Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der vil sgu ikke være meget "vores mand" over
> Thyge i mine øjne, fordi han fandt ud af en
> bænkeplads i Tyskland ikke var så fed, på trods af
> den check der lokkede ham i første omgang.
>
> Rent sportsligt vil det være fint nok med Thyge
> tilbage på holdet, men der skal godt nok mere til
> i mine øjne, for at opnå status som fansenes mand,
> end blot at vende hjem fra udlandet, fordi man
> ikke slog til (egentlig pylret at søge hjem efter
> et halvt år - det bliver han i hvertfald ikke
> fansenes mand for i Gladbach).
>
> Vi kan snakke om fansenes mand i f.eks. Jesper
> Mikkelsen, der trods manglende spilletid fra tid
> til anden fortsætter i klubben, selvom der har
> været bud udefra.
>
> Peter Ross
Der må jeg sq give dig ret Ross, der er sq ikke meget "vores mand" over en spiller som vælger at liste hjem efter sølle 6 måneder i udlandet fordi det ikke er sjovt længere. Ingen tvivl om at Thygesen er en fantastisk fodbold spiller, men skal jeg være ærlig kunne jeg godt frygte at thygensen for svært ved at leve op til de forventninger som fansene har til ham. Personlig tror jeg ikke han kan løfte arven efter Bak som fansens mand.
Stille dag, i agurketiden
-
mancitydk
Re: Stille dag, i agurketiden
Der fik du mig... Det va<r nu heller ikke henvendt til dig. Dog må jeg så også sige, at Jeg ikke helt synes at situationerne er ens. Jeg mener stadig at Thyge var bedre end Zidan og mere end 15 mio. værd. Dermed IKKE sagt at jeg synes at vi skulle bruge samme antal millioner for at købe ham tilbage.... Men når vi nu alligevel har gjort det, så er der jo ikke mere at sige til det end:" Velkommen Thyge."
-
Sir Lago
Re: Thyge ville virkelig blive vores mand...!
Jeg syntes sgu det er i orden at tage hjem. Hvis spilletiden ser ud til at blive lig 0.
Han viser sig som en spiller med ambition om at spille, ikke bare tjene penge. Derimod de andre tåber, der bare scorer kassen, ved at sidde på bænken i diverse andre udenlandske klubber. De er jo ikke interesseret i det sportslige! Og i mine øjne nogle tumper!
Thumbs up for Thyge i denne situation. Men det kan nok blive svært for ham at indfri de forventninger fansene har for ham!
Han viser sig som en spiller med ambition om at spille, ikke bare tjene penge. Derimod de andre tåber, der bare scorer kassen, ved at sidde på bænken i diverse andre udenlandske klubber. De er jo ikke interesseret i det sportslige! Og i mine øjne nogle tumper!
Thumbs up for Thyge i denne situation. Men det kan nok blive svært for ham at indfri de forventninger fansene har for ham!
-
bobthebuilder_dk
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=70622
Det er da godt nok ikke kun Hr. Ørgaard der kan være "kontroversiel"..
Tjeck da lige nogle udtalelser! wow! lidt unfair måske... men vi kender jo heller ikke hele historien!
Det er da godt nok ikke kun Hr. Ørgaard der kan være "kontroversiel"..
Tjeck da lige nogle udtalelser! wow! lidt unfair måske... men vi kender jo heller ikke hele historien!
-
Kent
Det er godt nok nogle helt forrykte udtalelser, der kommer fra en virksomhedsleder om en af sine ansatte. Han bliver sgu vist ikke årets leder 
-
bobthebuilder_dk
Advarsel! Sjov læsning! ;-)
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=136205
hehe er der fcm journalister på tipsbladet og på nettavisen?
hehe er der fcm journalister på tipsbladet og på nettavisen?
-
YahooSeeker [Bot]