Ja at dømme efter indlæggende i tråden er de ikke tilfreds nede i Semi tysker borgen....
Så noget må han da kunne.....
Simon Poulsen, kant - Kender vi ham?
-
Mackay
Re: OT...
Nu når det alligevel er røget lidt forbi emnet, så prøv lige at se her: http://www.baws.dk/index.php?subaction= ... om=&ucat=3& Se lige billedet til venstre. Midt i deres tifo står der 'Dansk Affald'. Hvis det er sådan de behandler deres spillere, forstår jeg godt han tager til FCM 
Mvh Mackay
Mvh Mackay
-
YahooSeeker [Bot]
Re: OT...
Det er nu godt nok en bandereklame, og ikke en del af tifoen..
Vi har, forgæves, forsøgt at få den flyttet..
Vi har, forgæves, forsøgt at få den flyttet..
-
Persian_Wolf
Re: Simon Poulsen, kant - Kender vi ham?
Heys
Jeg har set 3-4 kampe med ham. 3 hele og en hel. Jeg syntes han er en utrolig god spiller, han har en kanon teknik og dribbler rigtig godt. Han minder lidt om Thomas Lindrup(back in Days), så jeg syntes virkelig, at det er bonus at vi har fået fat i ham, inden de andre slog til
.. Glæder mig til at følge ham i næste sæson .
Men han har ihvertfald godkendelse herfra
Jeg har set 3-4 kampe med ham. 3 hele og en hel. Jeg syntes han er en utrolig god spiller, han har en kanon teknik og dribbler rigtig godt. Han minder lidt om Thomas Lindrup(back in Days), så jeg syntes virkelig, at det er bonus at vi har fået fat i ham, inden de andre slog til
Men han har ihvertfald godkendelse herfra
-
Jean / BW# 1238
Persian_Wolf skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg har set 3-4 kampe med ham. 3 hele og en hel.
Det er vel lig med 4 kampe...
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238 (som ikke ku' la' være...)
-------------------------------------------------------
> Jeg har set 3-4 kampe med ham. 3 hele og en hel.
Det er vel lig med 4 kampe...
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238 (som ikke ku' la' være...)
-
Vinding
Jeg så ham spille i lørdags på Viasat sport, og sjovt nok der tænkte jeg at det kunne være en spiller for FCM
-
Fc-Arne
Umiddelbart troede jeg, at der var blevet hentet endnu en marginalspiller, men jeg så i et billede i Tipsbladet af ham hvorefter jeg kom i tánke om, at jeg fakker talt har set ham optræde en del gange. Den konklusion som tidligere har udeblevet kommer her: Han vil blive en gevinst på sigt....