/Jonas
FCM-AaB
-
Jonas BW:1859
Re: Zaza ER IKKE DEFINITIVT ude!!
Nu skal du tænke på Zaza har altid været en meget intelligent målmand
Så den udtagelse kan meget vel være rigtig 
/Jonas
/Jonas
-
Kent
Re: Zaza ER ude!!
At AaB skal spille med en ung urutineret keeper, der ikke er spillet sammen med forsvaret, gør det bare endnu vigtigere at vi kommer igennem på fløjene og lagt en masse bolde ind i rummet mellem bagkæden og keeperen, hvor der kan opstå kommunikationsfejl. Der skal fyld tryk på fra start, så der kommer pres på målet.
Så mangler vi bare at de får skadet Augostinussen og Michael Jacobsen, for at vi står lige på skadesfronten...
Så mangler vi bare at de får skadet Augostinussen og Michael Jacobsen, for at vi står lige på skadesfronten...
-
Jydepower
-
Ravnen
Det er synd for ham, han var ellers kommet godt igang.
For os er det dog uden tvivl en fordel, ligesom det kan blive skæbnessvangert for Aabs guldkamp. Zaza er en fantastisk målmand.
Men lad os nu se, det er sket før at en ung mand har fået chancen og taget den.
For os er det dog uden tvivl en fordel, ligesom det kan blive skæbnessvangert for Aabs guldkamp. Zaza er en fantastisk målmand.
Men lad os nu se, det er sket før at en ung mand har fået chancen og taget den.
-
BW # 163
Ja det - og så flere kvalificerede afslutninger fra kanten af feltet.
Vi savner lidt en skarpretter - var det ikke det Florescu blev udråbt til ?.
FCM-AAB 3-2
Vi savner lidt en skarpretter - var det ikke det Florescu blev udråbt til ?.
FCM-AAB 3-2
-
fcm fan videbæk
Helt ærligt, dette indlæg er jeg simpelthen nød til og svare på!!! en skarpretter fra feltet har du glemt vores kære nordmand, som de sidste 2 liga kampe netop har scoret fra kanten af feltet?? Hr Furuseth har vist sig som en meget skarp afslutter, og det ser endelig ud til at Thyge også er tilbage med masser af selvtillid.. Lækkert at se.. Men undskyld blev bare nød til at korrigerer dig!!!
-
Hekler
Re: Skyd Femi skyd....
Vil du ikke nok holde private beskeder i PM.
Og nej, stille og rolig weekend.
Og nej, stille og rolig weekend.
-
Chap
Truppen
Målmænd:
Jonas Lössl
Lasse Heinze
Forsvarer:
Christopher Poulsen
Maros Klimpl
Magnus Troest
Simon Kjær
Kolja Afriyie
Midtbanespillere:
Claus Madsen
Dennis Flinta
Petter Furuseth
Gheorghe Florescu
Adigun Salami
Danny Olsen
Adeola Runsewe
Mikkel Thygesen
Angribere:
Frank Kristensen
Baba Collins
Ken Fagerberg
Ja desværre er Femi som set ikke med, men det er vel også bedre, at han bliver 100% klar inden han begynder at spille. Men med AaBs målmandsskifte i mente, synes jeg vi står rigtig stærkt! - kom så i morgen!
Jonas Lössl
Lasse Heinze
Forsvarer:
Christopher Poulsen
Maros Klimpl
Magnus Troest
Simon Kjær
Kolja Afriyie
Midtbanespillere:
Claus Madsen
Dennis Flinta
Petter Furuseth
Gheorghe Florescu
Adigun Salami
Danny Olsen
Adeola Runsewe
Mikkel Thygesen
Angribere:
Frank Kristensen
Baba Collins
Ken Fagerberg
Ja desværre er Femi som set ikke med, men det er vel også bedre, at han bliver 100% klar inden han begynder at spille. Men med AaBs målmandsskifte i mente, synes jeg vi står rigtig stærkt! - kom så i morgen!
-
Hausser
Re: Truppen
Ingen overraskelser der, startopstillingen tror jeg bliver:
--------------Heinze
Kolja-----Kjær------Troest------C.P
Danny---Salami---Florescu---Furuseth
--------------Thyge
--------------Frank
Hvis nu Thyge ikke er 100% klar, kan han måske bytte med Baba, men ellers tror og håber jeg ikke der blir ændret andre steder.
--------------Heinze
Kolja-----Kjær------Troest------C.P
Danny---Salami---Florescu---Furuseth
--------------Thyge
--------------Frank
Hvis nu Thyge ikke er 100% klar, kan han måske bytte med Baba, men ellers tror og håber jeg ikke der blir ændret andre steder.
-
Jydepower
Re: Truppen
Hvsi det ikke bliver den opstilling tror jeg godt vi kan forvente at KEn og Frank starter ved siden af hinanden
.
Tænkte på om der bliver gjort meget ud af Tifoen ?
Tænkte på om der bliver gjort meget ud af Tifoen ?
-
BW - 665
Re: Due også skadet
Kilde: http://www.bold.dk/nyt/?vis=82234
Udemærket, men ikke den store svækkelse da Nomvethe sandsynligvis bare glider direkte ind på pladsen.
Udemærket, men ikke den store svækkelse da Nomvethe sandsynligvis bare glider direkte ind på pladsen.