Januar transfervindue II
-
The FCM FAN
Re: Rade prica
Og jeg mener endda de har sagt de vil sælge ham for 5 mio. ´Men han ville blive meget løntung
-
uschel
Re: Alanzinho
han er uden tvivl den bedste boldspiller i Ligaen deroppe. Han har lige forlænget kontrakten med Stabæk, hvilket var en dyr fornøjelse for dem pga den store interesse der var for ham inden. Så det er i mine øjne dybt urealistisk at vi skulle kunne købe ham fri. desværre....
-
Ravnen
Re: Realisme, tak!
BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
> og jeg
> kunne godt tænke mig at høre fra en eller anden
> hvornår vi NOGENSINDE har hentet et profileret
> navn hjem udenfor den danske liga? Anyone?
Bo Hansen var et profileret navn som vi hentede hjem. Og en kæmpe fiasko desværre.
> og jeg
Bo Hansen var et profileret navn som vi hentede hjem. Og en kæmpe fiasko desværre.
-
BW - 665
Ravnen Skrev:
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > og jeg
> > kunne godt tænke mig at høre fra en eller anden
> > hvornår vi NOGENSINDE har hentet et profileret
> > navn hjem udenfor den danske liga? Anyone?
>
> Bo Hansen var et profileret navn som vi hentede
> hjem. Og en kæmpe fiasko desværre.
Tjaa, vi kan vel altid diskutere hvor højt profileret Bo Hansen var - jeg mener i hvert fald at på det tidspunkt vi hentede ham hjem var han ikke på højde med de navne nævnt i denne tråd, men det er vel subjektivt.
Anyway, så synes jeg ikke det rokker ved min pointe - folk må altså til at være mere realistiske, og så i øvrigt sætte sig lidt ind i vores indkøbspolitik.
> BW - 665 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > og jeg
> > kunne godt tænke mig at høre fra en eller anden
>
> Bo Hansen var et profileret navn som vi hentede
> hjem. Og en kæmpe fiasko desværre.
Tjaa, vi kan vel altid diskutere hvor højt profileret Bo Hansen var - jeg mener i hvert fald at på det tidspunkt vi hentede ham hjem var han ikke på højde med de navne nævnt i denne tråd, men det er vel subjektivt.
Anyway, så synes jeg ikke det rokker ved min pointe - folk må altså til at være mere realistiske, og så i øvrigt sætte sig lidt ind i vores indkøbspolitik.
-
simon99
> > -----
> > > og jeg
> > > kunne godt tænke mig at høre fra en eller
> anden
> > > hvornår vi NOGENSINDE har hentet et
> profileret
> > > navn hjem udenfor den danske liga? Anyone?
Mikkel Thygesen??
> > > og jeg
> > > kunne godt tænke mig at høre fra en eller
> anden
> > > hvornår vi NOGENSINDE har hentet et
> profileret
> > > navn hjem udenfor den danske liga? Anyone?
Mikkel Thygesen??
-
BW - 665
simon99 Skrev:
> > og jeg kunne godt tænke mig at høre fra en eller anden
>
>
> Mikkel Thygesen??
Mikkel Thygesen? Tror du skal læse hvad du citerer mester... "hentet et profileret navn hjem UDENFOR den danske liga", han blev hentet i Frem for ca. 200.000 kr. hvis jeg husker rigtigt.
... Og han var ikke i nærheden af at være profileret på samme måde som navnene nævnt i denne tråd.
Vi har hentet profiler fra den danske liga op til flere gange (Borring, Danny, CP, Califf osv.) så jeg tror nærmere på, hvis vi skal frem med den store tegnebog, så bliver det for en profil fra en anden SAS liga klub, ikke et af de komplet urealistiske navne nævnt i tråden.
> > og jeg kunne godt tænke mig at høre fra en eller anden
>
>
> Mikkel Thygesen??
Mikkel Thygesen? Tror du skal læse hvad du citerer mester... "hentet et profileret navn hjem UDENFOR den danske liga", han blev hentet i Frem for ca. 200.000 kr. hvis jeg husker rigtigt.
... Og han var ikke i nærheden af at være profileret på samme måde som navnene nævnt i denne tråd.
Vi har hentet profiler fra den danske liga op til flere gange (Borring, Danny, CP, Califf osv.) så jeg tror nærmere på, hvis vi skal frem med den store tegnebog, så bliver det for en profil fra en anden SAS liga klub, ikke et af de komplet urealistiske navne nævnt i tråden.
-
Peter Ross
Tja, Gladbach ligger trods alt i Tyskland, så simon99 har på sin vis ret...
Peter Ross
Peter Ross
-
BW - 665
Peter Ross Skrev:
> Tja, Gladbach ligger trods alt i Tyskland, så
> simon99 har på sin vis ret...
>
> Peter Ross
Korrekt, men for det første vil jeg mene at hente en spiller hjem efter et år i udlandet som fiasko ikke helt kan sammenlignes.
Og desuden, så må du da give mig ret i at selv under sit ophold i Tyskland var han ikke ligeså profileret, både nationalt og internationalt, som de navne der nævnes her?
> Tja, Gladbach ligger trods alt i Tyskland, så
> simon99 har på sin vis ret...
>
> Peter Ross
Korrekt, men for det første vil jeg mene at hente en spiller hjem efter et år i udlandet som fiasko ikke helt kan sammenlignes.
Og desuden, så må du da give mig ret i at selv under sit ophold i Tyskland var han ikke ligeså profileret, både nationalt og internationalt, som de navne der nævnes her?
-
Larsen
Re: Søren Larsen
Søren trives tilsyneladende ikke med spillesystemet i Tolouse, så det er måske ikke helt ud i skoven at få ham til DK. Han har klassen vi har behov for.
-
Arff
BW - 665 Skrev:
> Patrick Ingelsten? Søren Larsen? Alanzinho? Rade
> Prica? Det er jo fuldkommen urealistisk... og jeg
For mig at se, er en spiller som Rade Prica ikke urealistisk at hente?
Og det er jo lige netop disse spiller, de bedste spillere som vi skal have fat i, hvis vores Vision 2011 nogensinde skulle kunne holde stik, og at vi skal have top-3 spillere på alle pladser.
Det er netop disse navne vi skal være i stand til at hente, da det er nogle som alle ville kunne gå direkte ind i start-11, og slå til, og hæve niveauet i vores trup, fremfor at hente ukendte middelmådige spillere, som ikke hører til i start-11.
Dog vil jeg give dig ret i at nævne Søren Larsen måske er lidt urealistisk, men de andre spillere tror jeg der er en reel mulighed for at logge til klubben, hvis de er villige til at betale deres løn.
> Patrick Ingelsten? Søren Larsen? Alanzinho? Rade
> Prica? Det er jo fuldkommen urealistisk... og jeg
For mig at se, er en spiller som Rade Prica ikke urealistisk at hente?
Og det er jo lige netop disse spiller, de bedste spillere som vi skal have fat i, hvis vores Vision 2011 nogensinde skulle kunne holde stik, og at vi skal have top-3 spillere på alle pladser.
Det er netop disse navne vi skal være i stand til at hente, da det er nogle som alle ville kunne gå direkte ind i start-11, og slå til, og hæve niveauet i vores trup, fremfor at hente ukendte middelmådige spillere, som ikke hører til i start-11.
Dog vil jeg give dig ret i at nævne Søren Larsen måske er lidt urealistisk, men de andre spillere tror jeg der er en reel mulighed for at logge til klubben, hvis de er villige til at betale deres løn.
-
Larsen
Næsten helt enig...
Vi skal have topspillere (mindst 1) i front, hvis vi skal nå i mål med meterskabet senest i 2011, Rade kunne også være et emne..
Topspillere kombineret med FCM´s hurtige pres- og kombinationspil vil være helt afgørende for succes. Vi behøver ikke at være bedre end de andre hold mand for mand på alle pladser, men enheden og speeden i tanke og handling skal være bedre.
Vi skal have topspillere (mindst 1) i front, hvis vi skal nå i mål med meterskabet senest i 2011, Rade kunne også være et emne..
Topspillere kombineret med FCM´s hurtige pres- og kombinationspil vil være helt afgørende for succes. Vi behøver ikke at være bedre end de andre hold mand for mand på alle pladser, men enheden og speeden i tanke og handling skal være bedre.
-
mikmak12
Re: Et centralt problem; kontinuitet
ja kontinuitet et et nøgle ord hvis man skal spille med om top 2 pladserne, men vores direktør udtalte i forbindelse med en tv3 udsendelse hvor han fik stillet et spørgsmål med dette om at vi i foråret stod til at miste 3 af vores forsvarspiller, at vi skal so klub altid søge efter noget der er bedre ind det vi har, og må sige at det er aktuelt nu hvor vores angribere bare ikke er gode nok. SÅ en engrebsforsærkning er på sin plads, men så gerne at Ken måske kom på græs i Norsk eller Svensk fodbold i et lejemål hvor han vil spille fast og få lidt succes også vende tilbage til fcm når han er modnent lidt. måske er det også tid til at skippe Baba eller Jude afsted for at skabe plads til en yngling og ny angriber, selvfølgelig også en kant. Oprydningen i truppen er jeg eninge med men måske Ganau også skal finde en ny klub.
-
bobar
Re: Januar transfervindue II
Nå nu ser det ud til at Demba nyren finder tilbage til essbjerg.. øv 
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 081712.ece
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 081712.ece
-
Chap
Jeg synes sku det er dejligt - så slipper vi da for den primadonna.
-
martin1659
http://www.bold.dk/nyt/OBs-forhandlinge ... udt-sammen
Kunne være interessant, da vi ikke kan forvente at holde på Reid i flere år ud i fremtiden. I mine øjne lever han op til vision 2011 er inde omkring landsholdet og vil give en stor portion rutine. Samtidig mener jeg han er en ledertpe der kan ruske op i nogle af de andre de dage det ikke fungerer med det polerede fodboldspil. En type jeg synes vi har for få af i truppen nu.
Kunne være interessant, da vi ikke kan forvente at holde på Reid i flere år ud i fremtiden. I mine øjne lever han op til vision 2011 er inde omkring landsholdet og vil give en stor portion rutine. Samtidig mener jeg han er en ledertpe der kan ruske op i nogle af de andre de dage det ikke fungerer med det polerede fodboldspil. En type jeg synes vi har for få af i truppen nu.