6 kampe på 16 dage !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Re: 6 kampe på 16 dage !

Indlæg af Peter Ross »

Jeg har sendt en invitation ud på Facebook til de nærmeste 100 venner, jeg ved, der har et bankende FCM-hjerte! De 100 har mulighed for at invitere egne venner, så det skulle gerne brede sig som ringe i vandet! Selvom I ikke modtager en invitation, er folk naturligvis alligevel velkomne, hvis man kan tilslutte sig nedenstående:

Sæsonen lakker mod enden, og de seneste resultater har mildest talt ikke været imponerende - det efterlader os fans med 2 muligheder:
- At blive negative og svine truppen til, eller
- At rykke tættere sammen og vise spillerne, vi står bag dem uanset hvad!

Mandag d. 18/4 møder vi OB på hjemmebane. Det er en enormt vigtig kamp, hvis vi skal holde liv i håbet om medaljer. Derfor opfordrer vi folk til at møde op til den afsluttende træ...ning i Ikast søndag d. 17/4, for at give spillerne det sidste rygstød!

Folk der kun er interesserede i at komme med negative udfald, bedes holde sig væk. De skideballer der skal uddeles, skal Allan Kuhn og Glen Riddersholm nok levere til de rette vedkommende. Det er IKKE vores job!

Lad dette blive begyndelsen på en betingelsesløs støtte resten af sæsonen! Det er nu drengene har brug for os!

Begivenheden er oprettet sådan, at kun inviterede gæster kan se den, men inviter endelig alle I kender, der har et hjerte, der banker for FCM!

Vel mødt på søndag!

WBW

Indlæg af WBW »

Endnu engang fantastisk initiativ Peter Ross! :D

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

Peter Ross skrev:Jeg har sendt en invitation ud på Facebook til de nærmeste 100 venner, jeg ved, der har et bankende FCM-hjerte! De 100 har mulighed for at invitere egne venner, så det skulle gerne brede sig som ringe i vandet! Selvom I ikke modtager en invitation, er folk naturligvis alligevel velkomne, hvis man kan tilslutte sig nedenstående:

Sæsonen lakker mod enden, og de seneste resultater har mildest talt ikke været imponerende - det efterlader os fans med 2 muligheder:
- At blive negative og svine truppen til, eller
- At rykke tættere sammen og vise spillerne, vi står bag dem uanset hvad!

Mandag d. 18/4 møder vi OB på hjemmebane. Det er en enormt vigtig kamp, hvis vi skal holde liv i håbet om medaljer. Derfor opfordrer vi folk til at møde op til den afsluttende træ...ning i Ikast søndag d. 17/4, for at give spillerne det sidste rygstød!

Folk der kun er interesserede i at komme med negative udfald, bedes holde sig væk. De skideballer der skal uddeles, skal Allan Kuhn og Glen Riddersholm nok levere til de rette vedkommende. Det er IKKE vores job!

Lad dette blive begyndelsen på en betingelsesløs støtte resten af sæsonen! Det er nu drengene har brug for os!

Begivenheden er oprettet sådan, at kun inviterede gæster kan se den, men inviter endelig alle I kender, der har et hjerte, der banker for FCM!

Vel mødt på søndag!
Genialt!
Giver mere og mere mening som det går for fcm i disse dage.
Har du et link til begivenheden?

Besvar