Put up or shut up Køhlert

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Køhlert tifo i Aalborg? ;-)

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske kunne nogle kreative personer lave en
> "Køhlert, du tør jo ikke", "Køhlert er en
> tøsedreng" osv. Tifo i Aalborg ;-)

er det ikke bedre at gemme den til den 13. maj, hvor vi står ansigt til ansigt med Køllen?

DonKach

Indlæg af DonKach »

Hehe, det ville da være en fornøjelse hvis FCM's supportere ku få stablet en tifo på benene :)

Omkring Køhlert der en lille tøsedreng som bagtaler i skolegården, så taler det vist helt for sig selv.

Man kan i hvert fald ikke ændre på det faktum at det meste af Brøndbys andethold består af potientielle ynglinge spillere, og netop dette andethold fører 2. division. Alt andet lige er der en rimelig forskel på denne og ynglingeligaen.

Samlet set må status være at ingen kender det egentlige styrkeforhold - og så kan man være nok så kæphøj og snakke om opvarmningskamp til en Lyngby kamp. Man kan dog se på historien og kigge på hvor mange talenter de forskellige har produceret til landsholdet. Her kommer I ikke nærheden af Brøndby - selv ikke hvis I tæller alle Afrikanske landshold med.. :)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

DonKach Skrev:

> Man kan dog se på historien og kigge
> på hvor mange talenter de forskellige har
> produceret til landsholdet. Her kommer I ikke
> nærheden af Brøndby - selv ikke hvis I tæller alle
> Afrikanske landshold med.. :)

Historie indbefatter også at man kender til den ;-)

FCM har kun eksisteret siden 1999, så på baggrund af det må man da kun kunne kreditere at der har været så mange landsholdsspillere som der trods alt har været !

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig, man må vel dividere antallet udfra hvor mange år man har haft til det. Så tror jeg nu vi fører..

YahooSeeker [Bot]

"Kølert - Talentløs når vi siger det!"
"Kølert - Ikke for at sige noget, men du tør ikke!"
"Kølert - Tig hvis ikke du tør!"
"Kølert - Dt er vist kun fornuften der er U18?"

find selv på flere...

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Altoriso Skrev:
> DonKach Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Man kan dog se på historien og kigge
> > på hvor mange talenter de forskellige har
> > produceret til landsholdet. Her kommer I ikke
> > nærheden af Brøndby - selv ikke hvis I tæller
> alle
> > Afrikanske landshold med.. :)
>
>
> Historie indbefatter også at man kender til den
> ;-)
>
> FCM har kun eksisteret siden 1999, så på baggrund
> af det må man da kun kunne kreditere at der har
> været så mange landsholdsspillere som der trods
> alt har været !

Hvor mange landsholdsspillere producerede "Brøndbyernes IF" fra 1964 til 1972 - dvs de første 8 år af deres levetid.....? FCM har vel haft 5? (Peter Skov-Jensen, Mikkel Thygesen, Simon Poulsen, Dennis Sørensen og Morten Skoubo)

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Brøndby har så 45 spillere der har spillet i Brøndby på et tidspunkt af karrieren og i Brøndby herunder Skoubo som også har spillet hos os.... Siden 1964 dvs 1,04 pr år i gennemsnit.

FCM har eksisteret siden 1999: Og har haft 6 spillere... Dvs 0,75 pr år. Og der er Bo Hansen ikke med...

Kilde: www.dbu.dk

Det vil jeg ikke mene er den store forskel....

Ved godt det er sådan lidt lala at se det på den måde... Men jeg gider ikke sætte det op med hvornår folk spillede hvor...

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Ja, og så kan man jo lige synge den der: Er køhlert bange, ja han er...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Bhomaszz Skrev:
> Ja, og så kan man jo lige synge den der: Er
> køhlert bange, ja han er...

Jeg forestillede mig mere noget a la " Køhlert, kom og spil mod os, Køhlert, kom og spil mod os" :-)

Thø / BW#2660

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Historie - Øhh hvad? FCM har 8 år på bagen - så nej, vi kigger ikke tilbage på en storslået historie...

Vi ser på nu og fremtiden, men er stolte over det vi allerede har opnået...

P.t. er BIF i krise, FCM i fremgang og Køhlert meget sur... Selvfølgelig har BIF en god historie, som de gerne vil sælge. Men Køhlert må lige erkende at klubhjerte ikke eksistere idag... (Jo, jo det findes stadigt - men det forsvinder ganske langsomt)

FCM bliver fremstillet som en "afrikaner-klub" - hvilket er nærmest morsomt. Ja, der mange afrikanere på akademmiet... So, What - hvormange andre danske klubber udvikler ligeså mange danske spillere som FCM akademi? (Jeg håber da på at der er en 6-10 klubber - for ellers er FCM da førende på talentudvikling i forhold til økonomi...)

Thø / BW#2660

Det lyder lidt som en gammel Jimmy Nielsen sang... :-)

Men fed ide... måske kunne man holde nogle hold-opstillinger op under sangen (Tips-kuponer ville jo ikke virke så logiske, som mod Jimmy :-) )

YahooSeeker [Bot]

Kølert , tør du spil med os,
Kølert , tør du spil med os.

Kent

Indlæg af Kent »

Eftersom det ikke er en tv-kamp, så er der begrænset fokus på TIFOs, så jeg synes det vil være en dum ide at lave BIF-relaterede tifo/sange til den kamp, da det er langt fra sikkert at de vil se budskabet.
Jeg synes det er bedre at vente til hjemmekampen d. 13 - så kan man sende beskeden direkte til rette vedkommende.

En evt sang når vi kommer foran kunne være:
"Køhlert - send de unge ind"

Generelt synes jeg Køhlert har virket meget lidt medievant i denne udveksling, og man kan godt forstå, hvorfor han tidligere har meldt fra til trænerjobbet grundet det store mediefokus - han kan simpelthen ikke håndtere det på en fornuftig måde. Hvis man ser FCMs udmelding, så er den holdt i en meget ydmyg og sober tone, mens Køhlerts svar - ligesom hans oprindelige udtalelse - bliver skinger, når han fx kalder vores invitation for barnlig (vi andre vil nok bare kalde det for en mulighed for at føre bevis for sine påstande - men det er vist ikke hans stærkeste side)

Kent

DonKach

Indlæg af DonKach »

> Historie indbefatter også at man kender til den
> ;-)
>
> FCM har kun eksisteret siden 1999, så på baggrund
> af det må man da kun kunne kreditere at der har
> været så mange landsholdsspillere som der trods
> alt har været !

Det er såmænd også fint nok .. Men i kan sagtens få lov at tælle Ikast tiden og Herning Fremad tiden med..

Til dem der begynder at regne på at Brøndby har eksisteret siden 1964, så hører det vel også med til historien at men ikke startede i 1. division?? Alt andet lige giver den nogle andre muligheder at blive set i fjernsynet osv osv.

Har stor respekt for det arbejde man lægger i talentarbejdet hos FCM, men mener der bliver brugt metoder jeg ikke bryder mig om. Samtidigt blir det spændende hvor mange spillere i egentligt får igennem til det højeste plan - talent er en ting - noget andet er at få gavn af det..

Thø / BW#2660

Statistik er sjovt...

Og ja, set over 40+ år er BIF en bedre talent-fabrik end FCM...

Det kan da varme Kølerts hjerte lidt :-)

- Men hvem er bedst idag? Svært at vurdere og hvis Køhlert ikke vil afprøve det med en kamp, må man jo bare gætte :-)

Besvar