Angriber?
-
Hausser
Re: Søren Larsen
Som Ørgaard siger, selvfølgelig er vi interesserede http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... i-er-fulde
Om vi så er interesseante for Søren Larsen, mht sportslige ambitioner, løn, beliggenhed m.m., er noget andet, men ingen tvivl om han er den type spiller som ville kunne løfte holdet og være en klar forstærkning fra dag ét. Skal vi hente ham, må det så også være et klart farvel til minimum en angriber, hvis ikke to.
Om vi så er interesseante for Søren Larsen, mht sportslige ambitioner, løn, beliggenhed m.m., er noget andet, men ingen tvivl om han er den type spiller som ville kunne løfte holdet og være en klar forstærkning fra dag ét. Skal vi hente ham, må det så også være et klart farvel til minimum en angriber, hvis ikke to.
-
erland4
Vi kunne jo passende bytte Ken Fagerberg for SL. Så vil du være tilfreds og vi vil få en angriber der passer bedre til den type spil som vi praktisere 
mvh
erland
mvh
erland
-
Kent
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Om vi så er interesseante for Søren Larsen, mht
> sportslige ambitioner, løn, beliggenhed m.m., er
> noget andet, men ingen tvivl om han er den type
> spiller som ville kunne løfte holdet og være en
> klar forstærkning fra dag ét. Skal vi hente ham,
> må det så også være et klart farvel til minimum en
> angriber, hvis ikke to.
Helt enig. Kim Christensen er naturligvis første spiller på affyringsrampen, og mon ikke udelukkende det var grundet hans skade, at han ikke røg allerede i vintervinduet. Om der skal ryge flere afhænger vel lidt af Babas succes i Vejle. Jude er nok ikke videre dyr, så ham har man råd til at udvikle på endnu, mens Ken nok også har lang snor. Udlejninger kan sikkert igen komme på tale.
> Om vi så er interesseante for Søren Larsen, mht
> sportslige ambitioner, løn, beliggenhed m.m., er
> noget andet, men ingen tvivl om han er den type
> spiller som ville kunne løfte holdet og være en
> klar forstærkning fra dag ét. Skal vi hente ham,
> må det så også være et klart farvel til minimum en
> angriber, hvis ikke to.
Helt enig. Kim Christensen er naturligvis første spiller på affyringsrampen, og mon ikke udelukkende det var grundet hans skade, at han ikke røg allerede i vintervinduet. Om der skal ryge flere afhænger vel lidt af Babas succes i Vejle. Jude er nok ikke videre dyr, så ham har man råd til at udvikle på endnu, mens Ken nok også har lang snor. Udlejninger kan sikkert igen komme på tale.
-
mikmak12
Re: Sørn Larsen og salami
smider lige en bombe ind.
Muligheden for at købe SL er ikke stor, men muligheden for at bytte sig til ham er til stede hvis vi bytter ham med Salami, ikke forde jeg synes han ska væk men ser en åben dør der for at kunne dække beløbet ind. Salami har selv udtrykt at han vil videre i sin karrierer og gerne snart. Fransk fodbold vil passe rigtig godt til hans spillestil og mON ikke hans markedsværdi ligger nogenlunde det beløb som Touluse gav for SL 3 mill. Euro. Søren larsens løN vil ligge højerer, men også med en god chance for videre salg hvis han for succes´. Sikkert at dette foreslag vil gi nogle barske kommentarer, men tror vi er godt dækket ind på den plads når Florescu er klar og Slbæk viser sig endnu mer her i foråret.
Muligheden for at købe SL er ikke stor, men muligheden for at bytte sig til ham er til stede hvis vi bytter ham med Salami, ikke forde jeg synes han ska væk men ser en åben dør der for at kunne dække beløbet ind. Salami har selv udtrykt at han vil videre i sin karrierer og gerne snart. Fransk fodbold vil passe rigtig godt til hans spillestil og mON ikke hans markedsværdi ligger nogenlunde det beløb som Touluse gav for SL 3 mill. Euro. Søren larsens løN vil ligge højerer, men også med en god chance for videre salg hvis han for succes´. Sikkert at dette foreslag vil gi nogle barske kommentarer, men tror vi er godt dækket ind på den plads når Florescu er klar og Slbæk viser sig endnu mer her i foråret.
-
Jydepower
Baba + Kim RAUS .. Larsen ind
.. Men Ken Fagerberg skal ALDRIG byttes! Den dag han bliver byttet væk - er jeg officielt BIF-fan
Men som jeg har forstået hele denne diskution så er det kun på lejebasis ind til sommer. Så hvad angår løn osv. så bliver det nok ikke noget problem. Men som jeg har sagt tidligere, så tror jeg ikke på at Søren Larsen kommer til FCM, hvis BIF er en mulighed.
.. Men Ken Fagerberg skal ALDRIG byttes! Den dag han bliver byttet væk - er jeg officielt BIF-fan
Men som jeg har forstået hele denne diskution så er det kun på lejebasis ind til sommer. Så hvad angår løn osv. så bliver det nok ikke noget problem. Men som jeg har sagt tidligere, så tror jeg ikke på at Søren Larsen kommer til FCM, hvis BIF er en mulighed.
-
mikmak12
Jydepower Skrev:
> Baba + Kim RAUS .. Larsen ind
> .. Men Ken Fagerberg skal ALDRIG byttes! Den dag
> han bliver byttet væk - er jeg officielt BIF-fan,
>
>
> Men som jeg har forstået hele denne diskution så
> er det kun på lejebasis ind til sommer. Så hvad
> angår løn osv. så bliver det nok ikke noget
> problem. Men som jeg har sagt tidligere, så tror
> jeg ikke på at Søren Larsen kommer til FCM, hvis
> BIF er en mulighed.
hvis Søren larsen kommer ind må Baba da være den ideelle makker i front, da han er noget mere boldsikker ind Ken, og er i mine øjne bare bedre på alle områder ind
Ken, som kan lejes ud eller aller helst sælges hvis vi kan få den pris som vi betalte.
> han bliver byttet væk - er jeg officielt BIF-fan,
>
>
> problem. Men som jeg har sagt tidligere, så tror
> BIF er en mulighed.
hvis Søren larsen kommer ind må Baba da være den ideelle makker i front, da han er noget mere boldsikker ind Ken, og er i mine øjne bare bedre på alle områder ind
Ken, som kan lejes ud eller aller helst sælges hvis vi kan få den pris som vi betalte.
-
BW - 665
Jydepower Skrev:
Med velargumenterede holdninger som disse, er det et under du ikke er blevet tilbudt trænersædet endnu.
> han bliver byttet væk - er jeg officielt BIF-fan
>
Selvom det (forhåbentligt) er en joke, er det stadig noget fis at sig
> problem.
Hvorfor i alverden tror du ikke det? Du tror måske Toulouse betaler hans løn i lejeperioden? Argumenter, tak!
> Men som jeg har sagt tidligere, så tror
> BIF er en mulighed.
Korrekt, at han så heller ikke kommer til FCM pga. økonomi, placering, bedre tilbud, prestige, niveau og manglen på europæisk fodbold (hvis det bliver tilfældet) er så en anden sag.
Med velargumenterede holdninger som disse, er det et under du ikke er blevet tilbudt trænersædet endnu.
> han bliver byttet væk - er jeg officielt BIF-fan
>
Selvom det (forhåbentligt) er en joke, er det stadig noget fis at sig
> problem.
Hvorfor i alverden tror du ikke det? Du tror måske Toulouse betaler hans løn i lejeperioden? Argumenter, tak!
> Men som jeg har sagt tidligere, så tror
> BIF er en mulighed.
Korrekt, at han så heller ikke kommer til FCM pga. økonomi, placering, bedre tilbud, prestige, niveau og manglen på europæisk fodbold (hvis det bliver tilfældet) er så en anden sag.
-
Jydepower
BW - 665 Skrev:
> Med velargumenterede holdninger som disse, er det
> et under du ikke er blevet tilbudt trænersædet
> endnu.
Jeg har også selv overvejet, om PostDanmark er gået i leveringsstop, siden jeg ikke har modtaget et kontrakttilbud ..
> Selvom det (forhåbentligt) er en joke, er det
> stadig noget fis at sig
Jeg ved ikke om du har spottet noget af det er ironi? + Det var et svar på ovenstående indlæg om udlejning / salg af vores supermand Ken Fagerberg.
> Hvorfor i alverden tror du ikke det? Du tror måske
> Toulouse betaler hans løn i lejeperioden?
> Argumenter, tak!
Så gerne. I og med det kun er for en kort periode vi skal leje ham (hvis vi skal det) så kan det god accepteres at vi får den ekstra udgift i en kortere periode. Der udfra drager jeg den beslutning : Vi skal nok have råd - så skid på lønnen.
> Korrekt, at han så heller ikke kommer til FCM pga.
> økonomi, placering, bedre tilbud, prestige, niveau
> og manglen på europæisk fodbold (hvis det bliver
> tilfældet) er så en anden sag.
- Enig ^
> Med velargumenterede holdninger som disse, er det
> et under du ikke er blevet tilbudt trænersædet
> endnu.
Jeg har også selv overvejet, om PostDanmark er gået i leveringsstop, siden jeg ikke har modtaget et kontrakttilbud ..
> Selvom det (forhåbentligt) er en joke, er det
> stadig noget fis at sig
Jeg ved ikke om du har spottet noget af det er ironi? + Det var et svar på ovenstående indlæg om udlejning / salg af vores supermand Ken Fagerberg.
> Hvorfor i alverden tror du ikke det? Du tror måske
> Toulouse betaler hans løn i lejeperioden?
> Argumenter, tak!
Så gerne. I og med det kun er for en kort periode vi skal leje ham (hvis vi skal det) så kan det god accepteres at vi får den ekstra udgift i en kortere periode. Der udfra drager jeg den beslutning : Vi skal nok have råd - så skid på lønnen.
> Korrekt, at han så heller ikke kommer til FCM pga.
> økonomi, placering, bedre tilbud, prestige, niveau
> og manglen på europæisk fodbold (hvis det bliver
> tilfældet) er så en anden sag.
- Enig ^
-
Hausser
Det er jeg meget enig i det her. I min optik ville det også være supert hvis vi kunne afskippe nogenlunde Fagerberg for det samme som vi gav for ham, sammen med Kim C. selvfølgelig. Sagde vi farvel til de to, ville der være plads til en ny topangriber, hvad enten det er så er Søren Larsen eller en anden. Problemet er så bare, at det næppe er realistisk at hente 10 millioner for en angriber som ikke scorer mål..
-
Chap
Og hvis vi overraskende nok skulle sælge ham for 10 mio. kr., har Ögryte jo også krav på 25% af den samlede salgspris, hvilket så gør at vi kun får 7,5 mio. kr. i stedet for.
-
Hausser
ot
Jeg ved ikke hvordan kontrakten er skruet sammen, men er det ikke meget normalt at videresalgsklausulerne først gælder for den sum som ligger ud over den tidligere købspris? Dvs klausulen træder først i kraft såfremt vi får over 10 millioner for ham. Uanset hvad, så er det dog ikke realistisk at snakke om de beløb for Fagerberg som tingene er nu..
-
BW - 665
Jydepower Skrev:
> Jeg ved ikke om du har spottet noget af det er
> ironi?
Det har jeg skam, ellers havde min kommentar til udmeldingen også været en hel anden
> Det var et svar på ovenstående indlæg om
> udlejning / salg af vores supermand Ken
> Fagerberg.
... Ja, for et forslag om udleje/salg er jo HELT ude i hampen? Personligt så jeg meget gerne Fagerberg blev lejet ud, hvis vi havde flere erfarne alternativer i angrebet.
> I og med det kun er for en kort periode
> vi skal leje ham (hvis vi skal det) så kan det god
> accepteres at vi får den ekstra udgift i en
> kortere periode. Der udfra drager jeg den
> beslutning : Vi skal nok have råd - så skid på
> lønnen.
Det er jo ikke et spørgsmål om vi har råd eller ej, hold nu op! Det er et spørgsmål om det er rentabelt - altså om udgifterne står mål med produktet, og i dette tilfælde er jeg af den klare overbevisning at så stor en lønpose for en spiller vi kun har på lånt tid ikke passer ind i den kategori - dertil kommer debatten om lønloft (som jeg har omtalt som et problem i sådanne situationer tidligere) og så det faktum at det på længere sigt bedre kan betale sig at give spilletid og erfaring til et af vores egne aktiver.
> Jeg ved ikke om du har spottet noget af det er
> ironi?
Det har jeg skam, ellers havde min kommentar til udmeldingen også været en hel anden
> Det var et svar på ovenstående indlæg om
> udlejning / salg af vores supermand Ken
> Fagerberg.
... Ja, for et forslag om udleje/salg er jo HELT ude i hampen? Personligt så jeg meget gerne Fagerberg blev lejet ud, hvis vi havde flere erfarne alternativer i angrebet.
> I og med det kun er for en kort periode
> vi skal leje ham (hvis vi skal det) så kan det god
> accepteres at vi får den ekstra udgift i en
> kortere periode. Der udfra drager jeg den
> beslutning : Vi skal nok have råd - så skid på
> lønnen.
Det er jo ikke et spørgsmål om vi har råd eller ej, hold nu op! Det er et spørgsmål om det er rentabelt - altså om udgifterne står mål med produktet, og i dette tilfælde er jeg af den klare overbevisning at så stor en lønpose for en spiller vi kun har på lånt tid ikke passer ind i den kategori - dertil kommer debatten om lønloft (som jeg har omtalt som et problem i sådanne situationer tidligere) og så det faktum at det på længere sigt bedre kan betale sig at give spilletid og erfaring til et af vores egne aktiver.
-
erland4
Jeg tror heller ikke at Fagerberg pt. kan sælges for de 10 mil. vi betalte for han. Derimod tror jeg godt vi kan få en god leveaftale på plads.
Jeg ser ikke Fagerberg som en dårlig angriber som sådan, men han passer bare ikke ind i vores spillestil (IMO).
Jeg så hellere Baba tilbage og så leje Fagerberg ud og afskrive Kim C.
erland
Jeg ser ikke Fagerberg som en dårlig angriber som sådan, men han passer bare ikke ind i vores spillestil (IMO).
Jeg så hellere Baba tilbage og så leje Fagerberg ud og afskrive Kim C.
erland
-
Hausser
Det kunne være en rigtig god løsning. Kim C. ud, Fagerberg udlejet og så ind med en klasseangriber og Baba.
Spørgsmålet er selvfølgelig om det er råd, både til det ene og andet..
Spørgsmålet er selvfølgelig om det er råd, både til det ene og andet..