Vokalstyrke på SAS

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Vokalstyrke på SAS

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

@ Kim

Hæ, at det er båndet gør det ikke ligefrem mindre kikset og pinligt imo. Det er "oirginalt" ja, men altså, det gør det jo ikke fedt i sig selv.

Og hele Jyllands hold? Der tror jeg sgu ikke du ville vinde hvis vi tog en afstemning ;-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre fans har af meninger om FCM-fans

Det virker da også til at det ikke har generet AGF-fans, at de i mange år ikke har haft det bedste omdømme, omend I da nu får fortjent ros for jeres opbakning

For mig drejer det sig om at give den bedst mulige opbakning til fodboldklubben FCM

Og så længe at BW mv endnu ikke har bevist at vi kan skabe stemning før kampene, så tror jeg at vi må finde os i "let´s get ready" (som iøvrigt skulle være indspillet af en eller anden kendt amerikansk personlighed)

Som sagt er MIN drøm at vi kunne få en rigtig fed introsang, hvor hele stadion synger med - hvem sagde "you´ll never walk alone" :-)

Og så synes jeg at vi laver nogle fede tifos, og bestemt er en af de bedste til det herhjemme !

Simon

Att. Hansen - Galehuset

Indlæg af Simon »

Jeg kan høre at i i den video du har smidt her synger noget i den her stil:

AGF
AGF
Vi står altid sammen - AGF
AGF
AGF
Vi står altid sammen - AGF

Så vil jeg da lige i forhold til det du skriver i en anden tråd ang. sange spørge dig hvornår i begyndte at synge den sang?

Jeg har nemlig selv været med til at skrive en sang, hvor vi bruger samme melodi, og mig bekendt så var vi de første i Danmark der begyndte at synge på den melodi(?)

Siden har jeg så både hørt jer, og Brøndby bruge samme melodi...!

Dette er ikke en sviner, men mere bare af ren nysgerrighed...:-)

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

Hmmm... I har ude i Århus en champagnegalop når I scorer (altså dengang I scorede regelmæssigt, ved ikke om det er før din tid...).

Jeg ved ikke om den er mindre tåkrummende, men den er helt sikker eksklusiv for AGF og derfor synes jeg den har sin berettigelse.

Brøndbys "jump" er sgu heller ikke rocket science, men den er jo blevet et symbol for dem. Det handler vel lige så meget om at have sit eget kendetegn, og være stolt af det.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Hansen - Galehuset skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er slet ingen tvivl om at i er de eneste som
> har en indledning på bondeengelsk, hvor speakeren
> endda forsøger at sige "FC Midtjylland" med
> engelsk accent.

Jeg er bange for, at det er dig der en kende bondsk, hvis du ikke kan høre at speakeren er amerikaner...

Men du er måske professor i engelsk????

Kent

Indlæg af Kent »

Men sådan er det vel altid, når andre holds fans skal bedømme en.

Hvis man gør som andre(enten spiller en kendt melodi, eller en holdet selv har lavet), så kopierer man - hvilket er kikset. Hvis man laver noget ingen andre har, så er det også kikset. Så kan man hele tiden skyde efter hinanden og alle er glade, og ve den, der skulle komme til at synes at andre klubber faktisk kan lave noget fedt.

Personligt synes jeg det er fedt. Ligesom jeg synes champagnegaloppen er kikset. Du synes sikkert det er omvendt, men who cares. Til gengæld så er det ret så pinligt for dig, at du troede det var bondeengelsk - det siger vidst en hel del om dine egne egenskaber udi fremmede sprog ;-)

Kent

Kent

Indlæg af Kent »

Hansen - Galehuset skrev:
-------------------------------------------------------
> I er til grin i hele kongeriget på det der

Eller i hvert fald inde i dit hoved.... men det er vel omtrent også lige så stort :-)

Kent

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Har også personligt fået et par grineflip, når AGF har formået at score på hjemmebane over den sang de spiller.

Hvem snakkede om rip-off? Mindes at have hørt den i en regøringsreklame engang :P

YahooSeeker [Bot]

Nu kunne det jo være, at jeg rent faktisk vidste noget om hvad folks holdninger rundt omkring er....;-) Og under alle omstændigheder har jeg svært ved at tro at der er ret mange som ikke griner af det..

YahooSeeker [Bot]

@ Altoriso

Jeg er helt enig i at alt ikke skal gå op i hvad andre mener (f.eks at alle AGF tilhængere er voldelige nazister ;-), men hvis der rent faktisk er noget som underbygger folks fordomme, så bør man nok kigge på det. Den der præsentation underbygger virkelig den opfattelse folk har af jer som dybt uintelligente og naive bønder. Og det er svært at sige det store imod, for for helvede hvor lyder det da godt nok snotdumt...

YahooSeeker [Bot]

@ jakob88

Kan du sige komplet irrelevant i forhold til det vi diskuterer?

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Hansen galehuset:

Kan du ikke forstå at vi er fuldstændig ligeglad med hvad andre mener om vores hold og fanklub. Dine fordomme om os rager os. Tilgengæld har GF's fanklub da flere gange vist, at mange af medlemmerne ofte tager til fodbold for at udøve vold.

Men som sagt er vi ligeglade med, hvad folk mener om os. Især når det drejer sig om klubber, som befinder sig, eller snart befinder sig i førstedivision.

schou

Indlæg af schou »

ok....

YahooSeeker [Bot]

Kent skrev:

"Hvis man gør som andre(enten spiller en kendt melodi, eller en holdet selv har lavet), så kopierer man - hvilket er kikset. Hvis man laver noget ingen andre har, så er det også kikset"

At jeres præsentation er dybt kikset har intet som helst at gøre med, at ingen andre har lavet den. Hvor er det lige du ser mig skrive det? En ting KAN være kikset grundet plagiat. Det er ikke det vi snakker om her. en ting kan også være kikset (selv om den er original) fordi den ganske enkelt er malplaceret i forbindelse med en dansk fodboldkamp. Og det er så det vi snakker om her.

For mig lød det som en dansker der forsøgte at snakke amerikansk. Jeg tog så fejl. Men, det gør bestemt ikke præsentationen mindre kikset eller malplaceret.

I øvrigt er det vist ret så pinligt for dig, at du tror det vi spiller ved scoringer er champagnegaloppen. For det er det nemlig ikke. I øvrigt en tradition der dateres pænt meget længere tilbage end jeres klub.

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Ja det må jeg sige den sang der bliver spillet når AGF scorer lyder mere dumt end vores indløbssang. Man skulle tro det var sådan en velkomstsang til en operasal :)

Besvar