Er stort set enig der.Jesper BW1100 skrev: Lössl har i mine øjne en langt bedre udstråling og autoritet, hvilket Glenn ellers roser Kasper for. Derudover har Kasper langt fra imponeret mig ude i feltet, hvor Lössl minimum er på niveau. Derudover er Lössl eminemt mand mod mand, hvilket jeg ikke har set noget til fra Kaspers side indtil videre i denne sæson.
Hans niveau var dalende og fuldt fortjent at han blev vraget til fordel for KJ, og senere hen også på u/21 landsholdet.Derudover er jeg ikke enig i at Lössls niveau var generelt faldende. Han havde ganske rigtigt en dårlig periode efter hans skade, men ellers var han stabiliteten selv hele sæsonen.
Fair nok at Kasper fik chancen efter formdykket. Men Kasper har vitterligt startet denne sæson ualmindeligt svagt, og i mine øjne må Lössl virkelig præstere skidt til træning hvis han ikke snart skal have chancen!
Hvis vi kigger på Lössl's niveau inden han blev sat af, og på Kasper's niveau her i opstarten, ville jeg uden tvivl foretrække Kasper selvom han ikke har været prængende.
I starten havde han jævnligt store redninger som var pointgivende, men det er efterhånden lang tid siden at man har set en virkelig klassekamp af Lössl.
Og syntes bestemt heller ikke at han var særlig god med fødderne i foråret, i forhold til i starten, hvor han ramte en af vores egne på næsten alle udspark, og var ganske sikker når han blev presset.