Hvem skal erstatte Bak?
-
bw2443
Re: REID siger han er klar
weinkouff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej det er ikke rigtigt med Simon Kjærs alder..
> Simon er fyldt 18 år her i foråret..
>
> Marian Weinkouff
Tak for hjælpen. Jeg mente nu også det var en fejl fra enten journalisten eller Winstons side:)
> Nej det er ikke rigtigt med Simon Kjærs alder..
> Simon er fyldt 18 år her i foråret..
>
> Marian Weinkouff
Tak for hjælpen. Jeg mente nu også det var en fejl fra enten journalisten eller Winstons side:)
-
mrjelle
Godt at høre han selv har selvtilliden i orden. Men mener ligesom så mange andre herinde vi SKAL have en erstatning for at kunne opnå noget i denne sæson. Specielt med UEFA cuppen.
-
Arff
Selvfølgelig skal vi have en erstatning for Bak, da det ikke er nok at have tre forsvarsspillere til to pladser - og for det andet, så er der ingen af dem som er over 20, så vi skal have fat i en med noget rutine, og nogle år på bagen, gerne noget international erfaring.
-
Arff
Re: Hvem skal erstatte Bak?
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69988
- Michael Ribers vil gerne til udlandet.
- Michael Ribers vil gerne til udlandet.
-
B
jamen så er FCM jo det rigtige sted, hvis han ellers lige vil vente et års tid. Så kan han bruge UEFA-cuppen som udstillingsvindue.
-
Arff
B Skrev:
> jamen så er FCM jo det rigtige sted, hvis han
> ellers lige vil vente et års tid. Så kan han bruge
> UEFA-cuppen som udstillingsvindue.
Jeg syntes personligt det ville være dumt at hente en spiller som kun skal spille i klubben i et år, specielt på en så vigtig plads.
Inden han overhovedet er blevet spillet ind på holdet, er der gået et 3-4 måneder.
Jeg mener vi burde gå ud og hente en spiller som ikke kun vil være i klubben i et års tid, fordi han vil videre til udlandet.
> jamen så er FCM jo det rigtige sted, hvis han
> ellers lige vil vente et års tid. Så kan han bruge
> UEFA-cuppen som udstillingsvindue.
Jeg syntes personligt det ville være dumt at hente en spiller som kun skal spille i klubben i et år, specielt på en så vigtig plads.
Inden han overhovedet er blevet spillet ind på holdet, er der gået et 3-4 måneder.
Jeg mener vi burde gå ud og hente en spiller som ikke kun vil være i klubben i et års tid, fordi han vil videre til udlandet.
-
Scirocco
Ørgaard tjekker tjekkiske forsvarere
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=135180
Det virker da umiddelbart som en god idé... En der kan kommunikere med Raska og de tjekkiske spillere rundt om i Europa holder da ofte et godt niveau, både teknisk, taktisk og fysisk...
Det virker da umiddelbart som en god idé... En der kan kommunikere med Raska og de tjekkiske spillere rundt om i Europa holder da ofte et godt niveau, både teknisk, taktisk og fysisk...
-
Kent
Re: Ørgaard tjekker tjekkiske forsvarere
Scirocco Skrev:
> Det virker da umiddelbart som en god idé... En der
> kan kommunikere med Raska og de tjekkiske spillere
> rundt om i Europa holder da ofte et godt niveau,
> både teknisk, taktisk og fysisk...
Men hvad så, hvis ikke de kan kommunikere med resten af forsvaret? Personligt så jeg heller en nordmand eller svensker, men hvis tjekkisk kvalitet er bedre en nordisk, så klager jeg ikke.
> Det virker da umiddelbart som en god idé... En der
> kan kommunikere med Raska og de tjekkiske spillere
> rundt om i Europa holder da ofte et godt niveau,
> både teknisk, taktisk og fysisk...
Men hvad så, hvis ikke de kan kommunikere med resten af forsvaret? Personligt så jeg heller en nordmand eller svensker, men hvis tjekkisk kvalitet er bedre en nordisk, så klager jeg ikke.
-
mrjelle
Tror hr. Ørgaard har noget i ærmet vi ikke kender til. Bliver spændende at se hvad der sker.
-
YahooSeeker [Bot]
Det vil da være helt ude i hampen at købe en tjekke, som jeg ser det.
En mand der ikke kan sproget giver jo ikke ligefrem sikkerhed i forsvaret. Jeg syntes fandme det er skidt det her.
Først sælger de Bak, så vil de hente en tjekke, og så er de ved at købe DENNIS FLINTA som erstatning for Dennis Sørensen - hvad fanden er Jens Ørgaard på??????????
En mand der ikke kan sproget giver jo ikke ligefrem sikkerhed i forsvaret. Jeg syntes fandme det er skidt det her.
Først sælger de Bak, så vil de hente en tjekke, og så er de ved at købe DENNIS FLINTA som erstatning for Dennis Sørensen - hvad fanden er Jens Ørgaard på??????????
-
Altoriso
Slap nu lige af med den kommunikation, folks
Hvis ikke vi snart dropper den snak om kommunikationsproblemer, så kommer FCM aldrig til at opnå noget stort
Dygtige spillere skal nok finde ud af at kommunikere ordentligt
Femi gør det da fint nu !
Vi har snakket meget om dårlig kommunikation i forsvaret de sidste par år - kunne det tænkes at Bak måske ikke var den bedste til at kommunikere ?
To tjekker blandt de bageste fem kan sagtens fungere
Hvis ikke vi snart dropper den snak om kommunikationsproblemer, så kommer FCM aldrig til at opnå noget stort
Dygtige spillere skal nok finde ud af at kommunikere ordentligt
Femi gør det da fint nu !
Vi har snakket meget om dårlig kommunikation i forsvaret de sidste par år - kunne det tænkes at Bak måske ikke var den bedste til at kommunikere ?
To tjekker blandt de bageste fem kan sagtens fungere
-
YahooSeeker [Bot]
Flere østeurpæere - NEJ TAK!
Hvorfor pokker er de eneste spillere som FCM henter, østeroupæere eller afrikanere? Efterhånden har vi nok af disse spillere til at stille et helt hold med dem.
Som én også nævner i et af de andre indlæg, så syntes jeg også de burde kigge mod norden, inden de kigger mod Afrika eller østeuropa.
Det gør noget med det sociale at der er en helt gruppe med Afrikanere og en helt gruppe med Østeuropæere, og så er der den resterende gruppe af truppen. - IKKE at det er sådan, men det kan ende sådan.
Som én også nævner i et af de andre indlæg, så syntes jeg også de burde kigge mod norden, inden de kigger mod Afrika eller østeuropa.
Det gør noget med det sociale at der er en helt gruppe med Afrikanere og en helt gruppe med Østeuropæere, og så er der den resterende gruppe af truppen. - IKKE at det er sådan, men det kan ende sådan.
-
Altoriso
Re: Flere østeurpæere - NEJ TAK!
Søren H Skrev:
> Hvorfor pokker er de eneste spillere som FCM
> henter, østeroupæere eller afrikanere? Efterhånden
> har vi nok af disse spillere til at stille et helt
> hold med dem.
> Som én også nævner i et af de andre indlæg, så
> syntes jeg også de burde kigge mod norden, inden
> de kigger mod Afrika eller østeuropa.
> Det gør noget med det sociale at der er en helt
> gruppe med Afrikanere og en helt gruppe med
> Østeuropæere, og så er der den resterende gruppe
> af truppen. - IKKE at det er sådan, men det kan
> ende sådan.
Generelt tror jeg du skal regne med at det har noget med økonomi at gøre
Nordiske spillere er rimeligt dyre, de andre kan stadig fås til en overkommelig pris
> Hvorfor pokker er de eneste spillere som FCM
> henter, østeroupæere eller afrikanere? Efterhånden
> har vi nok af disse spillere til at stille et helt
> hold med dem.
> Som én også nævner i et af de andre indlæg, så
> syntes jeg også de burde kigge mod norden, inden
> de kigger mod Afrika eller østeuropa.
> Det gør noget med det sociale at der er en helt
> gruppe med Afrikanere og en helt gruppe med
> Østeuropæere, og så er der den resterende gruppe
> af truppen. - IKKE at det er sådan, men det kan
> ende sådan.
Generelt tror jeg du skal regne med at det har noget med økonomi at gøre
Nordiske spillere er rimeligt dyre, de andre kan stadig fås til en overkommelig pris
-
YahooSeeker [Bot]
Det har du nok ret i, men jeg ser hellere de går ud og bruger de ekstra penge på en fra skandvien, end de går ud og henter en eller anden latterlig russer, eller hvad de nu finder på.
MEN da de skandinaviske spillere er det dyrer at købe, er deres markedsværdi jo også det dyrer når de skal sælges igen, så på den måde må det jo gå lige op.
MEN da de skandinaviske spillere er det dyrer at købe, er deres markedsværdi jo også det dyrer når de skal sælges igen, så på den måde må det jo gå lige op.
-
Takito
Hvorfor betale 10 millioner for en svensker, hvis du kan få en Tjekke, Ukrainer eller anden øst'europæer til det halve som kan det samme?