Fremad-FCM
-
Mike
Re: OT - Vibår?
ØV da også!! De fører 6 - 0, muggrønne aber
http://www.fanatikos.dk/debat/viewtopic.php?t=1079
http://www.fanatikos.dk/debat/viewtopic.php?t=1079
-
Altoriso
Re: Slut 0-2 sejr
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvem bliver det nu?
Det bliver da AB
Vi vil ha´ en kamp til Sjælland og hvad kunne være bedre end en tur til Gladsaxe
> Hvem bliver det nu?
Det bliver da AB
Vi vil ha´ en kamp til Sjælland og hvad kunne være bedre end en tur til Gladsaxe
-
Takito
Referat fra kampen
Efter at have været afsted i Århus for at se kampen vil jeg se om jeg kan give et illie referat herinde 
Vi starter ganske pænt i første halvleg og sætter os tungt på kampen i starten. Synes vi presser dem godt oppe på deres bane-halvdel dog uden at producere alverdens. efter 10 min banker Ulrik Lindkvist et frispark på overliggeren. Få min senere scorer Claus Madsen på et lob fra nærmest baglinien som snyder målmanden og han nærmest selv bokser den ind.
Resten af halvlegen var rimelig kedelig og det var mest bare spark frem og tilbage.
Synes vi starter rigtig skidt i anden halvleg. Der sker ikke rigtig det mindste i nogen retning. Spillerne virker ikke særligt tændte og sløser mange bolde væk med meget dårlige afleveringer. Vu får et straffe spark som jeg har svært ved at bedømme om er korrekt fordi der stod en udskiftnings-boks i vejen for mit udsyn
Men Dennis sparker den i hvertfald sikkert ind.
Vi har så et par schancer til sidst, men Fremad havde nu også sine muligheder for at reducere i slut-minutterne.
i mine øjne spillede Poku en virkelig dårlig kamp. Hans omgang med bolden er for langsom og kluntet. han er langt fra sit top-niveau endnu.
Salami spillede heller ikke op til sit bedste ude på venstre kanten.
Men vi fik en sejr og det var det vi kom efter. Så tror ikke vi skal ligge så meget i spillet og de enkeltes prøstationer
Håber det kan hjælpe jer lidt
MVH
Jane K
Vi starter ganske pænt i første halvleg og sætter os tungt på kampen i starten. Synes vi presser dem godt oppe på deres bane-halvdel dog uden at producere alverdens. efter 10 min banker Ulrik Lindkvist et frispark på overliggeren. Få min senere scorer Claus Madsen på et lob fra nærmest baglinien som snyder målmanden og han nærmest selv bokser den ind.
Resten af halvlegen var rimelig kedelig og det var mest bare spark frem og tilbage.
Synes vi starter rigtig skidt i anden halvleg. Der sker ikke rigtig det mindste i nogen retning. Spillerne virker ikke særligt tændte og sløser mange bolde væk med meget dårlige afleveringer. Vu får et straffe spark som jeg har svært ved at bedømme om er korrekt fordi der stod en udskiftnings-boks i vejen for mit udsyn
Vi har så et par schancer til sidst, men Fremad havde nu også sine muligheder for at reducere i slut-minutterne.
i mine øjne spillede Poku en virkelig dårlig kamp. Hans omgang med bolden er for langsom og kluntet. han er langt fra sit top-niveau endnu.
Salami spillede heller ikke op til sit bedste ude på venstre kanten.
Men vi fik en sejr og det var det vi kom efter. Så tror ikke vi skal ligge så meget i spillet og de enkeltes prøstationer
Håber det kan hjælpe jer lidt
MVH
Jane K
-
LarsK
Re: Referat fra kampen
Fra aarhus-fremad.dk: De fik tilkæmpet sig et straffespark en meters penge uden for feltet som højrebacken Ulrik Lindkvist smukt hamrede på overliggeren.
Hvordan får man straffe uden for feltet????
Lars
Hvordan får man straffe uden for feltet????
Lars
-
Peter Ross
Det var næsten som et straffespark - Muren var i hvertfald ikke til meget gavn 
Jeg kan også se, at Ola Tidman åbenbart var målmand, mens Claus Madsen for en stund blev til Poku, da han udførte sit saksespark... Navne er ikke deres stærke side.
Århus Fremad away, det kan godt gentages snarligt... Hyggeligt lorte stadion, hvor man kan kravle over banden som det passer en
Peter Ross - Jimmy som capo !
Jeg kan også se, at Ola Tidman åbenbart var målmand, mens Claus Madsen for en stund blev til Poku, da han udførte sit saksespark... Navne er ikke deres stærke side.
Århus Fremad away, det kan godt gentages snarligt... Hyggeligt lorte stadion, hvor man kan kravle over banden som det passer en
Peter Ross - Jimmy som capo !
-
LarsK
Flot arbejde i Århus, dejligt stadion!!!
Kontrollørerne gik smilende forbi når vi drak af de medbragte dåser, og når der skulle købes øl fra skuret, ja, så hjalp de da bare med at bære!!!! Super service i Århus. Mere af det!!!!!
Kontrollørerne gik smilende forbi når vi drak af de medbragte dåser, og når der skulle købes øl fra skuret, ja, så hjalp de da bare med at bære!!!! Super service i Århus. Mere af det!!!!!
-
smørtyven
LarsK Skrev:
> Flot arbejde i Århus, dejligt stadion!!!
>
> Kontrollørerne gik smilende forbi når vi drak af
> de medbragte dåser, og når der skulle købes øl fra
> skuret, ja, så hjalp de da bare med at bære!!!!
> Super service i Århus. Mere af det!!!!!
- Nå det var derfor køen til fadbamserne aldrig rykkede sig... fordi personalet havde travlt med at bære øl ud til kunderne...
Keep the faith
Smørtyven - Som selv kunne bære sine øller...
> Flot arbejde i Århus, dejligt stadion!!!
>
> Kontrollørerne gik smilende forbi når vi drak af
> de medbragte dåser, og når der skulle købes øl fra
> skuret, ja, så hjalp de da bare med at bære!!!!
> Super service i Århus. Mere af det!!!!!
- Nå det var derfor køen til fadbamserne aldrig rykkede sig... fordi personalet havde travlt med at bære øl ud til kunderne...
Keep the faith
Smørtyven - Som selv kunne bære sine øller...
-
YahooSeeker [Bot]
Ja men til 25kr var der nogen der lige skulle have et lille lager med hjem, derfor køen!
Der manglede lige lidt i det referat.
73min. Thygesen bliver tunet! Han spillede dey sidste kvarter i ER´s venstre støvle da hans egen gik i stykker.
Der manglede lige lidt i det referat.
73min. Thygesen bliver tunet! Han spillede dey sidste kvarter i ER´s venstre støvle da hans egen gik i stykker.