Opstarts sang !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jannick

Re: Manglende sange?

Indlæg af Jannick »

Du kan finde dem på www.bwtifo.dk

Kan iøvrigt se, at det er over to måneder siden, at de har opdateret deres hjemmeside, så man kan jo stille spørgsmålstegn ved sidens berettigelse. Jeg kan personligt ikke forstå, at man ikke bare benytter www.black-wolves.com når man alligevel ikke kan holde sin egen side kørende.

Jannick

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Okay den med de 40 år var forkert. Jeg kiggede på Klubbens stiftelse og gik ud fra at Brøndby support var ligeså gammel. Sorry.

Jeg synes hvis jeg skal være helt ærlig at det er ok. Vi er ikke så fandens mange og når man tænker på hele BW´s udvikling siden 99 er det sgu godt gået synes jeg. Men er helt enig i at man aldrig kan få for mange sange. Men så lad os da komme igang med at lave flere sange.

Sad lige og tænkte over nogle forskellige melodier men de fleste jeg lige kom på er brugt af andre fan grupper. Hvordan har i det egentlig med det ? Er det finr at "stjæle" melodier fra andre danske fan grupper ?

Kasper Mølhede - Brøndby ? Hvad kan de ?

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Det er da ikke noget problem, at bruge de samme som de andre! Mange af dem, hvis ikke dem alle, er lånt fra andre steder i fodboldverdenen!

Besvar