Getafe-Bayern

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Ravnen

Re: Getafe-Bayern. Føj UEFA, FØJ Dommer!

Indlæg af Ravnen »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> De mennesker som pludselig er fans af Getafe, vil
> de også være der når Laudrup drager videre?

Nej sikkert ikke. Men jeg følger også de klubber der er danskere i tæt, netop for at følge spilleren. Jeg er f.eks. ikke fan af Fiorentina, men ser deres kampe med interesse grundet Krøldrup og Jørgensen.
Arsenal er heller ikke lige mig, men jeg ser kampene for at se Bendtner i aktion.

Sådan tror jeg de fleste har det.

Nogle følger man så fordi man er fan af dem, men det er jo en hel anden historie så, for så betyder enkelte spillere og trænere ikke noget. Jeg følger f.eks. Barcelona tæt af den årsag.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------

> Så hvornår er det en oplagt scoringsmulighed, når
> man har en modstander foran sig?

Det er et dommerskøn, lige som så mange andre situationer.
Faktum er, at "Bagerste-mand" reglen ikke eksisterer, hvilket jeg kan gentage i det uendelige tiil folk omkring mig, for hvad kommentatorerne (der åbenbart ikke selv kan fodboldreglerne) siger bliver taget til troende. Dommeren har brøkdele af et sekund til at vurdere om en spiller har plads og tid til at skyde uhindret på mål. I dette tilfælde vurderede han at der var en oplagt målchnce på trods af at en anden Getafe spiller var nået med tilbage.

(jeg forstår heller ikke hypet om danske trænere og spillere i andre klubber)

Lund

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Han har brøkdel sekund til at fløjte ja, men han har sekunder til at tænke over om det burde være rødt eller gult :)

Besvar