AB - FCM (Pokal)
-
Shadrak
Re: AB - FCM (Pokal) Live 1-0
Det var Califf, der lavede en bommert af et frispark mod Poul Hübertz... Men det er da vist hele holdet, der spiller elendigt. Der er da ikke mange lyspunkter...
-
100x
Re: AB - FCM (Pokal) Live 1-0
100x Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der ingen steder hvor man kan se kampen på
> nettet til jydepris (gratis)
>
>
)
Anyone ???
-------------------------------------------------------
> Er der ingen steder hvor man kan se kampen på
> nettet til jydepris (gratis)
>
>
Anyone ???
-
JesperK
Re: kæft mand de kommentatorer holder VILDT med AB!
so what.. spillemæssigt er de jo bedre, så selv neutrale må være med dem nu.
-
BW 4108
Re: AB - FCM (Pokal) Live
Synes ikke at vi spiller specielt godt.
Håber på en anden attitude fra spillerne i anden halveg, det er dejligt at se lidt aggresivitet, bla det gule kort fra D Olsen, det er på tide der sker lidt.
Man kan godt se hvor meget Florescu/Thygesen har at sige på det hold.
Håber på en anden attitude fra spillerne i anden halveg, det er dejligt at se lidt aggresivitet, bla det gule kort fra D Olsen, det er på tide der sker lidt.
Man kan godt se hvor meget Florescu/Thygesen har at sige på det hold.
-
Shadrak
ja, hvem er det Jan Hoff.? Det er jo helt skørt.
-
BW # 163
det bliver squ lidt inerverende når de er så ensidige. Ok de holder med underdogs men uenige i alle domme mod ab og vil have fcmere smidt ud for ingenting..
-
Shadrak
Nej, de står vist bare på sidelinien...
Det er Christian Frederiksen (no idea) og Jesper Thygesen tjekkede lige på nettet.
-
JesperK
Haha ja, den var latterlig. (Danny O tacklingen til gult, som var ok)
Men det er jo Hoffmann.
Synes dog vores spil er meget mere irriterende. Ved snart ikke hvad der skal stilles op.. alle virker på 80%, nogle endda på 60. Jeg ville meget gerne se noget fandenivoldskhed oppe foran og det synes jeg hverken Baba eller Frank har (idag eller for det meste)..
Midtbanen virker matchet desværre - så måske sætte en midt mere ind isf. en angriber for at få mere pres og spil.
Men det er jo Hoffmann.
Synes dog vores spil er meget mere irriterende. Ved snart ikke hvad der skal stilles op.. alle virker på 80%, nogle endda på 60. Jeg ville meget gerne se noget fandenivoldskhed oppe foran og det synes jeg hverken Baba eller Frank har (idag eller for det meste)..
Midtbanen virker matchet desværre - så måske sætte en midt mere ind isf. en angriber for at få mere pres og spil.
-
kopien
nu ved jeg ikke hvor i ser den henne, men der hvor jeg ser kampen er det altså Hoffmann der er medkommentator jævnfør den håbløse kommentar vedrørende AB's målmand i tidernes pokalmorgen (hoffmann) ... elendig kommentering og elendig kamp... hvis vi taber er det yderst fortjent...
kom nu FCM, lever en indsats der i det mindste nogenlunde værdig i stedet for det her ....
kopi.
kom nu FCM, lever en indsats der i det mindste nogenlunde værdig i stedet for det her ....
kopi.
-
mikmak12
Re: AB - FCM (Pokal) Live
ser her på gladsaxe stadion og ser en elendig fodboldkamp og latterlig dårlig indstilling af fcm hvor især vores venstre side er "væk" og vores indlæg er helt serie 5 niveau, synes det er uhyggelig at vores eneste spil i dag er lange og upræcise spark efter frank som ikke har noget hjælp i front eller løb omkring sig. Må sige at der skal en helt anden indstilling til hvis vi ikke skal tabe og blive en fiasko i dene turnering.
-
Hausser
Efterlysning: FCM bedes henvende sig på banen.
Pinlig og skamfuld indsats stort set over hele linien, det er fandme ufatteligt at den professionelle stolthed ikke er større og man vil levere så ydmygende og selvudstillende en præstation. Man mangler simpelthen ord for hvor ringe det er!
Ingen afslutninger, et hav af fejlafleveringer, en arrogant attitude og nok engang latterligt ringe indlæg og dødbolde, ak ak ak..
Hvis Thomasberg ikke formår at få spillerne til at levere i anden halvleg, så kommer han til at se rigtig uheldig ud.
Ingen afslutninger, et hav af fejlafleveringer, en arrogant attitude og nok engang latterligt ringe indlæg og dødbolde, ak ak ak..
Hvis Thomasberg ikke formår at få spillerne til at levere i anden halvleg, så kommer han til at se rigtig uheldig ud.