Træningskamp mod Hamburger SV d. 23 jan

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dennis (BW2479)

Re: Der kommer ingen bus afsted til Hamburger

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Tror sq vi kommmer lidt for sent så, er det ik de 6 der afvikles tele 2 cup? Lidt spændende hvad det er for en tur de har planlagt i uge 4. Bliver satme en lang tur til Pisa for at se talenterne spille :-)

TBM FCM

Billet problemer

Indlæg af TBM FCM »

Vi arbejder på en helt anden tur men er løbet ind i problemer omkring billetter.
så der er desværre ikke mere info før næste uge.

I må vente i spænding
God Jul

Mvh
Thomas Mikkelsen
Bestyrelsen

Dennis (BW2479)

Re: Billet problemer

TBM FCM Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi arbejder på en helt anden tur men er løbet ind
> i problemer omkring billetter.
> så der er desværre ikke mere info før næste uge.
>
> I må vente i spænding
> God Jul
>
> Mvh
> Thomas Mikkelsen
> Bestyrelsen

Så thomas! Nu er det sq ekstra vigtigt at i for fat i nogle biletter, nu ser det jo ud til at vi for to FCM´r i aktion. Jeg vil gerne resevere en på udbaneafsnittet :-)

Dennis (BW2479)

TBM FCM Skrev:
> Vi arbejder på en helt anden tur men er løbet ind
> i problemer omkring billetter.
> så der er desværre ikke mere info før næste uge.
>
> I må vente i spænding
> God Jul
>
> Mvh
> Thomas Mikkelsen
> Bestyrelsen

Så er det ved at være en uges tid siden, er vi nærmere på noget? Det er bare hvis den ikke bliver til noget og man vil prøve at finde ud af noget privat så er det ved at være tid.

Anni

Indlæg af Anni »

Jeg venter også :o)

Lav nu en billig tur BW, ellers skal jeg ud og støve en flise op, og så "mange" småpenge gider I vel ikke tage imod :o)

/Ulvemor - nu arbejdsløs :-/

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Dennis (BW2479) Skrev:
> TBM FCM Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Vi arbejder på en helt anden tur men er løbet
> ind
> > i problemer omkring billetter.
> > så der er desværre ikke mere info før næste uge.
>
> >
> > I må vente i spænding
> > God Jul
> >
> > Mvh
> > Thomas Mikkelsen
> > Bestyrelsen
>
>
>
> Så thomas! Nu er det sq ekstra vigtigt at i for
> fat i nogle biletter, nu ser det jo ud til at vi
> for to FCM´r i aktion. Jeg vil gerne resevere en
> på udbaneafsnittet :-)

Efter Dennis' indlæg har jeg været i tænkeboksen over hvor det kunne være henne og kan se at der i Holland spilles en kamp mellem Heerenveen og AZ Alkmaar hvilket jo kunne være den der er tale om..
Hvis det skulle være den kan jeg bare ikke helt få det til at hænge sammen med et billetproblem for på denne side:
http://www.ticketbox.nl/eredivisie/az
Ser det jo ud til at billetterne først bliver frigivet idag?
Eftersom jeg ikke kan hollandsk, er jeg ikke helt 100 på hvad der står derinde, men synes det ser ud til der står at billetterne er frigivet idag?

/Michael Meyhoff - Holland? Ja hvorfor ikk' :D

TBM FCM

Heerenveen vs AZ d 19/01-08

Indlæg af TBM FCM »

Det er den tur vi forsøger at lave men vi er desværre ikke kommet meget tættere en løsning med billetter.
Vi håber stadig det vil lykkes men har desværre ikke mere nyt på nuværende tidspunkt.

Alt andet til turen er på plads, så snart vi har billetterne på plads kommer turen til salg. Forventet pris omking 300kr pr person

Thomas Mikkelsen

felisan

Re: Heerenveen vs AZ d 19/01-08

Indlæg af felisan »

det lyder utroligt spændende - man kan jo kun glæde sig til mere nyt om denne tur :O)

Dennis (BW2479)

TBM FCM Skrev:
> Det er den tur vi forsøger at lave men vi er
> desværre ikke kommet meget tættere en løsning med
> billetter.
> Vi håber stadig det vil lykkes men har desværre
> ikke mere nyt på nuværende tidspunkt.
>
> Alt andet til turen er på plads, så snart vi har
> billetterne på plads kommer turen til salg.
> Forventet pris omking 300kr pr person
>
> Thomas Mikkelsen

Noget nyt? Er der en deadline for hvornår den bliver droppet hvis i ikke skaffter billeter?

Anni

Indlæg af Anni »

Glem det Dennis.

BW's bestyrelse er frivillige, og de har også et liv uden for BW og det er fuldt forståligt. Jeg gad heller ikke bruge min juleferie til at "forsøge/arrangere" en fodbold tur til et eller andet sted, for at glæde BW's medlemmer.

Og jeg gentager lige: Jeg har fuld forståelse for, at BW's bestyrelse også har et liv uden for fodbold" - inden I hagler mig helt ned..!

Men, lad være med at love noget. Lad være med at fortælle, at I forsøger at få billetter til den og den kamp. Lad i det hele taget være med at love/fortælle noget. Så bliver det bare som til de andre kampe, Norge, Island eller hvad pokker, der var. Vi begynder at glæde os, og.. så kommer beskeden, vi kommer ikke af sted.

Vent med at komme med noget. Lad være med at lade jer presse af Dennis, og mig og alle de andre, der gerne vil have et svar. Kom med et tilbud, når I har et. Eller ignorer os, vi bliver så skuffede :o)

/Ulvemor

Jon Damsgaard

Rolig nu...

Indlæg af Jon Damsgaard »

Kære alle.

Nu har jeg været en lille smule inde omkring denne tur og jeg kan sige der bliver arbejdet alt hvad der kan på at vi kan komme afsted. Landet ligger sådan at Heereenven ikke mener at BW er "store" nok til at skulle have 50 billetter som jeg forstår det (vil ikke hænges op på det) og at man fra BW's side derfor har bedt om hjælp fra de lidt større folk.

Jeg kan godt se det fra jeres side at det er utrolig træls og især for jer/dig Dennis som gerne selv vil se om de kan skaffe billetter.

Men der bliver arbejdet alt hvad de kan.

/Damsgaard

ikastbo

Re: Træningskamp mod Hamburger SV d. 23 jan er det gratis??

Indlæg af ikastbo »

Er der nogle der ved om det er gratis at komme ind på stadionen og se kampen, nu hvor det er en træningskamp eller skal man have biletter?? vi er menlig et par stykker der køre derned i bil...

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

Jeg kan sige at det ikke er gratis, men næsten.
Jeg skal derned sammen med 4 andre. Der er 3 forskellige prisgrupper: 5 - 10 - 15 euro.
du skal købe billetter her: https://www5.eventimsports.de/shops/ind ... 1199583301

klik på det tribuneafsnit du ønsker at stå på. HSV's hardcore fans dækker hele NordKurve, så tænk over om det er stedet, selvom de nu er meget fredelige.

/Knudsen

ikastbo

Indlæg af ikastbo »

tusind tak for hjælpen.... måske "støder" vi ind i flere FCM fans i Hamburg :-)

Dennis (BW2479)

Kan man købe billetter på stadion dernede?

Hvilke afsnit har i andre købt til, vi skulle da næsten stå sammen hvis det er?

Besvar