Er enig med mange af ovenstående. Syntes også det er ærgerligt at Jesper ikke er blevet brugt mere, nu når Novak ikke har hævet overliggeren. Jeg syntes faktisk at til trods for at Jesper ikke er nogen Roberto Carlos eller lign. Så har han et uhyre stabilt niveau og leverer fornuftigt så godt som hver gang ( ja hans offensiv er ikke verdens bedste) og det kan man ikke sige om Novak som ikke bringer mere end Jesper indtil videre og endog har haft enkelte kampe hvor han er faldet helt ud.
Ligeledes som nævnt med Pusic, som er en af ligaens bedste angribere, og i min verden måske den bedste. Sidder på bænken og det til trods for at vores andre angribere heller ikke har leveret. Så kan det godt være at Pusic er lidt speciel og egocentreret, men det er de fleste andre nu også eks. også Duncan. jeg syntes jo også at når man spiller med Duncan eller Paul, så spiller man lidt den samme måde, med lange bolde

hvorimod Pusic ligeledes er god med hovedet, men også en særdeles bevægelig og spilbar angriber ved jorden.
Syntes også at det er bekymrende at vi for godt et år siden, havde en af og måske endog ligaens klart bedste og mest farlige offensiv, med et højt og aggressivt pres spil, med stort set de samme spillere som nu og så den ynkelige forfatning vi er i nu, specielt offensivt. Så begyndte det at gå ned ad bakke den seneste tid under Glen, hvor vi stort set kun levede af dødbolds mål og nedturen offensivt har fortsat under JT i den grad og det til trods for fine resultater i europa og en okay placering i ligaen.
Jeg syntes at det ser ud til at vore trænerteam har svært ved at sætte vores spillere op (spillerne har også en del af skylden her). Vi starter ofte sløvt og skal kæmpe os tilbage, Vi spiller ofte en taktik der ligner lange bolde og håbe på det bedste og jeg frygter lidt at udskiftning af enkelte spillere eller nytilkomne så som Kadlec ikke ændrer det store på det og hvis trænerteamet har svært ved at sætte bla. Sisto op, som vel spiller med flere længder, det ringeste han nogen sinde har gjort for os, så får de det da ikke nemmere med større profiler, som eks. en Kadlec.
Men jeg håber at jeg tager fejl og JT hiver nogle eminente træneregenskaber ud af ærmet og at vi kommer rigtig godt og styrket igennem det kommende transfervindue.