Selvfølgelig skal man ikke se sig blind på hans game-tape på nettet, men det giver unægtelig et indtryk af hvilken spiller han er og hvilke kvaliteter han besidder. Udover det må man tro på GR, når han siger at de har scoutet ham.Kent skrev:Har du set min youtube-video? Der ligner jeg også en fantastisk spiller.... Ibrahim Gnanou havde også en rigtig god video. Hvordan folk ser ud på youtube, kan altså ikke bruges til en skid.tatoo skrev:Jeg ved ikke om I har set klip med ham på You Tube. Jeg synes han virker til at være en fantastisk spiller.
Hvad ved du om det?tatoo skrev:Jeg håber ikke vi har råd til at lade ham løbe rundt og spille reserveholdskampe til efter vinter - det er han for god til.
Vi har med spiller at gøre, som ikke har spillet ret mange senior-kampe, og senest har spillet i næstbedste række i Argentina. Det er altså ikke særligt imponerende. At han har trænet nogle enkelte gange med Real Madrids førstehold siger altså intet om hans kvaliteter. De store klubber har tonsvis af spillere gennem deres system, og det er kun en meget lille del, som bliver til noget. Du mindes måske den store Chelsea-stjerne Morten Nielsen, som vi havde forbi for nyligt? Lige nu er der ingen grund til at forvente, at Santiago er andet end den nye Morten Nielsen.
Jeg tror du skal passe på med at undervurdere den argentinske 2. division styrke-niveau. Et prominent hold som River Plate, som er det største hold i Argentina sammen med Boca, har netop været nede at vende en tur i divisionen i forrige sæson, og det kunne give en indikation af niveauet i Argentina.
Til sidst mener jeg overhovedet ikke man kan sammenligne Morten Nielsen med Villafane. Udover at Villafane har mere erfaring end Morten Nielsen med flere optrædener for Boca og Castilla, så mindes jeg aldrig at Morten Nielsen på nogen måde har været inde omkring Chelseas førstehold nogensinde (uden dog at vide det med sikkerhed). For det tredje så er Morten Nielsens og Villafanes personlighed og indstilling til fodbolden vidt forskellige som jeg ser det, hvilket nok skal komme Villafane til gode.