Steinlein har altid været dygtig til at love guld og grønne skove - hvorfor tror du vi ikke længere kan tiltrække talenter fra AaB? Den er på Steinleins bord. Han lover ting han ikke kan holde, og i hans position er det bestemt ikke en fordel at være utroværdig, da det både skader ham og klubbens omdømme. Omvendt må man give ham, at han har lavet et godt stykke arbejde på nogle punkter, mens han på andre punkter måske mangler lidt. Og hvis det er sandt, at Glen er stoppet fordi Steinlein mener han skal sætte holdet og lægge taktikken, så er det da problematisk - eller hvad?pr0j3ct skrev: Din mening om Steinlein, skal du selvfølgeligt have lov at have, om jeg deler den er sådan set ligemeget, da jeg ikke ser nogen grund til at "angribe" den enkelte person i denne situation, men jeg må da sige at din måde at lufte din mening omkring Steinlein, ligger under det yderst lave niveau FCM2000 formår at uddybe hans personlige negative og nedladende person angreb på.
Jeg synes egentligt ikke det er et "person angreb", selvom jeg godt kan forstå hvorfor du tolker den sådan. I min bog er det mere en konstatering, da alle vel kan se at han er god til at manipulere med folk - hvilket ikke nødvendigvis er noget negativt, og noget som helt sikkert også kan være fordelagtigt i hans rolle. Jeg synes han er en flink mand, men jeg ser det som problematisk hvis han har været med til en intern magtkamp, omkring noget der IKKE ligger i hans jobbeskrivelse. Jeg er dog ikke dum nok til at tro på, at Morten Crone's historie er hele sandheden, men blot en del af den