start-11 - foråret
-
Vendelbob
Min start 11
------------Raska---------
kolja---Klimpl--Troest--CP
-----------Femi-----------
----------Thyge-----------
Florescu-----------Furuseth
-----Baba/Fagerberg/FF-----
En af de 3 ang kan ikke spille være gang.
kolja---Klimpl--Troest--CP
-----------Femi-----------
----------Thyge-----------
Florescu-----------Furuseth
-----Baba/Fagerberg/FF-----
En af de 3 ang kan ikke spille være gang.
-
Jesper BW1100
Re: start-11 - foråret
Thomasnoerum Skrev:
-------------------------------------------------------
> Chap Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Det gælder om at stille op i den stærkeste
> > opstilling og hvis vores udlændinge er bedre
> end
> > danskerne, er der vel ingen grund til at stille
> op
> > i en mindre stærk opstilling?
>
>
> det kunne jo være derfor landsholdet er så dårligt
Eller også er det fordi vores landstræner er senil?
Jeg vil sådan set skide på landsholdet. Jeg stoler fuldt og fast på at træneren stiller de stærkeste 11. Og de så er danske eller ej, er underordnet.
> Chap Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Det gælder om at stille op i den stærkeste
> > opstilling og hvis vores udlændinge er bedre
> end
> > danskerne, er der vel ingen grund til at stille
> op
> > i en mindre stærk opstilling?
>
>
> det kunne jo være derfor landsholdet er så dårligt
Eller også er det fordi vores landstræner er senil?
Jeg vil sådan set skide på landsholdet. Jeg stoler fuldt og fast på at træneren stiller de stærkeste 11. Og de så er danske eller ej, er underordnet.
-
Dennis (BW2479)
Re: Forventningerne til de nye?
Arff Skrev:
> Nu har jeg siddet her, og læst alle indlægene, og
> en ting jeg har bidt mærke i, er at stort set alle
> (hvis ikke alle) har Florescu med på banen.
> - Hvad kan grunden til det være, siden der, mig
> bekendt, ikke er ret mange som har set ham
> spille?
> Jeg ser også en del, som har Ken Fagerberg med i
> start-opstillingen.
> Ikke fordi, jeg ikke selv ville have valgt dem,
> til mig opstilling, men hvor store forventninger
> har folk herinde, til de fire nye?
>
> PFO er den eneste af de nye spillere, som alle
> (stortset) har set i kamp, og ham ved vi vel cirka
> hvad vi kan forvente os af.
> Men hvad forventer vi os, af Florescu, Fagerberg
> og Ibrahim Gnanou?
> - Personligt forventer jeg mig en del, af alle de
> nye spillere, men jeg ved stortset kun, hvad jeg
> har hørt i pressen.
>
> Edit: Overskriften
Jeg har set Geo i hsv hvor han lige efter winston var fck´s bedste. Mine forventninger til ham har lidt med spillesystemet at gøre. Hvis vi spiller med 2 offensive midtbanefolk så tror jeg helt sikkert har er at finde i startopstillingen. Så virkeligt ud til at han var 100% i form og kan gå ind at gøre en forskel. Forventer mig rigtigt meget af ham på dødbolde. Længe siden vi har haft en spiller der kan tage hjørne og frispark så konsikvent som ham.
PFO forventer jeg mig ikke det helt store af. Han kan næsten ikke andet end at skuffe en smule hvis man regner med at han overtager fra Simon P. Tror lige vi skal venne os til en helt anden type spiller. Men håber han kan bidrage med noget erfaring nogle professonelle frispark og en god portion overblik. Bliver vigtigt, særligt hvis det ender med at CM og franke ikke altid er på banen.
Ken skal gerne gå ind at presse Frank fra første dag og kunne få indhop fra aller første kamp. Resten må vi se til. Han kan næsten heller ik andet at skuffe lidt i starten sådan som pressen snakker ham op.
Ibrahim ser ud til at skulle venne sig til det hele så han er klar til at få en plads eller indhop til sommer. Vi kan meget vel gå hen at miste to centrale forsvarsspillere til sommer. Men på sigt syntes jeg faktisk han bliver den mest spændende at følge. Ser ud som om han har alle forudsætninger til at bliver en profil i sas ligaen. Han ser ud til at kunne drible, skyde og lave kasser med hovedet.
Alt i alt forventer jeg at det er 4 spilere der har potentiale til at gå ind i start 11ren på sigt. Jeg er mere end bare tilfreds, jeg har fået hvad jeg ønskede plus lidt til og det enda til den aftalte pris
> Nu har jeg siddet her, og læst alle indlægene, og
> en ting jeg har bidt mærke i, er at stort set alle
> (hvis ikke alle) har Florescu med på banen.
> - Hvad kan grunden til det være, siden der, mig
> bekendt, ikke er ret mange som har set ham
> spille?
> Jeg ser også en del, som har Ken Fagerberg med i
> start-opstillingen.
> Ikke fordi, jeg ikke selv ville have valgt dem,
> til mig opstilling, men hvor store forventninger
> har folk herinde, til de fire nye?
>
> PFO er den eneste af de nye spillere, som alle
> (stortset) har set i kamp, og ham ved vi vel cirka
> hvad vi kan forvente os af.
> Men hvad forventer vi os, af Florescu, Fagerberg
> og Ibrahim Gnanou?
> - Personligt forventer jeg mig en del, af alle de
> nye spillere, men jeg ved stortset kun, hvad jeg
> har hørt i pressen.
>
> Edit: Overskriften
Jeg har set Geo i hsv hvor han lige efter winston var fck´s bedste. Mine forventninger til ham har lidt med spillesystemet at gøre. Hvis vi spiller med 2 offensive midtbanefolk så tror jeg helt sikkert har er at finde i startopstillingen. Så virkeligt ud til at han var 100% i form og kan gå ind at gøre en forskel. Forventer mig rigtigt meget af ham på dødbolde. Længe siden vi har haft en spiller der kan tage hjørne og frispark så konsikvent som ham.
PFO forventer jeg mig ikke det helt store af. Han kan næsten ikke andet end at skuffe en smule hvis man regner med at han overtager fra Simon P. Tror lige vi skal venne os til en helt anden type spiller. Men håber han kan bidrage med noget erfaring nogle professonelle frispark og en god portion overblik. Bliver vigtigt, særligt hvis det ender med at CM og franke ikke altid er på banen.
Ken skal gerne gå ind at presse Frank fra første dag og kunne få indhop fra aller første kamp. Resten må vi se til. Han kan næsten heller ik andet at skuffe lidt i starten sådan som pressen snakker ham op.
Ibrahim ser ud til at skulle venne sig til det hele så han er klar til at få en plads eller indhop til sommer. Vi kan meget vel gå hen at miste to centrale forsvarsspillere til sommer. Men på sigt syntes jeg faktisk han bliver den mest spændende at følge. Ser ud som om han har alle forudsætninger til at bliver en profil i sas ligaen. Han ser ud til at kunne drible, skyde og lave kasser med hovedet.
Alt i alt forventer jeg at det er 4 spilere der har potentiale til at gå ind i start 11ren på sigt. Jeg er mere end bare tilfreds, jeg har fået hvad jeg ønskede plus lidt til og det enda til den aftalte pris
-
Dennis (BW2479)
Re: Der er dømt angrebstalent KRIG!
Hausser Skrev:
> Det vil være et problem hvis ingen af dem får
> spilletid og derfor hælder jeg personligt også
> mest til en opstilling med to angribere på top. Så
> kan Baba eller Fagerberg supplere Frank og
> samtidigt vil det også være muligt at give Jude
> eller Albæk lidt spilletid engang imellem.
>
> Vi skal dog ikke forvente de allesammen bliver
> stjerner hos os, de er nok trods alt for mange om
> buddet. Mit bud er vi kunne finde på at sælge Jude
> fra relativt tidligt, måske efter et lejeophold
> ala Agbetus..
Du er glad for at hive ham Albæk ind i på førsteholdet. Er det noget der tyder på han skal have sas ligaerfaring i dette forår? Så forstår jeg ikke at man ikke har hevet ham med op. Jeg troede egntligt kun han trænede med 1 holdet en gang eller 2 om ugen.
Jeg håber vi starter med en angriber og så må vi se om Ken eller Collins viser af de er klar til at slå thyge eller Geo af. Sådan som jeg vurderer det ender Geo med at blive rigtigt vigtig for os, hvis hans dødbolde er lige så skarpe i foråret som de var i HSV. Det er jo heler ik fordi Franke har leveret mere end det vi kunne forvente. Han har haft nogle kampe hvor han er helt væk, men nu må vi se.
> Det vil være et problem hvis ingen af dem får
> spilletid og derfor hælder jeg personligt også
> mest til en opstilling med to angribere på top. Så
> kan Baba eller Fagerberg supplere Frank og
> samtidigt vil det også være muligt at give Jude
> eller Albæk lidt spilletid engang imellem.
>
> Vi skal dog ikke forvente de allesammen bliver
> stjerner hos os, de er nok trods alt for mange om
> buddet. Mit bud er vi kunne finde på at sælge Jude
> fra relativt tidligt, måske efter et lejeophold
> ala Agbetus..
Du er glad for at hive ham Albæk ind i på førsteholdet. Er det noget der tyder på han skal have sas ligaerfaring i dette forår? Så forstår jeg ikke at man ikke har hevet ham med op. Jeg troede egntligt kun han trænede med 1 holdet en gang eller 2 om ugen.
Jeg håber vi starter med en angriber og så må vi se om Ken eller Collins viser af de er klar til at slå thyge eller Geo af. Sådan som jeg vurderer det ender Geo med at blive rigtigt vigtig for os, hvis hans dødbolde er lige så skarpe i foråret som de var i HSV. Det er jo heler ik fordi Franke har leveret mere end det vi kunne forvente. Han har haft nogle kampe hvor han er helt væk, men nu må vi se.
-
bw152/michael
Jeg ser både Mads Albæk og Nick Ragus som offensiv midtbane spillere og ikke angribere, er det mig der husker forkert?
Ragus kan også bruges på kanten - mens albæk fungerer bedst central med en offensiv rolle..
Så reelt set er der vel kun Baba og Fagerberg der skal kæmpe - Jude er vel i første omgang hevet op for at han kan træne på højere niveau i forsøg på at udvikle ham endnu mere..
Baba står efter min overbevisning først i køen til at komme med i kamptruppen.
Fagerberg har jeg ikke set så vil ikke udtale mig, men mon ikke han er købt som udviklingsspiller og derfor formentlig må vente lidt endnu..
Jude var topscorer i ynglingeligaen men derfra er skridtet stort til sas-liga og tror ikke han står først i køen, slet ikke efter at vi har hentet fagerberg..
Albæk og Ragus er efter min mening ikke med under angribere..
Desuden er albæk heller ikke en del af de spillere der er blevet hevet op i 1. holdstruppen
/Michael Meyhoff - Fremtiden er lys !!
Ragus kan også bruges på kanten - mens albæk fungerer bedst central med en offensiv rolle..
Så reelt set er der vel kun Baba og Fagerberg der skal kæmpe - Jude er vel i første omgang hevet op for at han kan træne på højere niveau i forsøg på at udvikle ham endnu mere..
Baba står efter min overbevisning først i køen til at komme med i kamptruppen.
Fagerberg har jeg ikke set så vil ikke udtale mig, men mon ikke han er købt som udviklingsspiller og derfor formentlig må vente lidt endnu..
Jude var topscorer i ynglingeligaen men derfra er skridtet stort til sas-liga og tror ikke han står først i køen, slet ikke efter at vi har hentet fagerberg..
Albæk og Ragus er efter min mening ikke med under angribere..
Desuden er albæk heller ikke en del af de spillere der er blevet hevet op i 1. holdstruppen
/Michael Meyhoff - Fremtiden er lys !!
-
Hausser
Albæk er uden tvivl et prestige-projekt for akademiet. Den første sandsynlige danske angrebsstjerne vi har produceret og utvivlsomt en af de største talenter i dansk fodbold, han skal der plejes og jeg tror på den baggrund, at han får debut i suppen i 2008.
-
mrjelle
ulv865 Skrev:
>
> Salami er efter min mening ikke klar til SAS-bold
> endnu efter sin skade. Han burde få nogle kampe på
> 2. holdet først. Jeg håber dog han snart kan finde
> niveuet fra sidste sæson.
>
> Ulv865
Iflg FCM.dk spillede Salami en rigtig god kamp i dag. Dejligt at høre han er uden tvivl en kanon god spiller når han er klar. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
>
> Salami er efter min mening ikke klar til SAS-bold
> endnu efter sin skade. Han burde få nogle kampe på
> 2. holdet først. Jeg håber dog han snart kan finde
> niveuet fra sidste sæson.
>
> Ulv865
Iflg FCM.dk spillede Salami en rigtig god kamp i dag. Dejligt at høre han er uden tvivl en kanon god spiller når han er klar. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed
-
HauG
Re: FCM = DK's Arsenal? (lidt OT)
selvfølgelig ville det være fedt med at hold kun bestående af danskere og så en eller to store udenlandske (efter SAS liganiveau) stjerner/profiler. Men hvis FCM efter dansk niveau kan spille lige så underholdende og flot fodbold som Arsenal, er jeg tilfreds om det så er danskere eller udlændinge. Også lidt pudsigt at Arsenal har så markant en profil mht at satse på talenter fra deres egen skole og have en meget lav gennemsnits alder, som FCM også har/vil have. Hmm... og når arsenal har den store pengepung fremme og spenderebukserne på, er det ofte ret unge talenter de bliver brugt på... *host* Fagerberg *host*........
-
bw152/michael
Mads Albæk -> midtbanespiller
Hausser Skrev:
> Albæk er uden tvivl et prestige-projekt for
> akademiet. Den første sandsynlige danske
> angrebsstjerne vi har produceret og utvivlsomt en
> af de største talenter i dansk fodbold, han skal
> der plejes og jeg tror på den baggrund, at han får
> debut i suppen i 2008.
Han er ikke angriber ?
Han spiller på den centrale midtbane med en offensiv rolle, ved ikke om han er et prestige-projekt for akademiet - men ingen tvivl om at forventningerne til ham er høje og jeg er sikker på han kan leve op til det!!
Mads er et af de helt store talenter i dansk fodbold hvilket hans talentpris for u/17 sidste år også vidner om..
Jeg nægter at tro på at nogen fra akademiet kommer holdet fordi de skal plejes eller er et prestigeprojekt, Albæk skal nok komme på holdet - det bliver ikke i foråret og tror heller ikke det bliver i efteråret, han skal modnes først og er stadig ynglingespiller så vidt jeg husker ?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
Han var jo heller ikke i blandt dem der er blevet rykket op i førsteholdstruppen så vi må vente noget tid endnu inden vi ser ham i aktion for sas-liga holdet, formentlig vil han få en del kampe for 2. div. men ikke sas-liga endnu..
/Michael Meyhoff
> Albæk er uden tvivl et prestige-projekt for
> akademiet. Den første sandsynlige danske
> angrebsstjerne vi har produceret og utvivlsomt en
> af de største talenter i dansk fodbold, han skal
> der plejes og jeg tror på den baggrund, at han får
> debut i suppen i 2008.
Han er ikke angriber ?
Han spiller på den centrale midtbane med en offensiv rolle, ved ikke om han er et prestige-projekt for akademiet - men ingen tvivl om at forventningerne til ham er høje og jeg er sikker på han kan leve op til det!!
Mads er et af de helt store talenter i dansk fodbold hvilket hans talentpris for u/17 sidste år også vidner om..
Jeg nægter at tro på at nogen fra akademiet kommer holdet fordi de skal plejes eller er et prestigeprojekt, Albæk skal nok komme på holdet - det bliver ikke i foråret og tror heller ikke det bliver i efteråret, han skal modnes først og er stadig ynglingespiller så vidt jeg husker ?
http://www.fcm.dk/index.php?ID=45&nyhed ... laes_nyhed
Han var jo heller ikke i blandt dem der er blevet rykket op i førsteholdstruppen så vi må vente noget tid endnu inden vi ser ham i aktion for sas-liga holdet, formentlig vil han få en del kampe for 2. div. men ikke sas-liga endnu..
/Michael Meyhoff
-
dalle
Min start 11
jeg tror at man hjemme vil stille i 4-4-2 og ude vil stille 4-3-3 for at gøre det mere kompagt som ER har sagt i fcmtv ,men hvis de vælger at spille 4-3-3 ude og 4-4-2 hjemme tror jeg kan at spillerne kan gå hen at blive ret forviret omkring der taktiske eftersom man skal ændre system hver weekend (næsten)
Hjemme:
--------Raska
kolja---Reid----troest---Cp
---------Femi-------------
d.olsen---------------Fureset
----------Thygesen--------
------Frank---Baba-------
floresco kan bytte med thyge men jeg har ikke set ham i kamp i endnu så jeg vælger den sikre. fureset er rimlig sikker på venstre eftersom han er den eneste af de 4 der kan sparke godt med venstre(selvom han har meldt ud han bedst laver indlæg med højre) har dog set om i kamp og syntes han han sparker ok på de tidspunkter jeg har set ham .jeg tror florecso mest har prøvet at spille centralt men som der står kan han spille alle offensive pladser så hvem ved om han måske overtager venstre siden dem der står i forsvaret syntes jeg ik der er så meget at snakke om koja har ikke nogen modstand på højre bak undtagen den nye Gnanou som jeg ikke helt kan forstå hvor spille henne i forsvaret men har kun hørt at han skulle være Fcm michael Gravgaard.reid og troest har gjordt det godt så længe de har spillet sammen så regner med at det bliver ved, tror faktisk kjær er ved at være tættere på end klimpl efter som coppa carnaval skulle eftersigene gå godt for kjær. cp og leon syntes jeg er tætte men vælger cp pga. erfaring.
resten giver nærmest sig selv adeola tror jeg vil få en del kampe i efteråret og slå måske danny og cm af .femi er bedre end salami lige nu så den er hel sikker til femi. fureset og thyge har jeg beskrevet angrebet frank er nok den foretrukkne sammen med Baba frank vil nok supplere med fagerberg og baba med jude.
Ude:
--------Raska
kolja---troest---reid---leon
---------femi---------
----thyge------floresco
adeola-----------------fureset
----------frank------------
det de fleste nok syntes overaskende er adeola. jeg har set ham i nogle ynglinge kampe og virker mere som den spiller som kan drible en mand end d.olsen og CM hvilket er afgørende når man er så offensiv når man har bolden.adeola vil komme ud i mange 1 vs 1 dueller hvilket passer perfekt til ham. resten af spillerne er næsten de samme som de andre. jeg har valgt floresco pga. at han er den eneste som lyder til at være en dynamo som thyge andre skulle være salami men han er ikke god nok offensiv.
4-3-3/4-5-1 systemet virker rigtigt farlig (for andre hold) men syntes selvom det skulle være en kompagt opstilling virker den stadig for offensiv
så jeg må konkludere ude godt men hjemme bedst!!
Madsen...
Hjemme:
--------Raska
kolja---Reid----troest---Cp
---------Femi-------------
d.olsen---------------Fureset
----------Thygesen--------
------Frank---Baba-------
floresco kan bytte med thyge men jeg har ikke set ham i kamp i endnu så jeg vælger den sikre. fureset er rimlig sikker på venstre eftersom han er den eneste af de 4 der kan sparke godt med venstre(selvom han har meldt ud han bedst laver indlæg med højre) har dog set om i kamp og syntes han han sparker ok på de tidspunkter jeg har set ham .jeg tror florecso mest har prøvet at spille centralt men som der står kan han spille alle offensive pladser så hvem ved om han måske overtager venstre siden dem der står i forsvaret syntes jeg ik der er så meget at snakke om koja har ikke nogen modstand på højre bak undtagen den nye Gnanou som jeg ikke helt kan forstå hvor spille henne i forsvaret men har kun hørt at han skulle være Fcm michael Gravgaard.reid og troest har gjordt det godt så længe de har spillet sammen så regner med at det bliver ved, tror faktisk kjær er ved at være tættere på end klimpl efter som coppa carnaval skulle eftersigene gå godt for kjær. cp og leon syntes jeg er tætte men vælger cp pga. erfaring.
resten giver nærmest sig selv adeola tror jeg vil få en del kampe i efteråret og slå måske danny og cm af .femi er bedre end salami lige nu så den er hel sikker til femi. fureset og thyge har jeg beskrevet angrebet frank er nok den foretrukkne sammen med Baba frank vil nok supplere med fagerberg og baba med jude.
Ude:
--------Raska
kolja---troest---reid---leon
---------femi---------
----thyge------floresco
adeola-----------------fureset
----------frank------------
det de fleste nok syntes overaskende er adeola. jeg har set ham i nogle ynglinge kampe og virker mere som den spiller som kan drible en mand end d.olsen og CM hvilket er afgørende når man er så offensiv når man har bolden.adeola vil komme ud i mange 1 vs 1 dueller hvilket passer perfekt til ham. resten af spillerne er næsten de samme som de andre. jeg har valgt floresco pga. at han er den eneste som lyder til at være en dynamo som thyge andre skulle være salami men han er ikke god nok offensiv.
4-3-3/4-5-1 systemet virker rigtigt farlig (for andre hold) men syntes selvom det skulle være en kompagt opstilling virker den stadig for offensiv
så jeg må konkludere ude godt men hjemme bedst!!
Madsen...
-
ulv865
Fagerberg og Baba er jo ca. lige gamle og med den pris Fagerberg er købt for tror jeg han går direkte på lige fod med Baba om at få indskiftningsminutter/starte når FF ikke er klar.
Personligt kunne jeg også godt tænke mig at se Flinta på toppen.
Ulv865
Personligt kunne jeg også godt tænke mig at se Flinta på toppen.
Ulv865
-
Fyhn
Har vi solgt Geo og Winston til FCK??
Hej Dennis.
Du må åbenbart vide noget som vi andre ikke ved. Men okay I er også rimelig velinfomeret ude i Århus.
Men jeg troede alligevel ikke at du holdte med FCK og var villig til at at kører til Hamburg for at se dem spille.
Men okay det kan da være at Fans også kan handels mellem klubberne her i transfer perioden
>Jeg har set Geo i hsv hvor han lige efter winston var fck´s bedste.>
For pokker Dennis.
Du må åbenbart vide noget som vi andre ikke ved. Men okay I er også rimelig velinfomeret ude i Århus.
Men jeg troede alligevel ikke at du holdte med FCK og var villig til at at kører til Hamburg for at se dem spille.
Men okay det kan da være at Fans også kan handels mellem klubberne her i transfer perioden
>Jeg har set Geo i hsv hvor han lige efter winston var fck´s bedste.>
For pokker Dennis.
-
smørtyven
LOOFT Skrev:
> Man skal selvfølgelig ikke
> bare have udlændige på samtlige pladser, man skal
> altså i første gang tænke på sin egen nationalitet
> og derefter gardere sig med andre...
- Njet. Vi skal stille med det til enhver tid stærkeste hold, om det så indebærer 11 nigerianere på banen ad gangen.
DBU kan rende og hoppe, de pampere.
> Man skal selvfølgelig ikke
> bare have udlændige på samtlige pladser, man skal
> altså i første gang tænke på sin egen nationalitet
> og derefter gardere sig med andre...
- Njet. Vi skal stille med det til enhver tid stærkeste hold, om det så indebærer 11 nigerianere på banen ad gangen.
DBU kan rende og hoppe, de pampere.
-
Hausser
Re: Mads Albæk -> midtbanespiller
Decideret angriber er han nok ikke, men han har vel den rolle som Thygesen havde i hans jubelefterår hvorefter han bliver solgt til BMG, en hængende angriberrolle velsagtens.
Og jeg vil nu mene at Albæk er et, stiltiende, prestige-projekt for Akademiet og FCM, men dermed mener jeg nu ikke han får, eller vil få, særstatus eller vil blive forfordelt på nogen måder. Men det er vigtigt han han holdes tilfreds og får tilstrækkeligt sportslige udfordringer og meget gerne også en tur ind omkring førsteholdet, såfremt han har niveauet naturligvis.
Med prestige-projekt mener jeg at Albæk er den første danske offensivspiller på akademiet som virkelig har chancen for at slå igennem og som på sigt, måske vil kunne gøre sig gældende både for FCM, men måske også for landsholdet.
FCM har fået meget kritik for at primært at skabe offensive afrikanere og mere defensive danskere og Albæk er muligheden for virkelig at vise at de tar fejl.
Albæk er desuden blevet rykket op i førsteholdstruppen og har allerede fået en seniorkontrakt som løber frem til 2012. Jeg ved han træner med førsteholdet noget af tiden, men om det er hele tiden, ved jeg ikke.
Og jeg vil nu mene at Albæk er et, stiltiende, prestige-projekt for Akademiet og FCM, men dermed mener jeg nu ikke han får, eller vil få, særstatus eller vil blive forfordelt på nogen måder. Men det er vigtigt han han holdes tilfreds og får tilstrækkeligt sportslige udfordringer og meget gerne også en tur ind omkring førsteholdet, såfremt han har niveauet naturligvis.
Med prestige-projekt mener jeg at Albæk er den første danske offensivspiller på akademiet som virkelig har chancen for at slå igennem og som på sigt, måske vil kunne gøre sig gældende både for FCM, men måske også for landsholdet.
FCM har fået meget kritik for at primært at skabe offensive afrikanere og mere defensive danskere og Albæk er muligheden for virkelig at vise at de tar fejl.
Albæk er desuden blevet rykket op i førsteholdstruppen og har allerede fået en seniorkontrakt som løber frem til 2012. Jeg ved han træner med førsteholdet noget af tiden, men om det er hele tiden, ved jeg ikke.
-
Dennis (BW2479)
Re: Har vi solgt Geo og Winston til FCK?? OT
Fyhn Skrev:
> Hej Dennis.
>
> Du må åbenbart vide noget som vi andre ikke ved.
> Men okay I er også rimelig velinfomeret ude i
> Århus.
>
> Men jeg troede alligevel ikke at du holdte med FCK
> og var villig til at at kører til Hamburg for at
> se dem spille.
>
> Men okay det kan da være at Fans også kan handels
> mellem klubberne her i transfer perioden
>
> >Jeg har set Geo i hsv hvor han lige efter winston
> var fck´s bedste.>
>
> For pokker Dennis.
Det var da lige godt .... at den lille taste fejl for så meget opmærksomhed, havde lidt satset på at at ingnorere arf og så var den lukket
Er du klar over hvor tæt K og M ligger på hinanden og hvor tykke mine fingre er? Men indrømmer gerne at det havde været lidt sjovere at ramme J eller N i stedet for
Men Geo og Winston er jo ikke engang gammel nok tilsammen til fck? Hvis det var mig der havde winston´s talent ville jeg nu overveje et FCK skifte nøje, har hørt at de har en rigtigt god pensionsordning derovre 
> Hej Dennis.
>
> Du må åbenbart vide noget som vi andre ikke ved.
> Men okay I er også rimelig velinfomeret ude i
> Århus.
>
> Men jeg troede alligevel ikke at du holdte med FCK
> og var villig til at at kører til Hamburg for at
> se dem spille.
>
> Men okay det kan da være at Fans også kan handels
> mellem klubberne her i transfer perioden
>
> >Jeg har set Geo i hsv hvor han lige efter winston
> var fck´s bedste.>
>
> For pokker Dennis.
Det var da lige godt .... at den lille taste fejl for så meget opmærksomhed, havde lidt satset på at at ingnorere arf og så var den lukket