R.I.P 4-3-3
-
Dennis (BW2479)
Re: Har folk glemt...
Det er da lige til at få hovedpine af de små mider der skal dukke op bare for at brokke sig, bliver i aldrig trætte af at høre på jer selv?
4-3-3:
Dem af jer der har fulgt med/set træningskampene harset at tegningerne til 4-3-3 til tider ser rigtigt godt ud.
Ved ik om i bare har glemt efterårets udekampe fordi i har set dem på tv, men jeg husker en del stille ture hjem fra udekampe i efteråret. Så taber vi igår til et hold der faktisk har hentet lige så mange point hjemme som FCK har gjort og så skal 4-3-3 have skylden. Mange andre steder jeg hellere vil placere skylden.
Winston er som forudsagt i den grad savnet, sammenarbejdet imellem Kjær Trost og Kolja er uhyggeligt ringe. Der kan stilles en del spørgsmål.
Er det klogt at spille med 2 ikke spillende centrale forsvarspillere? Kolja kan ikke lave et sideskift der kan blive farligt, trost har aldrig kunne skille sig offensivt af med en bold, Kjær ligner en der allerede er i Palermo og CP magtede heller ik igår presset ved at være den eneste i forsvaret der kan sætte noget igang.
Men hvad er alternativerne? IG hvor langt er han, det man hører fra 2 div lyder jo ikke lovende? Klimpl: Fatter stadig ikke han ikk for chancen i det centrale, Kjær har ikke vist noget nær den sikkerhed og rutine klimpl viste selv i hans dårlige periode. Igår ser vi Kjær tabe hovedstødsdueller med katongo, for min skyld kan alle have en dårlig kamp men at tabe en simpel hovedstødsduel til katongo hører ikke hjemme i noget centralt forsvar i sas ligaen.
Nu spiller Klimpl i stedet for Kolja på søndag og det kan meget vel være nu kolja kan vinke farvel til sin stamplads. Kolja er slet ikke oppe på det niveau han ramte i starten af efteråret. Han har faktisk leveret ringe kampe i hele optakten og nu også i ligaen. Klimpl er utroligt stærk offensivt på den back plads og er rigtigt god til at kommunikere og fange de rigtige øjeblikke at løbe på. Vi kommer til at se klimpl med målfarlige indlæg eller skud på søndag, det tør jeg næsten at love. Det at have en mere offensiv back kræver mere af femi thyge geo og det centrale forsvar. Men winston havde jeg ikke set det store problem, han har det killer instinkt der stopper 2 ud af 3 kontra angreb inden de bliver færdige. En evne trost og kjær ikke har. Men jeg glæder mig nu alligevel til at se klimpl på backen igen, er ved at været træt af at råbe efter kolja:-)
Igår fejler hele opspillet og det gir jeg gerne Kolja Kjær Trost og CP skylden for. Snakken om Geo er også en del af det, han bliver slet ik brugt rigtigt af spillerne her i de 3 første kampe. I vejle blev han til dels brugt men heller ik her kørte det som det har gjort i træningskampene. Geo er i konstant løb og altid fri igår mister han de første to bolde han fik og så var det ligesom at forsvaret bare indgik den nemme aflevering ind til ham. Er bange for dt er selvtilliden og hovederne der er galt med. Der er kun få spillere der udstråler lidt tro på det igår og det var Raska, Ken, Franke og Madsen. Resten af spillerne tager ikke de sidste løb og ofrer sig lidt. Særligt PFO har i de sidste to kampe haft en tendens til at stoppe op i sine løb, det ser du altså ikke CM gøre, der bliver kæmpet ind til det er sikkert at bolden ruller ud over linien.
Bliver spændende at se om en storsejer over Lyngby kan sende drengene på rette spor. BIF var klare favoritter igår og vandt en fortjent sejer på to hurtige mål. At kræve død over 4-3-3 på den bagrund er lidt tynd. Nogle folk tror åbenbart det er en joke når ER TT og alle spillerne står og fortæller at vi skal bruge hele foråret til at spille dette system ind. Prøv nu at være lidt realistiske, kom og støt op på søndag, vi starter kl 9.00. Utroligt at man skal høre på så mange tude når man står med et halv tomt ASA til forårets første kamp. Kom og vær med til at bakke drengene op, gå amok og fylde ASA, så kan vi i fælleskab tude efter kampen hvis vi ik ser fremgang i spillet. Giv nu drengene en chance der er masser af chancer for at sikre os de medajler som er målet og chancen for en pokal er stadig realistisk, det kan stadig nå at blive en historisk sæsson for FCM.
Efter på søndag har vi de 3 vigtigste kampe i ligaen og to livsvigtige kampe i pokalen. Det er på søndag drengene har brug for alt den opbakningen vi kan tilbyde, så de kan få banket lidt selvtillid ind i kroppen. Kan se Tifo har indsamling på søndag, vil det sige at der ikke er nogen tifo på søndag? For så kunne i da lige smide en opfordring ud til folk om at slæbe alle deres flag med søndag?
En ting er sikkert 4-3-3 er ikke roden til alt undskab og 4-4-2 er ikke et svar på en sikker vej til et mesterskab.
4-3-3:
Dem af jer der har fulgt med/set træningskampene harset at tegningerne til 4-3-3 til tider ser rigtigt godt ud.
Ved ik om i bare har glemt efterårets udekampe fordi i har set dem på tv, men jeg husker en del stille ture hjem fra udekampe i efteråret. Så taber vi igår til et hold der faktisk har hentet lige så mange point hjemme som FCK har gjort og så skal 4-3-3 have skylden. Mange andre steder jeg hellere vil placere skylden.
Winston er som forudsagt i den grad savnet, sammenarbejdet imellem Kjær Trost og Kolja er uhyggeligt ringe. Der kan stilles en del spørgsmål.
Er det klogt at spille med 2 ikke spillende centrale forsvarspillere? Kolja kan ikke lave et sideskift der kan blive farligt, trost har aldrig kunne skille sig offensivt af med en bold, Kjær ligner en der allerede er i Palermo og CP magtede heller ik igår presset ved at være den eneste i forsvaret der kan sætte noget igang.
Men hvad er alternativerne? IG hvor langt er han, det man hører fra 2 div lyder jo ikke lovende? Klimpl: Fatter stadig ikke han ikk for chancen i det centrale, Kjær har ikke vist noget nær den sikkerhed og rutine klimpl viste selv i hans dårlige periode. Igår ser vi Kjær tabe hovedstødsdueller med katongo, for min skyld kan alle have en dårlig kamp men at tabe en simpel hovedstødsduel til katongo hører ikke hjemme i noget centralt forsvar i sas ligaen.
Nu spiller Klimpl i stedet for Kolja på søndag og det kan meget vel være nu kolja kan vinke farvel til sin stamplads. Kolja er slet ikke oppe på det niveau han ramte i starten af efteråret. Han har faktisk leveret ringe kampe i hele optakten og nu også i ligaen. Klimpl er utroligt stærk offensivt på den back plads og er rigtigt god til at kommunikere og fange de rigtige øjeblikke at løbe på. Vi kommer til at se klimpl med målfarlige indlæg eller skud på søndag, det tør jeg næsten at love. Det at have en mere offensiv back kræver mere af femi thyge geo og det centrale forsvar. Men winston havde jeg ikke set det store problem, han har det killer instinkt der stopper 2 ud af 3 kontra angreb inden de bliver færdige. En evne trost og kjær ikke har. Men jeg glæder mig nu alligevel til at se klimpl på backen igen, er ved at været træt af at råbe efter kolja:-)
Igår fejler hele opspillet og det gir jeg gerne Kolja Kjær Trost og CP skylden for. Snakken om Geo er også en del af det, han bliver slet ik brugt rigtigt af spillerne her i de 3 første kampe. I vejle blev han til dels brugt men heller ik her kørte det som det har gjort i træningskampene. Geo er i konstant løb og altid fri igår mister han de første to bolde han fik og så var det ligesom at forsvaret bare indgik den nemme aflevering ind til ham. Er bange for dt er selvtilliden og hovederne der er galt med. Der er kun få spillere der udstråler lidt tro på det igår og det var Raska, Ken, Franke og Madsen. Resten af spillerne tager ikke de sidste løb og ofrer sig lidt. Særligt PFO har i de sidste to kampe haft en tendens til at stoppe op i sine løb, det ser du altså ikke CM gøre, der bliver kæmpet ind til det er sikkert at bolden ruller ud over linien.
Bliver spændende at se om en storsejer over Lyngby kan sende drengene på rette spor. BIF var klare favoritter igår og vandt en fortjent sejer på to hurtige mål. At kræve død over 4-3-3 på den bagrund er lidt tynd. Nogle folk tror åbenbart det er en joke når ER TT og alle spillerne står og fortæller at vi skal bruge hele foråret til at spille dette system ind. Prøv nu at være lidt realistiske, kom og støt op på søndag, vi starter kl 9.00. Utroligt at man skal høre på så mange tude når man står med et halv tomt ASA til forårets første kamp. Kom og vær med til at bakke drengene op, gå amok og fylde ASA, så kan vi i fælleskab tude efter kampen hvis vi ik ser fremgang i spillet. Giv nu drengene en chance der er masser af chancer for at sikre os de medajler som er målet og chancen for en pokal er stadig realistisk, det kan stadig nå at blive en historisk sæsson for FCM.
Efter på søndag har vi de 3 vigtigste kampe i ligaen og to livsvigtige kampe i pokalen. Det er på søndag drengene har brug for alt den opbakningen vi kan tilbyde, så de kan få banket lidt selvtillid ind i kroppen. Kan se Tifo har indsamling på søndag, vil det sige at der ikke er nogen tifo på søndag? For så kunne i da lige smide en opfordring ud til folk om at slæbe alle deres flag med søndag?
En ting er sikkert 4-3-3 er ikke roden til alt undskab og 4-4-2 er ikke et svar på en sikker vej til et mesterskab.
-
Rune
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Og igen vil jeg gerne fremhæve at alt ikke var
> fryd og gammen før. Vi gik ikke væk fra et
> velfungerende system, men fra et system, der
> skabte vores nuværende udebanestatistik. At vi
> taber til BIF på udebane er altså ikke grund til
> at overveje om det, som vi gør er rigtigt. Jeg vil
> mene at fraværet af Femi er en væsentligere faktor
> for om vi vinder eller taber de næste par kampe,
> end hvilket system vi spiller.
Vi skiftede måske fra det system som lige PT har skaffet os den udebanestatistik.
Men vil dog lige minde om, at det var den der skaffede os den 4. plads / 3. plads
fordi horsens overpræsterede lidt. Og det er det system som vi vandt sølv med?
Ved godt at til sidst gik det ikke viderelig godt, men alligevel.
Men jeg synes godt nok også folk er lidt for negative overfor at der sker en ændring i systemet? Man kan da langt fra forvente at efter 3-4 kampe at det går bedre end før?
Pointen med dette er at vi bare skal give dette system 7-10 kampe. Og jeg vil da
sige at når vi blot får forsvaret til at kører så får midtbanen noget mere trykhed, og vi ved jo at tryghed giver sikkerhed og selvtillid. Og det tager måske nogle kampe ja, men når vi først får dette system op at stå så kommer vi
til at sparke så meget røv!!
4-3-3 giver os meget boldbesidelse og når vi først for skab mulighederne
så kommer kasserne og sejrene.
- ROM BLEV IKKE BYGGET PÅ EN DAG! SLET IKKE DA MUREN FALDTE FØRSTE GANG!
>
Vi skiftede måske fra det system som lige PT har skaffet os den udebanestatistik.
Men vil dog lige minde om, at det var den der skaffede os den 4. plads / 3. plads
fordi horsens overpræsterede lidt. Og det er det system som vi vandt sølv med?
Ved godt at til sidst gik det ikke viderelig godt, men alligevel.
Men jeg synes godt nok også folk er lidt for negative overfor at der sker en ændring i systemet? Man kan da langt fra forvente at efter 3-4 kampe at det går bedre end før?
Pointen med dette er at vi bare skal give dette system 7-10 kampe. Og jeg vil da
sige at når vi blot får forsvaret til at kører så får midtbanen noget mere trykhed, og vi ved jo at tryghed giver sikkerhed og selvtillid. Og det tager måske nogle kampe ja, men når vi først får dette system op at stå så kommer vi
til at sparke så meget røv!!
4-3-3 giver os meget boldbesidelse og når vi først for skab mulighederne
så kommer kasserne og sejrene.
- ROM BLEV IKKE BYGGET PÅ EN DAG! SLET IKKE DA MUREN FALDTE FØRSTE GANG!
-
HKP
Re: R.I.P 4-3-3
Kent Skrev:
> 1. Det tager tid at køre et system ind
> 2. Det passer ikke, at vi scorede i Vejle efter at
> være gået over til 4-4-2. Vi spilleder 3-4-3, da
> vi skubbede Reid frem indtil første mål.
> 3. Tålmodighed
>
> Hvis ikke man holder ved sine ideer, og giver op
> ved det første tegn på modgang, så når man sgu
> ikke ret langt.
Ok. Det skal lige køres ind.... De har sgu ikke råd til den der laizes faire attitude i andre klubber, som vi gerne vil sammenligne os med (BIF, FCK OB, Aab). Hvad har vi lavet i Italien og i træningskampene. Sku´ det ikke gerne snart være på plads??
Jeg er ikke ekspert i spillesystemer, indrømmet. Men fakta er bare at de første 3 kampe i år har været katastrofalt ringe spillet! Til alt held fik vi et par tvivlsomme straffespark imod Vejle og et lucky punch imod FCN, men ellers har det bare været en gang usammenhængende gang shit! Det sejler big time!!!!
> 1. Det tager tid at køre et system ind
> 2. Det passer ikke, at vi scorede i Vejle efter at
> være gået over til 4-4-2. Vi spilleder 3-4-3, da
> vi skubbede Reid frem indtil første mål.
> 3. Tålmodighed
>
> Hvis ikke man holder ved sine ideer, og giver op
> ved det første tegn på modgang, så når man sgu
> ikke ret langt.
Ok. Det skal lige køres ind.... De har sgu ikke råd til den der laizes faire attitude i andre klubber, som vi gerne vil sammenligne os med (BIF, FCK OB, Aab). Hvad har vi lavet i Italien og i træningskampene. Sku´ det ikke gerne snart være på plads??
Jeg er ikke ekspert i spillesystemer, indrømmet. Men fakta er bare at de første 3 kampe i år har været katastrofalt ringe spillet! Til alt held fik vi et par tvivlsomme straffespark imod Vejle og et lucky punch imod FCN, men ellers har det bare været en gang usammenhængende gang shit! Det sejler big time!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Kent Skrev:
> Hausser Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg kan personligt ikke huske jeg har set så
> > tandløs en offensiv som den vi har været vidner
> > til her i foråret.
>
> Du så ikke AGF-kampen vi sluttede efteråret med?
>
> Jeg synes det er fint nok at diskutere systemet,
> men vi skal også være nuancerede, og det er alt
> for tidligt at dømme det inde og ude. Det drejer
> sig jo ikke bare om, at vi er ved at spille et
> system ind, men også 3-4 nye spillere (PFO, Geo,
> Kjær og Salami). Det vil være svært nok at spille
> 4 nye spillere ind, men når man samtidig skifter
> system, gøres overgangen ikke lettere. Men
> eftersom vi skifter 3-4 spillere hvert vindue, så
> er det jo vilkårene.
>
>
> Systemet skal min. bruges i foråret for at vi kan
> vurdere hvordan det fungerer. Først om 1 måned er
> de nye spillere ved at være spillet ind og
> systemet på plads. Hvis ikke det fungerer der, så
> kan man begynde at overveje at ændre igen. Men
> indtil videre hedder det altså 2 sejre og 1
> nederlag. Det er da bestemt godkendt
> resultatmæssigt.
Pointmæssigt godkendt ja.Hvordan ser du de næste kampe?Lyngby=3 points og derefter FCK,OB og AaB?Hvad er dit bud?I min optik er det der prøven skal bestås/bedømmes.
> Hausser Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg kan personligt ikke huske jeg har set så
> > tandløs en offensiv som den vi har været vidner
> > til her i foråret.
>
> Du så ikke AGF-kampen vi sluttede efteråret med?
>
> Jeg synes det er fint nok at diskutere systemet,
> men vi skal også være nuancerede, og det er alt
> for tidligt at dømme det inde og ude. Det drejer
> sig jo ikke bare om, at vi er ved at spille et
> system ind, men også 3-4 nye spillere (PFO, Geo,
> Kjær og Salami). Det vil være svært nok at spille
> 4 nye spillere ind, men når man samtidig skifter
> system, gøres overgangen ikke lettere. Men
> eftersom vi skifter 3-4 spillere hvert vindue, så
> er det jo vilkårene.
>
>
> Systemet skal min. bruges i foråret for at vi kan
> vurdere hvordan det fungerer. Først om 1 måned er
> de nye spillere ved at være spillet ind og
> systemet på plads. Hvis ikke det fungerer der, så
> kan man begynde at overveje at ændre igen. Men
> indtil videre hedder det altså 2 sejre og 1
> nederlag. Det er da bestemt godkendt
> resultatmæssigt.
Pointmæssigt godkendt ja.Hvordan ser du de næste kampe?Lyngby=3 points og derefter FCK,OB og AaB?Hvad er dit bud?I min optik er det der prøven skal bestås/bedømmes.
-
dalle
Jeg tror du har fat i den lange ende Dennis (BW2479).
man skal også tænke på at efter sommerferien har vi et hold som er spillet endnu mere sammen. det er en langsigtet invastering. riddersholm spiller 4-3-3 med u17 nu, så det kommer jo til at fortsætte næste år. samtidlig så syntes jeg faktisk vi har de rigtige tyber til dette system.men folk glemmer at vi manglede winston og femi som altså er spiller der kan holde på den og spille den frem ad samtidlige vi har geo og thyge som næsten er lavet til den formation.
vi spillede måske ikke kanont mod vejle men de stillede med en meget kompakt 4-5-1 samtidlig med at de inviede et nyt stadion.
mod fcn fik vi ikke gang i det vi kan specielt på midtbanen men det gjorde de heller ikke og det var en præmier kamp!!!!
mod brøndby så vi alle at brøndby havde en masse selvtillid efter 2 sikkere sejre over randers. det var deres hjemme bane og vi tabte kampen på 10 min. ved ikke om det er jer alle der så kampen og blev hjernevasket af kommentatorne for det kunne der være god grund til efter 10 min er vi bagud 2-0 og så skal vi jo frem og der ventede brøndby bare på midtbanen. det system brøndby har fået kørt ind holder ikke i længden af fighte for hinanden i 90 min kan de ikke blive ved med!!!
HVIS VI VINDER STORT OVER LYNGBY PÅ SØNDAG, VIL JEG VÆDDE MINE FYSIK NOTATER PÅ AT VI KAN SPILLE LIGE OP MED FCK,OB OG AAB...kom og bak drengene op så skal de "VIKINGS" ædes!!!!
man skal også tænke på at efter sommerferien har vi et hold som er spillet endnu mere sammen. det er en langsigtet invastering. riddersholm spiller 4-3-3 med u17 nu, så det kommer jo til at fortsætte næste år. samtidlig så syntes jeg faktisk vi har de rigtige tyber til dette system.men folk glemmer at vi manglede winston og femi som altså er spiller der kan holde på den og spille den frem ad samtidlige vi har geo og thyge som næsten er lavet til den formation.
vi spillede måske ikke kanont mod vejle men de stillede med en meget kompakt 4-5-1 samtidlig med at de inviede et nyt stadion.
mod fcn fik vi ikke gang i det vi kan specielt på midtbanen men det gjorde de heller ikke og det var en præmier kamp!!!!
mod brøndby så vi alle at brøndby havde en masse selvtillid efter 2 sikkere sejre over randers. det var deres hjemme bane og vi tabte kampen på 10 min. ved ikke om det er jer alle der så kampen og blev hjernevasket af kommentatorne for det kunne der være god grund til efter 10 min er vi bagud 2-0 og så skal vi jo frem og der ventede brøndby bare på midtbanen. det system brøndby har fået kørt ind holder ikke i længden af fighte for hinanden i 90 min kan de ikke blive ved med!!!
HVIS VI VINDER STORT OVER LYNGBY PÅ SØNDAG, VIL JEG VÆDDE MINE FYSIK NOTATER PÅ AT VI KAN SPILLE LIGE OP MED FCK,OB OG AAB...kom og bak drengene op så skal de "VIKINGS" ædes!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Når man læser om alt den tid, som det tager, før FCM bliver kampklar.
Så håber jeg meget på 3. p. mod Lyngby, for i de næste kampe skal vi møde: OB, FCK og AaB som virker ret kampklar.
Inden vi får lokalopgør mod VFF, som vil være ret ringe, hvis vi taber der.
Med det niveau, som jeg har set i de sidste 3 kampe, så tror jeg at det bliver en meget svær kamp mod Lyngby, og de næste 3 kampe nærmest helt uoverkommelige.
Jeg glæder mig mest til den næste sæson, hvor FCM forhåbentlig er kampklar fra sæsonstarten, men selvfølgelig også efter sæsonpausen.
Så håber jeg meget på 3. p. mod Lyngby, for i de næste kampe skal vi møde: OB, FCK og AaB som virker ret kampklar.
Inden vi får lokalopgør mod VFF, som vil være ret ringe, hvis vi taber der.
Med det niveau, som jeg har set i de sidste 3 kampe, så tror jeg at det bliver en meget svær kamp mod Lyngby, og de næste 3 kampe nærmest helt uoverkommelige.
Jeg glæder mig mest til den næste sæson, hvor FCM forhåbentlig er kampklar fra sæsonstarten, men selvfølgelig også efter sæsonpausen.
-
Dennis (BW2479)
topscore Skrev:
> Når man læser om alt den tid, som det tager, før
> FCM bliver kampklar.
>
> Så håber jeg meget på 3. p. mod Lyngby, for i de
> næste kampe skal vi møde: OB, FCK og AaB som
> virker ret kampklar.
> Inden vi får lokalopgør mod VFF, som vil være ret
> ringe, hvis vi taber der.
Ville være rimeligt meget mere "ringe hvis vi taber i ob
> Med det niveau, som jeg har set i de sidste 3
> kampe, så tror jeg at det bliver en meget svær
> kamp mod Lyngby, og de næste 3 kampe nærmest helt
> uoverkommelige.
Vi taber 2-1 til et hold der har lige så mange point på hjemmebane som FCK. Vi er det bedste hjemmehold og tager imod et det næstdårligste hjemmehold. Vi møder et hold der ikke engang har 1/3 af de point vi har skrabet sammen. I BIF slutter vi af med 45 udemærket min som nemt kunne have givet 1 point. Franke har vist stor sikkerhed med hovedet i de første to kampe og med de backs Lyngby render rundt med burde der være rige muligheder for indlæg. Og alligevel vurderer du ud fra 135 min dårlig bold at vi vil få en svær kamp på hjemmebane imod ligaens ringeste hold???
> Jeg glæder mig mest til den næste sæson, hvor FCM
> forhåbentlig er kampklar fra sæsonstarten, men
> selvfølgelig også efter sæsonpausen.
Der har ikke på noget tidspunkt været tvivl om at dette skulle være en halvsæson hvor de nye skulle spilles ind på holdet, så tidspunktet på et systemskifte kunne ikke være bedre valgt. Der er hele tiden blevet gjort opmærksom på at det kommer til at tage tid. Syntes ikke målet om uefa er umuligt at nu ingen tvivl om at to gode kampe imod BIF er den næmmeste vej lige nu. Hvis vi står med medaljer i FCN om et par mdr og har været i en pokalfinale ville det være et helt fantastisk år. Men en af delene ville os kunne gøre mig tilfreds sådan som tingene ligger.
Hvis vi skal hente et mesterskab hjem skal det hele falde i hak. Vi har en omsætning der ligner 1/10 af FCK`s. FCK har penge til at bruge 35-40 mil på deres forsvar op til dette forår. Der er vel ingen der regner med at vi vinder guld i en sæson hvor vi sælger en af ligaens abselute profiler, eller en sæson hvor vi laver et systemskifte midt i det hele. Nu har vi 13 kampe til at få styr på de nye spillere og det nye system og så har vi en god lang pause til at få ryddet op i truppen og få set på hvilke spillere vi kan bruge i dette system, hvor vi skal forstærke os og hvilke spillere vi kan undværre.
> Når man læser om alt den tid, som det tager, før
> FCM bliver kampklar.
>
> Så håber jeg meget på 3. p. mod Lyngby, for i de
> næste kampe skal vi møde: OB, FCK og AaB som
> virker ret kampklar.
> Inden vi får lokalopgør mod VFF, som vil være ret
> ringe, hvis vi taber der.
Ville være rimeligt meget mere "ringe hvis vi taber i ob
> Med det niveau, som jeg har set i de sidste 3
> kampe, så tror jeg at det bliver en meget svær
> kamp mod Lyngby, og de næste 3 kampe nærmest helt
> uoverkommelige.
Vi taber 2-1 til et hold der har lige så mange point på hjemmebane som FCK. Vi er det bedste hjemmehold og tager imod et det næstdårligste hjemmehold. Vi møder et hold der ikke engang har 1/3 af de point vi har skrabet sammen. I BIF slutter vi af med 45 udemærket min som nemt kunne have givet 1 point. Franke har vist stor sikkerhed med hovedet i de første to kampe og med de backs Lyngby render rundt med burde der være rige muligheder for indlæg. Og alligevel vurderer du ud fra 135 min dårlig bold at vi vil få en svær kamp på hjemmebane imod ligaens ringeste hold???
> Jeg glæder mig mest til den næste sæson, hvor FCM
> forhåbentlig er kampklar fra sæsonstarten, men
> selvfølgelig også efter sæsonpausen.
Der har ikke på noget tidspunkt været tvivl om at dette skulle være en halvsæson hvor de nye skulle spilles ind på holdet, så tidspunktet på et systemskifte kunne ikke være bedre valgt. Der er hele tiden blevet gjort opmærksom på at det kommer til at tage tid. Syntes ikke målet om uefa er umuligt at nu ingen tvivl om at to gode kampe imod BIF er den næmmeste vej lige nu. Hvis vi står med medaljer i FCN om et par mdr og har været i en pokalfinale ville det være et helt fantastisk år. Men en af delene ville os kunne gøre mig tilfreds sådan som tingene ligger.
Hvis vi skal hente et mesterskab hjem skal det hele falde i hak. Vi har en omsætning der ligner 1/10 af FCK`s. FCK har penge til at bruge 35-40 mil på deres forsvar op til dette forår. Der er vel ingen der regner med at vi vinder guld i en sæson hvor vi sælger en af ligaens abselute profiler, eller en sæson hvor vi laver et systemskifte midt i det hele. Nu har vi 13 kampe til at få styr på de nye spillere og det nye system og så har vi en god lang pause til at få ryddet op i truppen og få set på hvilke spillere vi kan bruge i dette system, hvor vi skal forstærke os og hvilke spillere vi kan undværre.
-
smørtyven
Dennis (BW2479) Skrev:
> Det er da lige til at få hovedpine af de små mider
> der skal dukke op bare for at brokke sig, bliver i
> aldrig trætte af at høre på jer selv?
>
> 4-3-3:
>
> Dem af jer der har fulgt med/set træningskampene
> harset at tegningerne til 4-3-3 til tider ser
> rigtigt godt ud.
>
> Ved ik om i bare har glemt efterårets udekampe
> fordi i har set dem på tv, men jeg husker en del
> stille ture hjem fra udekampe i efteråret. Så
> taber vi igår til et hold der faktisk har hentet
> lige så mange point hjemme som FCK har gjort og så
> skal 4-3-3 have skylden. Mange andre steder jeg
> hellere vil placere skylden.
>
> Winston er som forudsagt i den grad savnet,
> sammenarbejdet imellem Kjær Trost og Kolja er
> uhyggeligt ringe. Der kan stilles en del
> spørgsmål.
>
> Er det klogt at spille med 2 ikke spillende
> centrale forsvarspillere? Kolja kan ikke lave et
> sideskift der kan blive farligt, trost har aldrig
> kunne skille sig offensivt af med en bold, Kjær
> ligner en der allerede er i Palermo og CP magtede
> heller ik igår presset ved at være den eneste i
> forsvaret der kan sætte noget igang.
>
> Men hvad er alternativerne? IG hvor langt er han,
> det man hører fra 2 div lyder jo ikke lovende?
> Klimpl: Fatter stadig ikke han ikk for chancen i
> det centrale, Kjær har ikke vist noget nær den
> sikkerhed og rutine klimpl viste selv i hans
> dårlige periode. Igår ser vi Kjær tabe
> hovedstødsdueller med katongo, for min skyld kan
> alle have en dårlig kamp men at tabe en simpel
> hovedstødsduel til katongo hører ikke hjemme i
> noget centralt forsvar i sas ligaen.
>
> Nu spiller Klimpl i stedet for Kolja på søndag og
> det kan meget vel være nu kolja kan vinke farvel
> til sin stamplads. Kolja er slet ikke oppe på det
> niveau han ramte i starten af efteråret. Han har
> faktisk leveret ringe kampe i hele optakten og nu
> også i ligaen. Klimpl er utroligt stærk offensivt
> på den back plads og er rigtigt god til at
> kommunikere og fange de rigtige øjeblikke at løbe
> på. Vi kommer til at se klimpl med målfarlige
> indlæg eller skud på søndag, det tør jeg næsten at
> love. Det at have en mere offensiv back kræver
> mere af femi thyge geo og det centrale forsvar.
> Men winston havde jeg ikke set det store problem,
> han har det killer instinkt der stopper 2 ud af 3
> kontra angreb inden de bliver færdige. En evne
> trost og kjær ikke har. Men jeg glæder mig nu
> alligevel til at se klimpl på backen igen, er ved
> at været træt af at råbe efter kolja:-)
>
> Igår fejler hele opspillet og det gir jeg gerne
> Kolja Kjær Trost og CP skylden for. Snakken om Geo
> er også en del af det, han bliver slet ik brugt
> rigtigt af spillerne her i de 3 første kampe. I
> vejle blev han til dels brugt men heller ik her
> kørte det som det har gjort i træningskampene. Geo
> er i konstant løb og altid fri igår mister han de
> første to bolde han fik og så var det ligesom at
> forsvaret bare indgik den nemme aflevering ind til
> ham. Er bange for dt er selvtilliden og hovederne
> der er galt med. Der er kun få spillere der
> udstråler lidt tro på det igår og det var Raska,
> Ken, Franke og Madsen. Resten af spillerne tager
> ikke de sidste løb og ofrer sig lidt. Særligt PFO
> har i de sidste to kampe haft en tendens til at
> stoppe op i sine løb, det ser du altså ikke CM
> gøre, der bliver kæmpet ind til det er sikkert at
> bolden ruller ud over linien.
>
> Bliver spændende at se om en storsejer over Lyngby
> kan sende drengene på rette spor. BIF var klare
> favoritter igår og vandt en fortjent sejer på to
> hurtige mål. At kræve død over 4-3-3 på den
> bagrund er lidt tynd. Nogle folk tror åbenbart det
> er en joke når ER TT og alle spillerne står og
> fortæller at vi skal bruge hele foråret til at
> spille dette system ind. Prøv nu at være lidt
> realistiske, kom og støt op på søndag, vi starter
> kl 9.00. Utroligt at man skal høre på så mange
> tude når man står med et halv tomt ASA til
> forårets første kamp. Kom og vær med til at bakke
> drengene op, gå amok og fylde ASA, så kan vi i
> fælleskab tude efter kampen hvis vi ik ser
> fremgang i spillet. Giv nu drengene en chance der
> er masser af chancer for at sikre os de medajler
> som er målet og chancen for en pokal er stadig
> realistisk, det kan stadig nå at blive en
> historisk sæsson for FCM.
>
> Efter på søndag har vi de 3 vigtigste kampe i
> ligaen og to livsvigtige kampe i pokalen. Det er
> på søndag drengene har brug for alt den
> opbakningen vi kan tilbyde, så de kan få banket
> lidt selvtillid ind i kroppen. Kan se Tifo har
> indsamling på søndag, vil det sige at der ikke er
> nogen tifo på søndag? For så kunne i da lige smide
> en opfordring ud til folk om at slæbe alle deres
> flag med søndag?
>
>
> En ting er sikkert 4-3-3 er ikke roden til alt
> undskab og 4-4-2 er ikke et svar på en sikker vej
> til et mesterskab.
- Vel brølt!!!
Keep the faith
Smørtyven - Syng nu højerefor helved!
> Det er da lige til at få hovedpine af de små mider
> der skal dukke op bare for at brokke sig, bliver i
> aldrig trætte af at høre på jer selv?
>
> 4-3-3:
>
> Dem af jer der har fulgt med/set træningskampene
> harset at tegningerne til 4-3-3 til tider ser
> rigtigt godt ud.
>
> Ved ik om i bare har glemt efterårets udekampe
> fordi i har set dem på tv, men jeg husker en del
> stille ture hjem fra udekampe i efteråret. Så
> taber vi igår til et hold der faktisk har hentet
> lige så mange point hjemme som FCK har gjort og så
> skal 4-3-3 have skylden. Mange andre steder jeg
> hellere vil placere skylden.
>
> Winston er som forudsagt i den grad savnet,
> sammenarbejdet imellem Kjær Trost og Kolja er
> uhyggeligt ringe. Der kan stilles en del
> spørgsmål.
>
> Er det klogt at spille med 2 ikke spillende
> centrale forsvarspillere? Kolja kan ikke lave et
> sideskift der kan blive farligt, trost har aldrig
> kunne skille sig offensivt af med en bold, Kjær
> ligner en der allerede er i Palermo og CP magtede
> heller ik igår presset ved at være den eneste i
> forsvaret der kan sætte noget igang.
>
> Men hvad er alternativerne? IG hvor langt er han,
> det man hører fra 2 div lyder jo ikke lovende?
> Klimpl: Fatter stadig ikke han ikk for chancen i
> det centrale, Kjær har ikke vist noget nær den
> sikkerhed og rutine klimpl viste selv i hans
> dårlige periode. Igår ser vi Kjær tabe
> hovedstødsdueller med katongo, for min skyld kan
> alle have en dårlig kamp men at tabe en simpel
> hovedstødsduel til katongo hører ikke hjemme i
> noget centralt forsvar i sas ligaen.
>
> Nu spiller Klimpl i stedet for Kolja på søndag og
> det kan meget vel være nu kolja kan vinke farvel
> til sin stamplads. Kolja er slet ikke oppe på det
> niveau han ramte i starten af efteråret. Han har
> faktisk leveret ringe kampe i hele optakten og nu
> også i ligaen. Klimpl er utroligt stærk offensivt
> på den back plads og er rigtigt god til at
> kommunikere og fange de rigtige øjeblikke at løbe
> på. Vi kommer til at se klimpl med målfarlige
> indlæg eller skud på søndag, det tør jeg næsten at
> love. Det at have en mere offensiv back kræver
> mere af femi thyge geo og det centrale forsvar.
> Men winston havde jeg ikke set det store problem,
> han har det killer instinkt der stopper 2 ud af 3
> kontra angreb inden de bliver færdige. En evne
> trost og kjær ikke har. Men jeg glæder mig nu
> alligevel til at se klimpl på backen igen, er ved
> at været træt af at råbe efter kolja:-)
>
> Igår fejler hele opspillet og det gir jeg gerne
> Kolja Kjær Trost og CP skylden for. Snakken om Geo
> er også en del af det, han bliver slet ik brugt
> rigtigt af spillerne her i de 3 første kampe. I
> vejle blev han til dels brugt men heller ik her
> kørte det som det har gjort i træningskampene. Geo
> er i konstant løb og altid fri igår mister han de
> første to bolde han fik og så var det ligesom at
> forsvaret bare indgik den nemme aflevering ind til
> ham. Er bange for dt er selvtilliden og hovederne
> der er galt med. Der er kun få spillere der
> udstråler lidt tro på det igår og det var Raska,
> Ken, Franke og Madsen. Resten af spillerne tager
> ikke de sidste løb og ofrer sig lidt. Særligt PFO
> har i de sidste to kampe haft en tendens til at
> stoppe op i sine løb, det ser du altså ikke CM
> gøre, der bliver kæmpet ind til det er sikkert at
> bolden ruller ud over linien.
>
> Bliver spændende at se om en storsejer over Lyngby
> kan sende drengene på rette spor. BIF var klare
> favoritter igår og vandt en fortjent sejer på to
> hurtige mål. At kræve død over 4-3-3 på den
> bagrund er lidt tynd. Nogle folk tror åbenbart det
> er en joke når ER TT og alle spillerne står og
> fortæller at vi skal bruge hele foråret til at
> spille dette system ind. Prøv nu at være lidt
> realistiske, kom og støt op på søndag, vi starter
> kl 9.00. Utroligt at man skal høre på så mange
> tude når man står med et halv tomt ASA til
> forårets første kamp. Kom og vær med til at bakke
> drengene op, gå amok og fylde ASA, så kan vi i
> fælleskab tude efter kampen hvis vi ik ser
> fremgang i spillet. Giv nu drengene en chance der
> er masser af chancer for at sikre os de medajler
> som er målet og chancen for en pokal er stadig
> realistisk, det kan stadig nå at blive en
> historisk sæsson for FCM.
>
> Efter på søndag har vi de 3 vigtigste kampe i
> ligaen og to livsvigtige kampe i pokalen. Det er
> på søndag drengene har brug for alt den
> opbakningen vi kan tilbyde, så de kan få banket
> lidt selvtillid ind i kroppen. Kan se Tifo har
> indsamling på søndag, vil det sige at der ikke er
> nogen tifo på søndag? For så kunne i da lige smide
> en opfordring ud til folk om at slæbe alle deres
> flag med søndag?
>
>
> En ting er sikkert 4-3-3 er ikke roden til alt
> undskab og 4-4-2 er ikke et svar på en sikker vej
> til et mesterskab.
- Vel brølt!!!
Keep the faith
Smørtyven - Syng nu højerefor helved!
-
j3pq3
Re: 4-4-2 igen?
nu var kampen mod lyngby jo blevet lavet til en 4-4-2 opstilling, og jeg skal da lige understrege det var et flot konstant pres vi fik lagt på sydsjællanderne. da jeg desværre ikke så de to første kampe med 4-3-3 formaten kan jeg ikke udtale mig om hvordan presset har ligget, men efter hvad jeg har kunnet læse og høre har presspillet slet ikke fungeret med denne opstilling, og da vi nu spillede med 4-4-2 imod lyngby i dag, kunne jeg godt komme i tvivl om at man vil gå tilbage til den opstilling.
nogen der har hørt noget, eller har nogle gode argumenter for og imod at gå tilbage den gamle opstilling?
nogen der har hørt noget, eller har nogle gode argumenter for og imod at gå tilbage den gamle opstilling?
-
Hoffmann
j3pq3 Skrev:
> nu var kampen mod lyngby jo blevet lavet til en
> 4-4-2 opstilling, og jeg skal da lige understrege
> det var et flot konstant pres vi fik lagt på
> sydsjællanderne.
Sydsjælland???? Hvad farve havde de piller?
Her er lidt hjælp til din geografi:http://www.krak.dk/Kort/KortResultat.as ... pType=kvec
> sydsjællanderne.
Sydsjælland???? Hvad farve havde de piller?
Her er lidt hjælp til din geografi:http://www.krak.dk/Kort/KortResultat.as ... pType=kvec
-
dalle
ja det er danoget underligt noget.
de har sagt de vil bruge forået til at spille systemet ind men når de så møder det dårligste hold i sas spiller de 4-4-2 jeg vil meget gerne høre en argrumentation!!!!!!!!
de har sagt de vil bruge forået til at spille systemet ind men når de så møder det dårligste hold i sas spiller de 4-4-2 jeg vil meget gerne høre en argrumentation!!!!!!!!
-
Casper Søe
dalle Skrev:
> ja det er danoget underligt noget.
> de har sagt de vil bruge forået til at spille
> systemet ind men når de så møder det dårligste
> hold i sas spiller de 4-4-2 jeg vil meget gerne
> høre en argrumentation!!!!!!!!
Syntes egentlig Kent har en meget god grund her http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72028
Syntes egentlig Kent har en meget god grund her http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,72028
-
YahooSeeker [Bot]
j3pq3 Skrev:
> sydsjællanderne. da jeg desværre ikke så de to
> første kampe med 4-3-3 formaten kan jeg ikke
> udtale mig om hvordan presset har ligget, men
> efter hvad jeg har kunnet læse og høre har
> presspillet slet ikke fungeret med denne
> opstilling, og da vi nu spillede med 4-4-2 imod
> lyngby i dag, kunne jeg godt komme i tvivl om at
> man vil gå tilbage til den opstilling.
>
> nogen der har hørt noget, eller har nogle gode
> argumenter for og imod at gå tilbage den gamle
> opstilling?
Relevant betragtning du kommer med,men øh......hvilken sydsjællandsk klub mener du det var vi slog idag??;-)))
> sydsjællanderne. da jeg desværre ikke så de to
> første kampe med 4-3-3 formaten kan jeg ikke
> udtale mig om hvordan presset har ligget, men
> efter hvad jeg har kunnet læse og høre har
> presspillet slet ikke fungeret med denne
> opstilling, og da vi nu spillede med 4-4-2 imod
> lyngby i dag, kunne jeg godt komme i tvivl om at
> man vil gå tilbage til den opstilling.
>
> nogen der har hørt noget, eller har nogle gode
> argumenter for og imod at gå tilbage den gamle
> opstilling?
Relevant betragtning du kommer med,men øh......hvilken sydsjællandsk klub mener du det var vi slog idag??;-)))
-
BW - 665
dalle Skrev:
Den skal du få: Vi mangler Femi - formoder du selv kan regne ud hvorfor det så ikke virker.
(PS: Et "!" er rigeligt til at understrege din utilfredshed)
Den skal du få: Vi mangler Femi - formoder du selv kan regne ud hvorfor det så ikke virker.
(PS: Et "!" er rigeligt til at understrege din utilfredshed)