Santiago Hernán Villafañe får 5 år

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
tatoo

Re: Santiago Hernán Villafañe får 5 år

Indlæg af tatoo »

Kent skrev:
tatoo skrev:Jeg ved ikke om I har set klip med ham på You Tube. Jeg synes han virker til at være en fantastisk spiller.
Har du set min youtube-video? Der ligner jeg også en fantastisk spiller.... Ibrahim Gnanou havde også en rigtig god video. Hvordan folk ser ud på youtube, kan altså ikke bruges til en skid.
tatoo skrev:Jeg håber ikke vi har råd til at lade ham løbe rundt og spille reserveholdskampe til efter vinter - det er han for god til.
Hvad ved du om det?
Vi har med spiller at gøre, som ikke har spillet ret mange senior-kampe, og senest har spillet i næstbedste række i Argentina. Det er altså ikke særligt imponerende. At han har trænet nogle enkelte gange med Real Madrids førstehold siger altså intet om hans kvaliteter. De store klubber har tonsvis af spillere gennem deres system, og det er kun en meget lille del, som bliver til noget. Du mindes måske den store Chelsea-stjerne Morten Nielsen, som vi havde forbi for nyligt? Lige nu er der ingen grund til at forvente, at Santiago er andet end den nye Morten Nielsen.
Selvfølgelig skal man ikke se sig blind på hans game-tape på nettet, men det giver unægtelig et indtryk af hvilken spiller han er og hvilke kvaliteter han besidder. Udover det må man tro på GR, når han siger at de har scoutet ham.

Jeg tror du skal passe på med at undervurdere den argentinske 2. division styrke-niveau. Et prominent hold som River Plate, som er det største hold i Argentina sammen med Boca, har netop været nede at vende en tur i divisionen i forrige sæson, og det kunne give en indikation af niveauet i Argentina.

Til sidst mener jeg overhovedet ikke man kan sammenligne Morten Nielsen med Villafane. Udover at Villafane har mere erfaring end Morten Nielsen med flere optrædener for Boca og Castilla, så mindes jeg aldrig at Morten Nielsen på nogen måde har været inde omkring Chelseas førstehold nogensinde (uden dog at vide det med sikkerhed). For det tredje så er Morten Nielsens og Villafanes personlighed og indstilling til fodbolden vidt forskellige som jeg ser det, hvilket nok skal komme Villafane til gode.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:Han er vel nærmere på kort sigt afløseren for Bøge (som med denne signing absolut ingen fremtid ser ud til at have i klubben, og jeg vil forvente han er væk inden vinduet lukker)
I dagens HF fortæller Bøge, at han er ved at lede efter ny klub. Han har et tilbud fra FC Fyn, hvor han har set på forholdene, men ved ikke om det bliver det. Forståeligt og forventeligt. Held og lykke med klubjagten til Bøge.

Starbucks

Indlæg af Starbucks »

Kent skrev:
Kent skrev:Han er vel nærmere på kort sigt afløseren for Bøge (som med denne signing absolut ingen fremtid ser ud til at have i klubben, og jeg vil forvente han er væk inden vinduet lukker)
I dagens HF fortæller Bøge, at han er ved at lede efter ny klub. Han har et tilbud fra FC Fyn, hvor han har set på forholdene, men ved ikke om det bliver det. Forståeligt og forventeligt. Held og lykke med klubjagten til Bøge.
Det er også meget naturligt at Bøge søger nye veje.. Han gjorde det ellers rigtig flot i opstarten til forårssæsonen sidste år, men han har desværre haft et problem med at holde sig skadesfri og fit til kamp.. Jeg håber, at Bøge får succes fremover :)

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvad sagde jeg Villafane skulle bruge 1 uge og ikke 1 år inden sin debut. Var på stadion idag og han kommer ind og gør det rigtig godt, på trods af kun ca. 1 uges træning med holdet, og en svær kamp at debutere i - han bliver en kæmpegevinst på kanten.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Tidligere på året var der i medierne snak om en anden argentiner, angriber, med danske rødder, som dels lavede masser af mål i den bedste argentinske række og dels, vigtigere, gerne ville til Danmark og spille i superligaen. Måske kunne han være en mulighed når nu man er igang :-)

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

NyX skrev:Tidligere på året var der i medierne snak om en anden argentiner, angriber, med danske rødder, som dels lavede masser af mål i den bedste argentinske række og dels, vigtigere, gerne ville til Danmark og spille i superligaen. Måske kunne han være en mulighed når nu man er igang :-)
Har du et link, jeg har nemlig ikke hørt noget om det :P?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

SteffenO skrev:
NyX skrev:Tidligere på året var der i medierne snak om en anden argentiner, angriber, med danske rødder, som dels lavede masser af mål i den bedste argentinske række og dels, vigtigere, gerne ville til Danmark og spille i superligaen. Måske kunne han være en mulighed når nu man er igang :-)
Har du et link, jeg har nemlig ikke hørt noget om det :P?
selvfølgelig ;) : http://www.jv.dk/artikel/1332341:Sport- ... uperligaen

det skal siges at jeg ikke kender manden eller hans niveau, meeen helt ringe kan han næppe være :)

bw1999

Indlæg af bw1999 »

I mine øjne er han den rette mand i midtjylland... Fantastisk spiller.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi kan da godt oprette en lille argentinsk koloni, det vil sikkert være rart for dem ikke at være alene og kunne snakke noget spansk indbyrdes. Go ahead Steinlein :mrgreen:

Besvar