Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Udover en FCM artikel i ny og næ, kan jeg ikke se
> hvad jeg skulle stille op med Herning Folkeblad
>
For os udenfor Herning, så må vi vembe os med Dagbladet Holstrebro, som vel er den eneste gratis kanal i FCM... Synes godt Herning Folkeblad kunne give lidt gratis reklame ))
Idag står der bl.a. at FCM har været forudseende på transfer-markedet og har rejst rundt i måneder for at være på forkant af udviklingen her i sommerpausen. Dette skulle være grunden til at man har kunnet signe så gode spillere.
Der står bla, også startopstillingen til kampen i morgen i Vildbjerg, at Christian Olsen har et hold i ryggen og derfor ikke deltager i træningen endnu, at Klimpl ikke har fået sin arbejdstilladelse endnu, at Erik Rasmussen i dag kl. 14 vil fortælle truppen hvem som skal være anfører, og så gætter HF på enten Allan K. Jepsen eller Brian Priske (som for nyligt klagede over at blive chikaneret i Club Brygge) som ny spiller i FCM...
Dagbladet Holstebro-Struer er heller ikke det papir værd den er trykt på. Men de har da i det mindste en hjemmeside hvor man kan læse FCM artiklerne (hele artiklen, ikke kun den første del..)
188 Skrev:
> >at Erik Rasmussen i dag kl. 14 vil fortælle
> truppen hvem som skal være anfører, ....
>
> Har han så gjort det?
Ingen anelse! Og ved at nærlæse HF kan jeg se at der kun står at han vil meddele det til truppen idag. "kl. 14" har sneget sig ind ved en fjel...sorry
aoa-fcm Skrev:
> Altså FCM er ved at købe en ny højrebak eller en
> anden spiller?
>
> Kan jeg fået et link hvis der er et?
>
> På forhånd tak:)
Du ved lige så meget som os andre. Klubben vil ikke offentligøre navn eller position denne dækker.
Denne tråd er næsten ene gæt.
Interessant at Erik Rasmussen i dagens HF lidt modsiger Ørgaard's "det er et svært marked lige nu":
"- Selv om der er mange klubber ude at forstærke sig lige nu, så oplever jeg ikke at vi har stor konkurrence. Vi har været ude i god tid.... Vi har været forudseende... Vi har været dygtige på markedet"
Er det virkeligt rigtigt at ved at være ude i god tid så får man de spillere man gerne vil? har FCM efterhånden et så godt navn at spillere af bedre kvalitet gerne vil til klubben? Eller er det fordi FCM betaler mere end de andre?
Jeg kender absolut ikke til hans kontraktsituation og lignende i Fiorentina, men Per Krøldrup?
Han er dansk, og har med lidt god vilje vel også et navn af nogenlunde størrelse. Kan vel også gå ind i start-opstillingen, og er, omend ikke højre-back, så i hvert fald forsvarer...
Jeg tror da, at det betyder meget hvor forberedt man er. Om man har kandidater til erstatninger klar ved et salg, eller om man står og først skal til orientere sig på markedet. Men det burde alle have.
Selvfølgelig kan det også spille ind, hvilken kvalitet af spillere man leder efter. Måske er dem vi henter dårligere end dem andre har kig på? Måske er vi mere realistiske med hvilke spillere vi kan få?
Det kan også tænkes at det har betydning hvilket spillermarked man kigger på. Det er mit indtryk at både FCK, AaB, BIF og OB har fokus rettet en del på det skandinaviske marked og der er det alt andet lige svært at hente spillere, før disse klubber går på sommerpause - så er det nok lettere at skaffe en spiller fra den tjekkiske liga, der også har pause.
Men jeg synes da det er påfaldende, at Aab, der spiller den første betydende kampe om mindre end 1 uge, endnu ikke har hentet en erstatning for Winsness, som de har vist længe de mistede. Umiddelbart tror jeg, at det skyldes de kigger i skandinavien, og derfor har måtte vente til der er pause. Men ligeledes er det påfaldende at FCK ikke har hentet en erstatning for Lars J, som de har vist forsvandt i ½ år.
Jeg synes helt klart, at FCM får for lidt kredit i pressen for at de faktisk har været meget handlekraftige på markedet. Der er ingen, der kritiserer FCK, for endnu ikke at have hentet erstatninger for Lars J og Linderoth - det er som om man bare går ud fra, at det falder på plads af sig selv. Men det varer altså ikke længe inden turnering og Chl kval står for døren...
Hvis ikke der sker noget i denne uge i både FCK, BIF og Aab, så synes jeg godt man kan være meget kritisk overfor dem.
BW#2264 Skrev:
> Jeg kender absolut ikke til hans kontraktsituation
> og lignende i Fiorentina, men Per Krøldrup?
>
> Han er dansk, og har med lidt god vilje vel også
> et navn af nogenlunde størrelse. Kan vel også gå
> ind i start-opstillingen, og er, omend ikke
> højre-back, så i hvert fald forsvarer...
Det er helt urealistisk. Desuden er det med garanti ikke en midterforsvarer vi henter.