Flere indkøb på vej?
-
mrjelle
Re: Krøldrup?
BW#2264 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg kender absolut ikke til hans kontraktsituation
> og lignende i Fiorentina, men Per Krøldrup?
>
> Han er dansk, og har med lidt god vilje vel også
> et navn af nogenlunde størrelse. Kan vel også gå
> ind i start-opstillingen, og er, omend ikke
> højre-back, så i hvert fald forsvarer...
Nu skal vi også være realistiske. krøldrup er for det første alt for god til SAS ligaen og så ville han nok koster omkring 20 mill hvilket jeg tvivler på Ørgaard vil give. Hertil kommer lønnen som helt sikkert bliver kanon høj, beklager men Krøldrup er udelukket.
> Jeg kender absolut ikke til hans kontraktsituation
> og lignende i Fiorentina, men Per Krøldrup?
>
> Han er dansk, og har med lidt god vilje vel også
> et navn af nogenlunde størrelse. Kan vel også gå
> ind i start-opstillingen, og er, omend ikke
> højre-back, så i hvert fald forsvarer...
Nu skal vi også være realistiske. krøldrup er for det første alt for god til SAS ligaen og så ville han nok koster omkring 20 mill hvilket jeg tvivler på Ørgaard vil give. Hertil kommer lønnen som helt sikkert bliver kanon høj, beklager men Krøldrup er udelukket.
-
BW#1713
Frank Hansen?
Mit bud kunne være Frank Hansen, han er højre back. Måske har man tænkt sig at sende kolja den andenvej hjem til esbjerg. Og denne spiller han da også i kendt navn indenfor superligaen - han har spillet på alle U-landsholdene i ungdomsrækkerne.
Lidt info. - http://www.efb.dk/Fodbold/?cat=squad&cat_id=288
Lidt info. - http://www.efb.dk/Fodbold/?cat=squad&cat_id=288
-
Kent
Re: Frank Hansen?
BW#1713 Skrev:
> Mit bud kunne være Frank Hansen, han er højre
> back. Måske har man tænkt sig at sende kolja den
> andenvej hjem til esbjerg. Og denne spiller han da
> også i kendt navn indenfor superligaen - han har
> spillet på alle U-landsholdene i ungdomsrækkerne.
>
Eftersom Lindkviste er på vej væk, tror jeg ikke Kolja skal nogen steder. Hvis vi henter Frank Hansen, tror jeg Kolja bliver ret træt af os - han mistede sin plads til Frank i Esbjerg, så hvis han så gør det igen hos os, kan man vel godt forstå hvis han bliver sur.
Når det er sagt, så er Frank Hansenvel en af de få højre backs i ligaen, der har et interessant potentiale, men jeg oplever at han er gået i stå i sin udvikling i EfB. Om det er nok til at de vil sælge ham til os ved jeg ikke. Umiddelbart tror jeg ikke det er ham, men han ville være velkommen.
> Mit bud kunne være Frank Hansen, han er højre
> back. Måske har man tænkt sig at sende kolja den
> andenvej hjem til esbjerg. Og denne spiller han da
> også i kendt navn indenfor superligaen - han har
> spillet på alle U-landsholdene i ungdomsrækkerne.
>
Eftersom Lindkviste er på vej væk, tror jeg ikke Kolja skal nogen steder. Hvis vi henter Frank Hansen, tror jeg Kolja bliver ret træt af os - han mistede sin plads til Frank i Esbjerg, så hvis han så gør det igen hos os, kan man vel godt forstå hvis han bliver sur.
Når det er sagt, så er Frank Hansenvel en af de få højre backs i ligaen, der har et interessant potentiale, men jeg oplever at han er gået i stå i sin udvikling i EfB. Om det er nok til at de vil sælge ham til os ved jeg ikke. Umiddelbart tror jeg ikke det er ham, men han ville være velkommen.
-
Mikkelsen
Jakob Poulsen
nej gutter - mit gæt er Jakob Poulsen af flere indlysende årsager:
- vi har tidligere været interesseret i ham
- han er ung
- han kender flere FCM´ere fra u-holdende
- han er en teknisk god spiller, der dækker både back og kant
- .......og så er han sjovt nok fra Heerenveen - og dermed måske en del af en Bak-handel......
Det er mit gæt - hvis ikke tror jeg på Priske eller Ulrik V
- vi har tidligere været interesseret i ham
- han er ung
- han kender flere FCM´ere fra u-holdende
- han er en teknisk god spiller, der dækker både back og kant
- .......og så er han sjovt nok fra Heerenveen - og dermed måske en del af en Bak-handel......
Det er mit gæt - hvis ikke tror jeg på Priske eller Ulrik V
-
B
Det var Chr Poulsen!
Det var Chr Poulsen:
FC Midtjylland henter Christopher Poulsen fra Viborg FF.
FC Midtjylland
Meddelelse nr. 25/2007
48 timer efter at klubben hentede Mikkel Thygesen hjem fra Bundesligaklubben Borussia Mönchengladbach tjekker en ny profil ind hos cheftræner Erik Rasmussen; nemlig den 25-årige venstrebensspiller Christopher Poulsen, der forlader Viborg FF til fordel for en fireårig kontrakt med FC Midtjylland – skiftet er med øjeblikkelig virkning.
”Christopher holdt højt niveau foråret igennem på et Viborg-hold, der ikke havde det nemt. Han er fysisk stærk, løber meget og hurtigt og er i det hele taget en spiller med masser af dynamik og udstråling. Desuden mestrer han både venstre back og venstre kant, og derfor passer han perfekt hos os netop nu,” forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard.
”Skiftet kommer på et rigtigt tidspunkt for mig. Efter to gode år i Viborg træner jeg til at blive udfordret på ny. I FC Midtjylland kommer jeg til et hold i toppen, som ydermere skal ud i europæiske kampe. Desuden har jeg en ambition om at m øve mig ind i periferien af landsholdet, og FCM har jo for nylig vist, at de er gode til at fostre den slags spillere,” siger Christopher Poulsen, der er noteret for 142 kampe og otte scoringer i den bedste hjemlige fodboldrække for henholdsvis Silkeborg IF og Viborg FF siden sæsonen 2002/2003.
Poulsen, der er noteret for én U-21 landskamp tilbage i 2002, var som ungdomsspiller decideret angriber. Senere har han mest boltret sig på venstre kant, men han har også defensiv erfaring fra jobbet som venstre back.
FC Midtjylland forventer fortsat at indfri forventningerne til budgettet for 2007/2008.
Claus Bertelsen
Adm., dir., FC Midtjylland
FC Midtjylland henter Christopher Poulsen fra Viborg FF.
FC Midtjylland
Meddelelse nr. 25/2007
48 timer efter at klubben hentede Mikkel Thygesen hjem fra Bundesligaklubben Borussia Mönchengladbach tjekker en ny profil ind hos cheftræner Erik Rasmussen; nemlig den 25-årige venstrebensspiller Christopher Poulsen, der forlader Viborg FF til fordel for en fireårig kontrakt med FC Midtjylland – skiftet er med øjeblikkelig virkning.
”Christopher holdt højt niveau foråret igennem på et Viborg-hold, der ikke havde det nemt. Han er fysisk stærk, løber meget og hurtigt og er i det hele taget en spiller med masser af dynamik og udstråling. Desuden mestrer han både venstre back og venstre kant, og derfor passer han perfekt hos os netop nu,” forklarer FC Midtjyllands sportsdirektør Jens Ørgaard.
”Skiftet kommer på et rigtigt tidspunkt for mig. Efter to gode år i Viborg træner jeg til at blive udfordret på ny. I FC Midtjylland kommer jeg til et hold i toppen, som ydermere skal ud i europæiske kampe. Desuden har jeg en ambition om at m øve mig ind i periferien af landsholdet, og FCM har jo for nylig vist, at de er gode til at fostre den slags spillere,” siger Christopher Poulsen, der er noteret for 142 kampe og otte scoringer i den bedste hjemlige fodboldrække for henholdsvis Silkeborg IF og Viborg FF siden sæsonen 2002/2003.
Poulsen, der er noteret for én U-21 landskamp tilbage i 2002, var som ungdomsspiller decideret angriber. Senere har han mest boltret sig på venstre kant, men han har også defensiv erfaring fra jobbet som venstre back.
FC Midtjylland forventer fortsat at indfri forventningerne til budgettet for 2007/2008.
Claus Bertelsen
Adm., dir., FC Midtjylland
-
mrjelle
Re: Det var Chr Poulsen!
Ved jeg snart ikke hvad jeg sakl sige til? Det er vel godt nok eller hva? Ken der ikke det store til ham.
Nu bliver de mug grønne gale...
Nu bliver de mug grønne gale...
-
B
Jeg synes sgu det er i orden. En stærk og offensiv back - kommer i hvert fald ikke til at spille kant i FCM.
-
Peter Ross
Hvad sker der for det der !!!!!
Ulrik lyder til at være tabt, og så henter man en venstre kant !
Det her må kræve en særdeles god forklaring fra hr. Ørgaard fra hans ferie-residens i Tyrkiet !
Peter Ross
Ulrik lyder til at være tabt, og så henter man en venstre kant !
Det her må kræve en særdeles god forklaring fra hr. Ørgaard fra hans ferie-residens i Tyrkiet !
Peter Ross
-
Nees
Peter Ross Skrev:
> Hvad sker der for det der !!!!!
>
> Ulrik lyder til at være tabt, og så henter man en
> venstre kant !
>
> Det her må kræve en særdeles god forklaring fra
> hr. Ørgaard fra hans ferie-residens i Tyrkiet !
>
> Peter Ross
Altså nu er det jo ikke forbudt at tage på ferie i Tyrkiet så jeg synes ikke du skal sige noget dårligt. Jeg havde også troedet at det var en højre back man ville præsentere, men jeg synes sgu det er iorden at hente Christopher Poulsen, han er en ganske god venstre back, som faktisk også tidligere har spillet højre back i Silkeborg. Dermed vil jeg mene at det er en klar forstærkning af høj klasse. Mr. Poulsen er vel blandt de 3-5 bedste venstre backs i SAS ligaen, måske endda bedre, så ikke en dårlig handle, nu mangler vi bare Kasper Bøgelund
> Hvad sker der for det der !!!!!
>
> Ulrik lyder til at være tabt, og så henter man en
> venstre kant !
>
> Det her må kræve en særdeles god forklaring fra
> hr. Ørgaard fra hans ferie-residens i Tyrkiet !
>
> Peter Ross
Altså nu er det jo ikke forbudt at tage på ferie i Tyrkiet så jeg synes ikke du skal sige noget dårligt. Jeg havde også troedet at det var en højre back man ville præsentere, men jeg synes sgu det er iorden at hente Christopher Poulsen, han er en ganske god venstre back, som faktisk også tidligere har spillet højre back i Silkeborg. Dermed vil jeg mene at det er en klar forstærkning af høj klasse. Mr. Poulsen er vel blandt de 3-5 bedste venstre backs i SAS ligaen, måske endda bedre, så ikke en dårlig handle, nu mangler vi bare Kasper Bøgelund
-
mrjelle
Nees Skrev:
> Peter Ross Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Hvad sker der for det der !!!!!
> >
> > Ulrik lyder til at være tabt, og så henter man
> en
> > venstre kant !
> >
> > Det her må kræve en særdeles god forklaring fra
> > hr. Ørgaard fra hans ferie-residens i Tyrkiet !
> >
> > Peter Ross
>
> Altså nu er det jo ikke forbudt at tage på ferie i
> Tyrkiet så jeg synes ikke du skal sige noget
> dårligt. Jeg havde også troedet at det var en
> højre back man ville præsentere, men jeg synes sgu
> det er iorden at hente Christopher Poulsen, han er
> en ganske god venstre back, som faktisk også
> tidligere har spillet højre back i Silkeborg.
> Dermed vil jeg mene at det er en klar forstærkning
> af høj klasse. Mr. Poulsen er vel blandt de 3-5
> bedste venstre backs i SAS ligaen, måske endda
> bedre, så ikke en dårlig handle, nu mangler vi
> bare Kasper Bøgelund
Ja det kunne være dejligt. Men mon ikke dette var det sidste indkøb.
> Peter Ross Skrev:
> -----
> >
> en
> > venstre kant !
> >
> >
> > Peter Ross
>
> dårligt. Jeg havde også troedet at det var en
> bare Kasper Bøgelund
Ja det kunne være dejligt. Men mon ikke dette var det sidste indkøb.
-
Peter Ross
Nees Skrev:
> Peter Ross Skrev:
> -----
> >
> en
> > venstre kant !
> >
> >
> > Peter Ross
>
> dårligt.
Jeg klager heller ikke over han er på ferie. Jeg brokker mig over den her indkøbspolitik ! Sælger højest sandsynligt en højre back, og så køber man en venstre kant ! Forklar lige logikken i det her... Jeg ser den ikke...
> Jeg havde også troedet at det var en
> bare Kasper Bøgelund
Folk i Viborg har brækket sig i stråler over hans spil i foråret, men han kan vel altid komme i vores Hall of Fame over indkøb fra VFF...
Peter Ross
> Peter Ross Skrev:
> -----
> >
> en
> > venstre kant !
> >
> >
> > Peter Ross
>
> dårligt.
Jeg klager heller ikke over han er på ferie. Jeg brokker mig over den her indkøbspolitik ! Sælger højest sandsynligt en højre back, og så køber man en venstre kant ! Forklar lige logikken i det her... Jeg ser den ikke...
> Jeg havde også troedet at det var en
> bare Kasper Bøgelund
Folk i Viborg har brækket sig i stråler over hans spil i foråret, men han kan vel altid komme i vores Hall of Fame over indkøb fra VFF...
Peter Ross
-
Jesper BW1100
mrjelle Skrev:
> Ja det kunne være dejligt. Men mon ikke dette var
> det sidste indkøb.
Det tror jeg rolig vi kan regne med det var. Med mindre der kommer et uventet tilbud på en af vores spillere, som vi ikke kan sige nej til, og som derfor skal erstattes. Men det her må på den anden side betyde at Ulle ingen steder skal, med mindre Ørgaard vil være villig til at finde en erstatning som højre back?
> Ja det kunne være dejligt. Men mon ikke dette var
> det sidste indkøb.
Det tror jeg rolig vi kan regne med det var. Med mindre der kommer et uventet tilbud på en af vores spillere, som vi ikke kan sige nej til, og som derfor skal erstattes. Men det her må på den anden side betyde at Ulle ingen steder skal, med mindre Ørgaard vil være villig til at finde en erstatning som højre back?
-
Peter Ross
Ulrik er solgt, det kan du DESVÆRRE roligt regne med.
Peter Ross - Hvor er rutinen ? Hvor er værdsættelsen af de trofaste folk ?
Peter Ross - Hvor er rutinen ? Hvor er værdsættelsen af de trofaste folk ?
-
Jesper BW1100
Peter Ross Skrev:
> Ulrik er solgt, det kan du DESVÆRRE roligt regne
> med.
Tjah ok. Så mangler vi jo en højre back.
> Peter Ross - Hvor er rutinen ? Hvor er
> værdsættelsen af de trofaste folk ?
Hmm. Ulle er uden tvivl klubbens mand. Hans niveau når han er på toppen er unikt og han er en fighter af guds nåde. Desværre har han den seneste tid været alt for ustabil, hvilket har betydet at ER og TT har satset på den mere stabile Kolja, som dog ikke når Ulles topniveau, men som, i mine øjne, heller ikke underpræstere lige så ofte som Ulle.
Så min konklusion er at hvis ER og TT fortsat regner med at satse på Kolja fremfor Ulle, vil det være bedst for alle parter at Ulle fik løbepas, så han igen kunne vise hans spil og fight i kamp og ikke kun til træning. Men det efterlader selvfølgelig os med et problem på højrebacken, hvor vi isåfald kun har Kolja tilbage.
> Ulrik er solgt, det kan du DESVÆRRE roligt regne
> med.
Tjah ok. Så mangler vi jo en højre back.
> Peter Ross - Hvor er rutinen ? Hvor er
> værdsættelsen af de trofaste folk ?
Hmm. Ulle er uden tvivl klubbens mand. Hans niveau når han er på toppen er unikt og han er en fighter af guds nåde. Desværre har han den seneste tid været alt for ustabil, hvilket har betydet at ER og TT har satset på den mere stabile Kolja, som dog ikke når Ulles topniveau, men som, i mine øjne, heller ikke underpræstere lige så ofte som Ulle.
Så min konklusion er at hvis ER og TT fortsat regner med at satse på Kolja fremfor Ulle, vil det være bedst for alle parter at Ulle fik løbepas, så han igen kunne vise hans spil og fight i kamp og ikke kun til træning. Men det efterlader selvfølgelig os med et problem på højrebacken, hvor vi isåfald kun har Kolja tilbage.