ThygeM skrev:
Kommer lidt an på hvilken strategi vi kører på dagen - Bif vers 6,4 så har i men hvis vi som vanligt lancerer Bif 10,0 efter emissionen så har i ikke
Jeg tror i ender som 2er eller treer alt efter jeres resultat i Aalborg - tror helt ærligt at Haderslev ender som 4 eller 5er alt efter Aabs pointhøst!
hehe, jeg tror sgu de skillinger i får ind på emissionen stort set allerede er brugt
Sørgeligt at Brøndby ikke kan drives bedre. Når det er sagt så er FCM ikke en døjt bedre. Uden en hvis englænder så var vi gået konkurs forlængst.
Jeg gad godt dele din optimisme ifht til hvor i stilingen FCM ender. Vi har dog haft en opadgående formkurve set over de sidste 7-8 runder som jeg kan finde optimisme i.
Brøndby ser jeg som sikker top 4. I kan helt selv afgøre det fordi åb og FCM skal mødes. I har det klart nemmeste program - i kan vel ikke blive ved med at tabe i Hobro. Den eneste hurdle er groft sagt Sønderjyske hjemme.
Jeg krydser fingre for at AGF finder storspillet frem i aften og storsmadrer åb. Sønderjyske tror jeg klarer skærene og bliver 2 eller 3. Bliver der en taber i Aalborg i næstsidste runde trækker taberen i det opgør sorteper i det samlede spil.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
ThygeM skrev:
Kommer lidt an på hvilken strategi vi kører på dagen - Bif vers 6,4 så har i men hvis vi som vanligt lancerer Bif 10,0 efter emissionen så har i ikke
Jeg tror i ender som 2er eller treer alt efter jeres resultat i Aalborg - tror helt ærligt at Haderslev ender som 4 eller 5er alt efter Aabs pointhøst!
hehe, jeg tror sgu de skillinger i får ind på emissionen stort set allerede er brugt
Sørgeligt at Brøndby ikke kan drives bedre. Når det er sagt så er FCM ikke en døjt bedre. Uden en hvis englænder så var vi gået konkurs forlængst.
Jeg gad godt dele din optimisme ifht til hvor i stilingen FCM ender. Vi har dog haft en opadgående formkurve set over de sidste 7-8 runder som jeg kan finde optimisme i.
Brøndby ser jeg som sikker top 4. I kan helt selv afgøre det fordi åb og FCM skal mødes. I har det klart nemmeste program - i kan vel ikke blive ved med at tabe i Hobro. Den eneste hurdle er groft sagt Sønderjyske hjemme.
Jeg krydser fingre for at AGF finder storspillet frem i aften og storsmadrer åb. Sønderjyske tror jeg klarer skærene og bliver 2 eller 3. Bliver der en taber i Aalborg i næstsidste runde trækker taberen i det opgør sorteper i det samlede spil.
Sønderjyske tror jeg ikke på - umiddelbart kan jeg ikke se dem få mere end max tre point i de sidste kampe da randers ser ud til at være stærke og de skal på besøg hos os. De har ikke erfaring i de afgørende kampe. Hvis i tager point i Aalborg tager i min 7 point i de sidste tre kampe og vil derfor ende som toer eller treer alt efter om vi gør rent bord - AaB og tyskerne vil derfor kæmpe om 4-5 pladsen. AaB vinder ikke 3 ud af de sidste 4 !
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer
Godt taktisk træk af FCM at placere Dunken i GF - han har godt nok været ond mod AaB i den sidste måneds tid
Det er en del af planen, ligeså med Glen
Når man tænker på hvor meget diverse AaBere har svinet Glenn må det da godt nok give ham et sødt smil på læben at pille dem ud af medaljekampen payback is a bitch
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer
Gigantisk gave på vej i Aarhus. Giv dem en kontrakniv til 3-0 så målscoren bliver 0,5p værd for os - det er tæt på at det allerede er
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Når man tænker på hvor meget diverse AaBere har svinet Glenn må det da godt nok give ham et sødt smil på læben at pille dem ud af medaljekampen payback is a bitch [/quote]
Det som åbenlyst er meget spændende er top4-kampen.
Altså jeg kan acceptere en 4-plads, men nr 5 det ville være katastrofalt, vi skal have den Europa-plads.
Alle holdene i top 5 kan nå det, jeg er ikke helt tryg ved situationen