagt det. Men med den start på sæsonen som vi har fået. Den trup som vi har ( når skades listen ikke er alen lang) har vi da en rigtig god mulighed for at kæmpe med igen i år og måske genvinde et mesterskab.
Det er alle klubber vel, Fck ligeså, så det er da ingen undskyldning.Vi er en klub som stadig er i udvikling
Jeg ser ikke at holdet svigtes af fans/publikum. Det er fair nok at tabe kampe en imellem. Men det nogle måske rynker lidt på næsen over er hvordan kampene tabes. Eks. seneste kamp mod Viborg hvor største delen af vores spillere ikke gad komme på banen i de første 30 min. af kampen, på hjemmebane i en kamp de selv havde været med til at kører op.Det kræver hårdt arbejde, hvis det skal genvindes, men hvis publikum, begynder at svigte gutterne, når de ikke lige vinder 4-5 kampe i træk, kræver det kun endnu hårdere arbejde.
Det kræver en fælles indsats. fans/publikum og ikke mindst holdet/spillerne på banen. Med den seneste indstilling på banen er der sq ikke nogle der bliver skræmte.Så kom nu gutter, støt drengene, hver kamp, hvert minut, så modstanderne igen vil være skræmte hver gang de besøger os på MCH!