Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af SteffenO »

Spillede og spillede, a hvad jeg ved fik han ikke nogle kampe for BIF og kom til FREM fordi BIF ikke mente de kunne bruge ham :roll:

974

Indlæg af 974 »

Thygesen til Brøndby for omkring 3 millioner er bestemt til at leve med!

Thygesen til Brøndby generelt kan jeg heller ikke se skulle skade nogen

Brøndby vil altid være Brøndby med både gode spillere og mindre gode - at Thyge skulle skifte til dem, ser jeg ikke som nogen speciel stor trussel for os

Jeg vil til en hver tid ønske Thyge held og lykke, og jeg vil også hylde ham på MCH-Arena hvis det var det!

Altoriso

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

SteffenO skrev:Spillede og spillede, a hvad jeg ved fik han ikke nogle kampe for BIF og kom til FREM fordi BIF ikke mente de kunne bruge ham :roll:
Helt korrekt ;)

Jeg reagerede på den noget skingre respons på et eventuelt skifte til Brøndby. I princippet skifter han jo "bare" tilbage til sin (næsten) barndomsklub.
Vestegnen

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

EvilF skrev:Jeg reagerede på den noget skingre respons på et eventuelt skifte til Brøndby. I princippet skifter han jo "bare" tilbage til sin (næsten) barndomsklub.
Arh, det er det jo ikke engang. Han var i Greve først, røg videre til Brøndby og derefter til Frem i sine ungdomsår. Først i Frem spillede han så som nævnt for førsteholdet. Det er der ikke meget Brøndby-mand over. Han har været i FCM i mange år og er desuden vores anfører - selvfølgelig gør det nogle folk oprørte.

Jeg hader ikke Brøndby, men jeg synes stadig, det vil være et forfærdeligt skifte. Brøndby er en stor konkurrent i ligaen og alene tanken om, at Thyge måske kommer til at score mod os, er forfærdelig.

Udlandet, Thyge. Please!

Brugeravatar
EvilF

Indlæg af EvilF »

Acebone skrev:
EvilF skrev:Jeg reagerede på den noget skingre respons på et eventuelt skifte til Brøndby. I princippet skifter han jo "bare" tilbage til sin (næsten) barndomsklub.
Arh, det er det jo ikke engang. Han var i Greve først, røg videre til Brøndby og derefter til Frem i sine ungdomsår. Først i Frem spillede han så som nævnt for førsteholdet. Det er der ikke meget Brøndby-mand over. Han har været i FCM i mange år og er desuden vores anfører - selvfølgelig gør det nogle folk oprørte.

Jeg hader ikke Brøndby, men jeg synes stadig, det vil være et forfærdeligt skifte. Brøndby er en stor konkurrent i ligaen og alene tanken om, at Thyge måske kommer til at score mod os, er forfærdelig.

Udlandet, Thyge. Please!
Det er jo også derfor jeg skriver "næsten" :)

Han spillede vel i Brøndby en håndfuld år, inden han skiftede til FREM. Nej, det gør ham naturligvis ikke til "Brøndby-dreng", men mange ignorerer helt at han har fået - i hvert fald dele af - sin fodboldopdragelse på Vestegnen.
Vestegnen

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

EvilF skrev:Det er jo også derfor jeg skriver "næsten" :)

Han spillede vel i Brøndby en håndfuld år, inden han skiftede til FREM. Nej, det gør ham naturligvis ikke til "Brøndby-dreng", men mange ignorerer helt at han har fået - i hvert fald dele af - sin fodboldopdragelse på Vestegnen.
Men helt ærligt; hvor meget relevans har det nu? Det er da fint, hvis han har lært et par ting i Brøndby, men under alle omstændigheder var det Frem, der gav ham chancen. Jeg betragter ham som værende Frems opfindelse, som FCM så byggede videre på. I dag er han lidt af et ikon i Midt- og Vestjylland, og et skifte til Brøndby (eller for den sags skyld OB eller FCK) vil helt naturligt være upopulært.

Du skrev:
EvilF skrev:
Andersbknudsen skrev:Fuldstændig enig! sælg så længe det ikke er en dansk og specielt ikke Brøndby!!! så mister jeg respekten for den mand som har gjort så meget for klubben!!!
Må ikke ske! :)
Øhh... Du ved godt, at han spillede i Brøndby før han kom til FCM, ikke?
Jeg kan ikke se, hvordan det har nogen relevans. Manden er kæmpestor i FCM, mens han er en mikroskopisk parentes i Brøndby.

Hvis vi nu leger, at Martin Bernburg bliver et stort hit i Brøndby i årevis, så tror jeg heller ikke, det vil blive godt modtaget af Brøndbys fans, hvis han skifter tilbage til FCK. Forholdet mellem FCM og Brøndby er selvfølgelig ikke så anstrengt, men pointen bør være tydelig for enhver.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Apropos Bernburg, kunne man forestille sig at vi var interesserede i at lave en byttehandel med Thygesen for Bernburg. Han har jo ikke ligefrem slået til for dem og omvendt har han et ret stort potentialle.

Kan huske mange gerne ville have set ham i FCM da han spillede for FCN.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Det kunne jeg altså ikke forestille mig. Grunden til at han ikke har slået igennem har vel været, at han har været skadet det meste af tiden. Ham tror jeg ikke, de er klar til at give op på endnu.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Har været lidt på rundtur på diverse forums, en tanke de leger med i fck ?
Hvis Kvist bliver solgt, siger nogle af dem, de gerne ser Thygesen eller Salami som erstatning, Vel ikke helt urealistisk hvis det nu skulle ende sådan ?? Hvis FCK kommer i 11 time med mange mil. for Thyge eller salami, er ørgård vil ikke sen til at takke ja ?

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

http://www.sporten.dk/superligaen/broen ... paa-fantom

Håber han taler sandt!!.

Nogen der ved om Thyge var med i dagens træning?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Så vidt jeg ved, så er onsdag deres fridag...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bliver "spændende" at vågne op i morgen, og læse sportsnyhederne.. Jeg håber godt nok at hele historien med Thygesen og Brøndby er en and.. :roll:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ravnen skrev:Det bliver "spændende" at vågne op i morgen, og læse sportsnyhederne.. Jeg håber godt nok at hele historien med Thygesen og Brøndby er en and.. :roll:
Jeg laver ikke andet end at opdatere samtlige fodboldsider hvert 5 minut. Håber virkelig ikke der sker noget inden vinduet lukker. Er supertilfreds med vores trup pt.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Tvivler på der kommer til at ske meget mere i dette transfervindue.
Hvis det er tilfældet, så må jeg tage hatten af for alle parter i en eventuel handel, det plejer at være umulig at holde en handel hemmelig, så er ret sikker på der ikke sker noget, med mindre der kommer et sindsygt bud på en spiller.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

mancity-dk

Indlæg af mancity-dk »

Arff skrev:Tvivler på der kommer til at ske meget mere i dette transfervindue.
Hvis det er tilfældet, så må jeg tage hatten af for alle parter i en eventuel handel, det plejer at være umulig at holde en handel hemmelig, så er ret sikker på der ikke sker noget, med mindre der kommer et sindsygt bud på en spiller.

Medmindre det er Nicki Bille fra FCN til Villareal ;) Men ja Arff du har helt ret, tror heller ikke der kommer til at ske mere....

Låst