Landskamp

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Fanlokalerne er også åbne

Indlæg af Hekler »

Fra 17.30 er der åbent for dem der gerne vil se træningen.

dalle

Re: Thyge udtaget

Indlæg af dalle »

Bhomaszz jeg prøver ikke at være negativ jeg prøver bare at få en debat ud af det
du siger at du ikke syntes at thyge har gjordt der godt nok til landsholdet kan du så ikke skrive hvorfor du ikke syntes det

Eks. han løber ikke nok
eks. han ikke teknisk god nok endnu osv. jeg prøver som sagt bare at få en debat ud af det:)

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

dalle Skrev:
-------------------------------------------------------
> Bhomaszz jeg prøver ikke at være negativ jeg
> prøver bare at få en debat ud af det
> du siger at du ikke syntes at thyge har gjordt der
> godt nok til landsholdet kan du så ikke skrive
> hvorfor du ikke syntes det
>

Det syndes jeg altså jeg har skrevet "han har ikke været helt oppe i gear" eksempelvis? "Han har ikke fundet tidligere niveau"?

Enevoldsen har spillet rigtig godt synes jeg, og i mine øjne fortjener han den mere, Esben Hansen har også været godt igang efter hans tilbagekomst, i mine øjne er Thyge også en noget offensiv erstatning for Martin Jørgensen, som MO vist nok har udtalt at MJ formentlig vil blive brugt som højre back nærmere end wing. Dennis Sørensen er et bud hvis han skal ses som wing erstatning? Der er en del der er foran ham i mine øjne...

Jeg syndes da forresten ikke lige det er helt positivt at klandre andre for ting som jeg aldrig har sagt.. ?

Var det argumenter nok ? :-)

Jean / BW# 1238

Landskamp - er fanlokalerne åbne?

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Eller det må man måske ikke for DBU? :-)

dalle

Indlæg af dalle »

jeg prøvede ikke at skrive noget som du ikke har skrevet fik bare ikke lige forklaret det ordentligt.
Har du set nogle af Obs kampe?
så stærkt syntes jeg heller ikke han har spillet vil give dig ret i at Enevoldsen er inde i en god stime og syntes faktisk han har spillet bedre end Thomas K men ikke bedre end thyge:)

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

dalle Skrev:
> jeg prøvede ikke at skrive noget som du ikke har
> skrevet fik bare ikke lige forklaret det
> ordentligt.
> Har du set nogle af Obs kampe?
> så stærkt syntes jeg heller ikke han har spillet
> vil give dig ret i at Enevoldsen er inde i en god
> stime og syntes faktisk han har spillet bedre end
> Thomas K men ikke bedre end thyge:)

Hvis vi ikke kan blive enige om at Thyge ikke har spillet helt vildt godt, så tror jeg ikke vi kan diskutere det, da det er grundessensen i hvorfor jeg ikke syntes han skulle udtages.. :-)

TBM FCM

Re: Landskamp - er fanlokalerne åbne?

Indlæg af TBM FCM »

Loungen er åben både før og efter landskampen på onsdag.
Der er åbenhus så alle er velkommen

Thomas

foboldfreaken1001

Åndsvagt ikke at udtage Frank

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Er det bare mig eller vil det være latterligt at udtage Frank.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=81453

BW - 665

Re: Åndsvagt ikke at udtage Frank

Indlæg af BW - 665 »

foboldfreaken1001 Skrev:
> Er det bare mig eller vil det være latterligt at
> udtage Frank.
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=81453

Synes overhovedet ikke det ville være latterligt, men der er derimod ikke meget perspektiv i at udtage en angriber i sin karrieres efterår, på trods af hans nuværende form.

Når det så er sagt, så er han uden tvivl den bedste danske boks-angriber i suppen sammen med Duncan, som jeg ikke har den store fidus til, og så scorer han jo mål på samlebånd for tiden. I øvrigt kunne jeg godt unde Frank en landskamp på CV'et inden han stopper sin flotte karriere.

I den her situation kan jeg dog godt forstå M. Olsens disposition, specielt med henblik på at det er en venskabskamp hvor man har mulighed for at prøve nye ting og spille unge spillere ind på holdet, og altså ikke en vigtig kamp hvor det kun er niveauet, og ikke det potentielle niveau, som (logisk set) tæller.

Kent

Indlæg af Kent »

BW - 665 Skrev:
> I den her situation kan jeg dog godt forstå M.
> Olsens disposition, specielt med henblik på at det
> er en venskabskamp hvor man har mulighed for at
> prøve nye ting og spille unge spillere ind på
> holdet, og altså ikke en vigtig kamp hvor det kun
> er niveauet, og ikke det potentielle niveau, som
> (logisk set) tæller.

Jeg er fuldstændig enig, som jeg vist også har skrevet herinde tidligere. Det ville være latterligt at udtage Frank - ikke fordi han ikke har niveauet pt. men fordi formålet med kampen ikke er at stille det bedste hold her-og-nu, men at se frem mod en kvalifikation, der starter om 6 mdr. Det er langt mere fornuftigt at give nogle unge spillere chancen.

Claus J

Indlæg af Claus J »

> Jeg er fuldstændig enig, som jeg vist også har
> skrevet herinde tidligere. Det ville være
> latterligt at udtage Frank - ikke fordi han ikke
> har niveauet pt. men fordi formålet med kampen
> ikke er at stille det bedste hold her-og-nu, men
> at se frem mod en kvalifikation, der starter om 6
> mdr. Det er langt mere fornuftigt at give nogle
> unge spillere chancen.

Nåh ja sådan nogle fremtidsspillere som Niclas Jensen for eksembel!! :-)

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Claus J Skrev:
> Nåh ja sådan nogle fremtidsspillere som Niclas
> Jensen for eksembel!! :-)

Fair pointe, men du glemmer bare lige at Niclas Jensen blev spillet ind på holdet i en meget yngre alder, ligesom de fleste af vores aldrende landsholdsspillere. Blandt enkelte undtagelser kan nævnes Ulrik Laursen og Michael Gravgaard, men der er det jo sådan med midterforsvarer at de gerne kan holde niveau et pænt stykke op i 30'erne, i modsætning til mere mobile folk såsom angribere og fløjspillere (noget som vores nuværende landshold faktisk er et glimrende bevis på)

Lauth

Indlæg af Lauth »

Jamen kan da godt se at Kenneth Perez skal med i truppen, som er 35 når vi ikke kvalificere os til VM i 2010. Hans udtagelser er sgu fjollet synes jeg. Som jeg ser det så er han nød til at vrage de gamle og starte helt forfra.
Han kunne evt. fra imorgen af starte med at spille unge spillere ind på holdet og blive ved med det. Måske daler niveauet lidt måske ikke. Med hensyn til Frank, så synes jeg godt han kunne være med. Han er 33 når vi ikke kvalificere os til VM også er det tog vist også kørt.

Alt i alt synes jeg bare der skal graves frem i noget nyt. 2010 så har vi et Old Boys Landshold.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Landsholdet handler altid om at stille med de bedste 11, og når der er skader må man finde de næstbedste, og der er Frank ihverfald. Perspektivet er vel to år frem det tager med kvalifikationen til næste slutrunde, og indenfor det tidsrum er der langt mere potentiale i Frank end i Bernburg, ihverfald hvis målet er kvalifikation og ikke bare udvikling.

Jon Dahl Tomasson
Niklas Bendtner
Søren Larsen

Alle er selskrevne når de er i form, men med skader og karantæner er man også nødt til at have erfarne og stabile folk i næste række.

Næste række er vel

Morten Nordstrand
Mads Junker
Peter Graulund
Frank Kristensen?

Jeg har nok glemt nogen, men pointen skulle gerne fremgå :-)

David

Re: 2 stk billetter til salg! NU 150 STYKKET!!!

Indlæg af David »

SMS 41421399

David

Besvar