En anmodning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Tiesto

Re: En anmodning

Indlæg af Tiesto »

Lige præcis!

Der skal langt mere vildskab og tænding ind på nordea.
Men det kan dog godt være liiidt svært med vores "jyde"mentalitet :) hehe. - Og det er skam ikke ondt ment, men face it. Herovre på heden er vi generelt lidt mere tilbagelænet og tænker at det hele nok skal gå.

Men det er netop dette vi skal have aflivet, hvis Nordea nogensinde skal komme rigtigt op og koge af stemning. Min erfaring siger mig, at mange faktisk gerne vil deltage, meen trækker lidt på det da de ikke helt tør/komme ud af skallen.

Et eksempel fra Agf kampen:
Da der manglede små 5 min. gik undertegnede og 5 andre ned foran, så vi kunne komme hurtigt ind på banen. (jah, lyder lidt barnligt ;) )

Men i mellemtiden hoppede og sang vi så af fuld kraft, hvorefter stort set samtlige omkring os langsomt, men dog flot kom med. Selv en mand på omkring de 50 år (et gæt), begyndte minsandten at hoppe og bruge armene :O

Så tror altså bare lige det er denne her barriere der skal nedbrydes, evt. med lidt mere deltagelse af os "skrålere", så skal der altså nok komme flere og flere med efterhånden. - MEN det tager tid.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Der vil jeg så kun opfordre ALLE til at gå max amok mod FCN!! Den skal bare ikke have forlidt, men Tiesto du har nok ret i vi er meget tilbagelænt, og jeg har skam også ofte tænkt på at gå helt amok, dog holdte jeg mig tilbage da jeg tænkte hvad folk tænkte om mig (:

Men jeg vil så frembringe det spørgsmål, og den mulighed som jeg har forslået herinde før, at ASA spreder sig lidt, dog stadig mange i midten, men flere længere nede og længere ude i siderne, og som du fremstiller det i dit indlæg Tiesto så skal der altså ikke meget til, dog en fornyelse.

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Lige præcis :) - AF MED FORDOMMENE FOLKENS ;)

Lad os nu slutte ordentligt af i Farum - Drengene har sq gjort det godt i år.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Ja lad os få den der "Hvad mon folk tænker" af banen.! Gå amok og støt gutterne!

bobar

Indlæg af bobar »

Ja, det er så også flot at 10 personer herinde kan blive enige om dette, men hvordan vil i få det ud til 2500+ på nordea?

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der vil jeg så kun opfordre ALLE til at gå max
> amok mod FCN!! Den skal bare ikke have forlidt,
> men Tiesto du har nok ret i vi er meget
> tilbagelænt, og jeg har skam også ofte tænkt på at
> gå helt amok, dog holdte jeg mig tilbage da jeg
> tænkte hvad folk tænkte om mig (:

Ligepræcis derfor kommer vi aldrig videre end hvor vi er nu, fordi folk ikke tør leve vildskaben ud. Der er lavet en stemningsfraktion, hvor man gerne må stille sig, det eneste man skal gøre er at gå amok, med flag og sang...

> Men jeg vil så frembringe det spørgsmål, og den
> mulighed som jeg har forslået herinde før, at ASA
> spreder sig lidt, dog stadig mange i midten, men
> flere længere nede og længere ude i siderne, og
> som du fremstiller det i dit indlæg Tiesto så skal
> der altså ikke meget til, dog en fornyelse.

Det duer ikke, vi så hvilket rammaskrig der lød, da kernen i ASA flyttede længere ud, det medførte et dødt ASA uden vildskab.
Det er vigtigt at stå tæt og stå i en samlet flok, hvorfra stemningen spredes.
Vil mene at man kunne henvende sig til langt flere hvis man flyttede capo tårnet ned foran, så vil man også kunne få de små børn til at være med. Der findes ikke noget nemmere end at påvirke dem til at synge.
Der hvor det slår klik, er når man kommer derud hvor ingen synger, for der tænker man "hvad mod ham ved siden af mig tænker?" og der har man allerede ødelagt det.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Rigtigt .. det stod vi faktisk også og snakkede lidt om da vi gjorde tifoen klar at det kunne være en mulighed

bobar

Indlæg af bobar »

LOOFT skrev

> Det duer ikke, vi så hvilket rammaskrig der lød,
> da kernen i ASA flyttede længere ud, det medførte
> et dødt ASA uden vildskab.
> Det er vigtigt at stå tæt og stå i en samlet flok,
> hvorfra stemningen spredes.
> Vil mene at man kunne henvende sig til langt flere
> hvis man flyttede capo tårnet ned foran, så vil
> man også kunne få de små børn til at være med. Der
> findes ikke noget nemmere end at påvirke dem til
> at synge.
> Der hvor det slår klik, er når man kommer derud
> hvor ingen synger, for der tænker man "hvad mod
> ham ved siden af mig tænker?" og der har man
> allerede ødelagt det.

Jeg er enig i dette. Jeg tror bare de fleste i ASA skal få fjernet deres "Nu har jeg siddet på samme plads i 25 år og jeg flytter mig ikke", mentalitet. ned foran med jer. I UEFA cuppen sidste år mod Lokomotiv Moskva lød det fedt.. god lyd osv på de nederste rækker.

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Tjah 10 personer er vel bedre end ingen, ikke? lige så vel som 100 pludselig er bedre end 10.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Den eneste grund til der var god stemning ( lydmæssigt ) var pga. at stadion var tomt (: Helt seriøst så kunne vi ikke hører jer så godt igen. Dog langt bedre end de stive (!) russersvin som stod til venstre for mig.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Tiesto Skrev:
> Tjah 10 personer er vel bedre end ingen, ikke?
> lige så vel som 100 pludselig er bedre end 10.

Lige præcis.. Det går fremad;) Det er jo så det, hvad vi kan gøre.. Jeg vil starte med at sige, at Søren ikke skal stå og råbe ad folk oppe fra hans kongestol..- Det skræmmer folk.- Nogle folk;)

Esben

Re: En anmodning - russerkampe:)

Indlæg af Esben »

Der var langt bedre stemning til CSKA kampen, såvidt jeg husker, hvor alle ligeledes blev rykket ned foran. Og CSKA havde da en del fans med..

Kriek/Alex

Indlæg af Kriek/Alex »

så er jeg uenig bek.

Hvis nydere står oppe i A.S.A, så skal de satme synge med - eller "dø".

MadsBS

Re: En anmodning - russerkampe:)

Indlæg af MadsBS »

Esben Skrev:
> Der var langt bedre stemning til CSKA kampen,
> såvidt jeg husker, hvor alle ligeledes blev rykket
> ned foran. Og CSKA havde da en del fans med..

100% enig. Det var satme stemning!

Hekler

Stemning!

Indlæg af Hekler »

Til alle i tråden!

Alle tiltag og forslag du har som involvere at andre skal gøre noget er en fejl!

Det her handler ikke om planlægning eller konsensus, det handler om initativ!

Hvordan tror i tingene er startet? Ved at vi fucking gjorde noget selv.

Hvor mange tror i lige der sang med i starten? Ikke en fucking skid.

Dem der brokker sig over stemningen og begynder at bruge alle mulige andre som referenceramme til hvordan stemning skal være, er nogle forkælede møgunger der har deres oplevelser fra tv, i stedet for at have oplevet og udgjort dem selv.

Jeg har massevis af eksempler på hvor "jeg" skabte en stemning, der er til at være stolt af. Hvad med at "du" begynder at samle på sådanne eksempler.

Ja jeg ved det er provokerende sagt, men det her handler altså om individuelt initativ. Og hvis du endelig har en ide der indvolvere andre, så er det ikke nok at skrive det på graven. Få det til at ske!

Skriv nu den sang!
Lav nu den Flyer!
Riv dem omkring dig med!
Ta to kammerater med og stil jeg lige der hvor I mener der mangler power!
Gå selv amok i stedet for at vente på andre!
Fravrist Capoen megafonen og start den sang! (Du kan jo starte med at spørge ham)
Stil dig sådan at du kan påvirke stemningen!
Snak med folk!
Lav dit eget banner, med dit eget budskab!
Lav din egen fraktion!
Lav stemningsvideoer fra tribunen!
Klæd dig som et "juletræ" så selv en blind kan se at du mener det!
lav 20 kg. konfetti til en bustur!
Tag med på de udeture der er!
Meld dig under fanerne i TIFO!

Det er ikke mere besværligt end udsagnet om den bedste fan:
Den bedste fan er den der lige nu yder den bedste støtte!

Jeg er ikke en skid bedre end dig pga. mine meritter, højst til at fortælle anekdoter.

Så se at komme igang med at gøre dine egne erfaringer.... Knægt ;-)

Besvar