Spillersalg i sommeren!
-
BW#1713
Re: Troest på vej til Italien
Jeg forstår ham simpelthen ikke han kan i følge artiklen på sporten.dk få lige så meget i løn, som han kan få i Parma, hvis han skifter til Basel - Jeg vil da helt klart selv have valgt at spille Champions Leauge fremfor at kæmpe om oprykning i Italien. Men ak og ve Troest er som alle andre danske fodbold spillere, penge frem for sportslige!
-
Altoriso
Re: Troest på vej til Italien
BW#1713 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg forstår ham simpelthen ikke han kan i følge
> artiklen på sporten.dk få lige så meget i løn, som
> han kan få i Parma, hvis han skifter til Basel -
> Jeg vil da helt klart selv have valgt at spille
> Champions Leauge fremfor at kæmpe om oprykning i
> Italien. Men ak og ve Troest er som alle andre
> danske fodbold spillere, penge frem for
> sportslige!
Nu modsiger du da dig selv lidt,.
Pengene skulle ifølge dig selv være lige høje i både Parma og Basel...
Mon ikke lige præcis det sportslige er valgt ved Parma, da han måske netop der ved at han kan komme til at gøre en forskel på et hold, der vil gøre alt for at rykke op
Derudover er der mange ting som spiller ind ifm klubskifter, og det er forskellige faktorer som for manges vedkommende bygger på personlige behov og ønsker
> Jeg forstår ham simpelthen ikke han kan i følge
> artiklen på sporten.dk få lige så meget i løn, som
> han kan få i Parma, hvis han skifter til Basel -
> Jeg vil da helt klart selv have valgt at spille
> Champions Leauge fremfor at kæmpe om oprykning i
> Italien. Men ak og ve Troest er som alle andre
> danske fodbold spillere, penge frem for
> sportslige!
Nu modsiger du da dig selv lidt,.
Pengene skulle ifølge dig selv være lige høje i både Parma og Basel...
Mon ikke lige præcis det sportslige er valgt ved Parma, da han måske netop der ved at han kan komme til at gøre en forskel på et hold, der vil gøre alt for at rykke op
Derudover er der mange ting som spiller ind ifm klubskifter, og det er forskellige faktorer som for manges vedkommende bygger på personlige behov og ønsker
-
Hausser
Kolja på vej væk
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85481 Helt logisk hvis han skifter, det vil jeg da næsten håbe for ham, vi har jo Marcic kørt i stilling.
Er lidt ærgelig over at miste Kolja for han har løftet sit niveau meget hen over 2007/2008-sæsonen og han var vel nok den bedste spiller overhovedet på positionen, selv om konkurrencen selvfølgelig heller ikke har været skræmmende. At miste top-3 spillere for næsten ingen penge er altid lidt træls, men mon ikke Marcic kan tage over..
Er lidt ærgelig over at miste Kolja for han har løftet sit niveau meget hen over 2007/2008-sæsonen og han var vel nok den bedste spiller overhovedet på positionen, selv om konkurrencen selvfølgelig heller ikke har været skræmmende. At miste top-3 spillere for næsten ingen penge er altid lidt træls, men mon ikke Marcic kan tage over..
-
jakobV
Så er Troest enig med Parma
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85489
Så mangler vi bare at fcm og Parma kan blive enige om de sidste ting.
Så mangler vi bare at fcm og Parma kan blive enige om de sidste ting.
-
Cee-Jay
Re: Kolja på vej væk
Var selv en af dem der tvivlede på at han kunne løfte arven efter Daugaards storhedstid... Men tror ikke der er mange der har skænket Daugaard en tanke, efter at Kolja kom op i fulde omdrejninger...
-
Chap
Re: Så er Troest enig med Parma
http://www.bold.dk/nyt/?vis=85512
Det lyder til at skiftet nu er en realitet; mærkeligt at FCM ikke har meldt noget officielt ud endnu.
Det lyder til at skiftet nu er en realitet; mærkeligt at FCM ikke har meldt noget officielt ud endnu.
-
Jacob
Anders Rasmussen til VFF
Så er Anders Rasmussen skiftet til Viborg på en 1-årig kontrakt.
Held og lykke.
Held og lykke.
-
Bjerg90
-
Hausser
Måske ryger Danny
Danny er åbenbart også på tale i udlandet nu http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=155957. En enkelt god halvsæson i FCM og så er man åbenbart attraktiv i det store udland, det må man sgu nok sige 
Det kunne måske være en god idé at skibe ham afsted såfremt der kommer et interessant bud på ham, selv om han har været rigtig god i foråret, så er jeg endnu ikke helt sikker på han kan holde et konstant højt niveau som der skal til for at indfri vision 2011. Om ikke andet så er rygter omkring FCM-spillere jo altid spændende..
Det kunne måske være en god idé at skibe ham afsted såfremt der kommer et interessant bud på ham, selv om han har været rigtig god i foråret, så er jeg endnu ikke helt sikker på han kan holde et konstant højt niveau som der skal til for at indfri vision 2011. Om ikke andet så er rygter omkring FCM-spillere jo altid spændende..
-
j3pq3
Re: Måske ryger Danny
alle fcm-rygter er rigtig nok varme, og jeg synes da at medierne har været rigtig velinformeret i det midtjyske transfercenter indtil videre? men der er selvfølgelig lang vej fra at kigge på en spiller, til at give et bud. mon ikke vi beholder ham en sæson endnu, og så kan man derefter se om han kan holde et nogenlunde stabilt højt niveau.
-
B
Kan de tjene en skilling på ham, så farvel og tak, har da haft et par gode kampe i foråret, men de dårlige kampe er fortsat i overtal - alt alt for ustabil! Borring og Furuseth kommer til at sidde på kanterne, og der er masser af backup spillere på de pladser.
-
jakobV
Re: Måske ryger Danny OT
forzafcm Skrev:
> Han må vi ikke miste
Er sindsyg træt af alle dine one-liners efterhånden.
Ta' dog og argumenter dreng, jeg kan ikke bruge det du skriver der til noget. Argumenter eller lad vær med at skrive - min mening.
> Han må vi ikke miste
Er sindsyg træt af alle dine one-liners efterhånden.
Ta' dog og argumenter dreng, jeg kan ikke bruge det du skriver der til noget. Argumenter eller lad vær med at skrive - min mening.
-
Casper Søe
Da vi i sin tid købte ham, var det for at udvikle ham som Thyge, Dennis osv.
Mener ikke han har udviklet sig nok, men kun lige begyndt på sin udvikling. Kan ikke se nogen ide i at sælge ham, inden han rigtig er brudt igennem. Giv ham en halv sæson mere mindst.
Mener ikke han har udviklet sig nok, men kun lige begyndt på sin udvikling. Kan ikke se nogen ide i at sælge ham, inden han rigtig er brudt igennem. Giv ham en halv sæson mere mindst.
-
Arff
Jeg tror personligt ikke at klubben sælger Danny, da han i mine øjne er den fortrukne på højrekant, med mindre der kommer et rigtig godt tilbud på ham, hvilket jeg også tvivler på der gør, da han kun har været god i en halvsæson, og efter min mening mangler han stadig en del, men det er jeg sikker på at det komme, for han har potientale til at blive en rigtig god kant spiller.
- Jeg glæder mig til at at se om han kan forsætte med at præsterer på det niveau som han gjorde i foråret - hvis han så kan det, så er jeg sikker på at der er flere der bliver interesseret i ham, og derved bliver prisen også højere.
Men hvis der kommer et bud på 15-20 mio, så er jeg også sikre på at FCM ikke vil stå i vejen for ham, hvis det er nogen Danny selv ønsker.
- Jeg glæder mig til at at se om han kan forsætte med at præsterer på det niveau som han gjorde i foråret - hvis han så kan det, så er jeg sikker på at der er flere der bliver interesseret i ham, og derved bliver prisen også højere.
Men hvis der kommer et bud på 15-20 mio, så er jeg også sikre på at FCM ikke vil stå i vejen for ham, hvis det er nogen Danny selv ønsker.