Spiller indkøb i sommer
-
Jydepower
Re: Morten Skoubo
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
Jeg vil hellere
> have en mere stabil angriber, som fx Radonjic i OB
> (som jeg stadig tror kan blive god), Peter Madsen (giv
> ham en frisk start så tror jeg han bliver god
> igen).
Det er vel din spøg ikke ?? Radonjic er langsom, doven, hans skud er af lort til og han har bare ikke niveauet til vores "stjerne" truppe.
Peter Madsen, Gammel, langsom, svag teknik, han er fodbold død plus han har lagt hår (: Men synes derimod at Bernburg ville være interessant at se i vores sorte trøje
Jeg vil hellere
> have en mere stabil angriber, som fx Radonjic i OB
> (som jeg stadig tror kan blive god), Peter Madsen (giv
> ham en frisk start så tror jeg han bliver god
> igen).
Det er vel din spøg ikke ?? Radonjic er langsom, doven, hans skud er af lort til og han har bare ikke niveauet til vores "stjerne" truppe.
Peter Madsen, Gammel, langsom, svag teknik, han er fodbold død plus han har lagt hår (: Men synes derimod at Bernburg ville være interessant at se i vores sorte trøje
-
mancitydk
+ han har langt hår. Hvad dælen hr det nu med fodbold at gøre?
Ja han er fodbold død i Brøndby men tror nu faktisk han godt kunne få en revival i en anden klub, der viste ham tillid.
Srdan Radonjic mener jeg overhovedet ikke du kender hvis du kan beskrive ham på den måde, men fair nok det er jo mening mod mening. Jeg mener at han er en kontant spiller, med et godt hovedspil og et rimelg godt skud og han er ikke nem at spille overfor.
Ja han er fodbold død i Brøndby men tror nu faktisk han godt kunne få en revival i en anden klub, der viste ham tillid.
Srdan Radonjic mener jeg overhovedet ikke du kender hvis du kan beskrive ham på den måde, men fair nok det er jo mening mod mening. Jeg mener at han er en kontant spiller, med et godt hovedspil og et rimelg godt skud og han er ikke nem at spille overfor.
-
Kent
mancitydk Skrev:
> + han har langt hår. Hvad dælen hr det nu med
> fodbold at gøre?
Alt! Vi har nok med grimt hår på banen
> Ja han er fodbold død i Brøndby men tror nu
> faktisk han godt kunne få en revival i en anden
> klub, der viste ham tillid.
Nope. Han har været fodbolddød i 5-8 år. Han er færdig og har været det længe.
> Srdan Radonjic mener jeg overhovedet ikke du
> kender hvis du kan beskrive ham på den måde, men
> fair nok det er jo mening mod mening. Jeg mener at
> han er en kontant spiller, med et godt hovedspil
> og et rimelg godt skud og han er ikke nem at
> spille overfor.
Tilgengæld er han ifølge OB-fans super doven til træning og mangler den rette indstilling. Jeg mener heller ikke vi kan bruge ham.
> + han har langt hår. Hvad dælen hr det nu med
> fodbold at gøre?
Alt! Vi har nok med grimt hår på banen
> Ja han er fodbold død i Brøndby men tror nu
> faktisk han godt kunne få en revival i en anden
> klub, der viste ham tillid.
Nope. Han har været fodbolddød i 5-8 år. Han er færdig og har været det længe.
> Srdan Radonjic mener jeg overhovedet ikke du
> kender hvis du kan beskrive ham på den måde, men
> fair nok det er jo mening mod mening. Jeg mener at
> han er en kontant spiller, med et godt hovedspil
> og et rimelg godt skud og han er ikke nem at
> spille overfor.
Tilgengæld er han ifølge OB-fans super doven til træning og mangler den rette indstilling. Jeg mener heller ikke vi kan bruge ham.
-
mancitydk
Okay, Peter Madsen er erklæret død:) Og Radonjic doven.... Men come on... Skoubo????
-
Kent
mancitydk Skrev:
> Men come on... Skoubo????
Jeg plæderer egentlig heller ikke for Skoubo - men for at vi mangler en topangriber, nu hvor Frank er skadet. Hvem det skal være har jeg ingen ide om - Bernburg var måske det bedste bud fra den danske liga, men ham tror jeg ikke vi har råd til. AKP plejer nok at kende værdien på sine spillere.
Duncan var en anden, der passer på profilen, men for det første er det urealistisk at BIF vil sælge til os og for det andet har han en dårlig mentalitet.
Mark Nygaard kunne måske være interessant, men Randers har penge nok og vil nok ikke slippe ham.
> Men come on... Skoubo????
Jeg plæderer egentlig heller ikke for Skoubo - men for at vi mangler en topangriber, nu hvor Frank er skadet. Hvem det skal være har jeg ingen ide om - Bernburg var måske det bedste bud fra den danske liga, men ham tror jeg ikke vi har råd til. AKP plejer nok at kende værdien på sine spillere.
Duncan var en anden, der passer på profilen, men for det første er det urealistisk at BIF vil sælge til os og for det andet har han en dårlig mentalitet.
Mark Nygaard kunne måske være interessant, men Randers har penge nok og vil nok ikke slippe ham.
-
SuperligaCrelle
Re: Morten Duncan?
Har set nogen skrive han var en mulighed!
Men syntes virkelig han ville være et af de dårligste køb i FCM's historie hvis vi begynde at købe spillere som ham?
Jeg syntes han er alt for meget Peter Møller og Djiby Fall agtig (albuerne), og syntes slet ikke han passer ind i vores spillestiil. Selvfølgelig er han meget agggresiv og han score mange mål med alle kropsdelene (også hænderne
), men syntes alligevel ikke?
Men det er jo bare min mening.
Please kommenter.
Men syntes virkelig han ville være et af de dårligste køb i FCM's historie hvis vi begynde at købe spillere som ham?
Jeg syntes han er alt for meget Peter Møller og Djiby Fall agtig (albuerne), og syntes slet ikke han passer ind i vores spillestiil. Selvfølgelig er han meget agggresiv og han score mange mål med alle kropsdelene (også hænderne
Men det er jo bare min mening.
Please kommenter.
-
levis
Re: Morten Duncan?
SuperligaCrelle Skrev:
> Har set nogen skrive han var en mulighed!
> Men syntes virkelig han ville være et af de
> dårligste køb i FCM's historie hvis vi begynde at
> købe spillere som ham?
> Jeg syntes han er alt for meget Peter Møller og
> Djiby Fall agtig (albuerne), og syntes slet ikke
> han passer ind i vores spillestiil. Selvfølgelig
> er han meget agggresiv og han score mange mål med
> alle kropsdelene (også hænderne
), men syntes
> alligevel ikke?
> Men det er jo bare min mening.
> Please kommenter.
Måske er det mit manglende kendskab til ham, men mener bestemt ikke han er en svinsk spiller. Det klinger så negativ at bruge albuer, men hvis en spiller kan finde ud af at bruge dem på en ikke alt for "svinsk" måde, så gør det skam ikke noget.
Der hvor jeg til gengæld sætter alvorligt spørgsmålstegn er ved hans skadessituation. De sidste tre sæsoner har jo ikke ligefrem været en dans på roser for ham, i stedet har han været skadet ufattelig meget, og at gå hen og bruge millioner på et sådan sats ville være meget risikabelt.
Jeg er i stedet lidt bitter over at det ikke var os der havde set lyset i Marc Nygaard...
> Har set nogen skrive han var en mulighed!
> Men syntes virkelig han ville være et af de
> dårligste køb i FCM's historie hvis vi begynde at
> købe spillere som ham?
> Jeg syntes han er alt for meget Peter Møller og
> Djiby Fall agtig (albuerne), og syntes slet ikke
> han passer ind i vores spillestiil. Selvfølgelig
> er han meget agggresiv og han score mange mål med
> alle kropsdelene (også hænderne
> alligevel ikke?
> Men det er jo bare min mening.
> Please kommenter.
Måske er det mit manglende kendskab til ham, men mener bestemt ikke han er en svinsk spiller. Det klinger så negativ at bruge albuer, men hvis en spiller kan finde ud af at bruge dem på en ikke alt for "svinsk" måde, så gør det skam ikke noget.
Der hvor jeg til gengæld sætter alvorligt spørgsmålstegn er ved hans skadessituation. De sidste tre sæsoner har jo ikke ligefrem været en dans på roser for ham, i stedet har han været skadet ufattelig meget, og at gå hen og bruge millioner på et sådan sats ville være meget risikabelt.
Jeg er i stedet lidt bitter over at det ikke var os der havde set lyset i Marc Nygaard...
-
Hausser
Angriber: Vaclav Sverkos
Med Frank ude i 4 måneder og som dermed også misser starten af vores europæiske kampe i den kommende sæson så kan det måske være en nødvendighed at forstærke angrebet til de mange kampe forude. Vi får godt nok Oliseh fra akademiet, men udelukkende at have angribere på 18 og 19 år, kan ikke betragtes som optimalt, vi er nødt til at finde nogen med noget rutine.
En mulighed og en spiller som vi har haft oppe at vende i vinters, kan være Vaclav Sverkos som vist nok er udtaget til Tjekkiets EM-trup, er en rimelig stor angriber og har vist sig meget målfarlig.
http://de.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1cla ... Brko%C5%A1
Det største plus mht Vaclav er naturligvis at han spiller i vores feederklub Banik Ostrava og han kunne derfor indgå i en byttehandel med Klimpl. Spørgsmålet er dog om han ikke er for dyr i forhold til vores pengepung.
En mulighed og en spiller som vi har haft oppe at vende i vinters, kan være Vaclav Sverkos som vist nok er udtaget til Tjekkiets EM-trup, er en rimelig stor angriber og har vist sig meget målfarlig.
http://de.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1cla ... Brko%C5%A1
Det største plus mht Vaclav er naturligvis at han spiller i vores feederklub Banik Ostrava og han kunne derfor indgå i en byttehandel med Klimpl. Spørgsmålet er dog om han ikke er for dyr i forhold til vores pengepung.
-
Jesper BW1100
Re: Angriber: Vaclav Sverkos
Han virker absolut som en spændende spiller. Men spørgsmålet er hvad prisen ligger på?
-
Jydepower
Jeg har hørt lidt om ham, også før han blev nævnt her.
Ved jeg bliver bannet af nogle nu.. Men han er go i manager ;D
Ved jeg bliver bannet af nogle nu.. Men han er go i manager ;D
-
Claus (BW#1145)
Re: Angriber: Vaclav Sverkos - BAN!! OT
BAN
BAN
BAN
BAN
BAN
Hvor fan... er den ski.. BAN knap.

BAN
BAN
BAN
BAN
Hvor fan... er den ski.. BAN knap.
-
Jydepower
- BAN!! OT
Hehe ..
Ved godt det langt fra er velkommen her men synes lige den skulle med da jeg ikke har bedre at tage mig til 
-
Hausser
Tja det er jo det, frygter han er dyr. Hvad mon Banik Ostrava siger til 5 millioner plus Klimpl i bytte? De skal trods alt huske på de tjente gode penge ved at handle med os for omkring et år siden, så vi har vel ret til lidt rabat 
Havde Frank ikke været skadet, så tror jeg ikke vi havde kigget efter angribere og det ved jeg fortsat ikke om vi gør, det kan ihvertfald betyde en prekær situation når Frank kommer tilbage, hvor vi pludselig har rigtigt mange angribere i truppen og en yderligere angriber kan risikere at hæmme angrebstalenternes udvikling.
En spiller Sverkos bliver desuden også indkøbt til startopstillingen så er der altså nogen der risikere at komme i klemme..
Havde Frank ikke været skadet, så tror jeg ikke vi havde kigget efter angribere og det ved jeg fortsat ikke om vi gør, det kan ihvertfald betyde en prekær situation når Frank kommer tilbage, hvor vi pludselig har rigtigt mange angribere i truppen og en yderligere angriber kan risikere at hæmme angrebstalenternes udvikling.
En spiller Sverkos bliver desuden også indkøbt til startopstillingen så er der altså nogen der risikere at komme i klemme..
-
Kent
Hausser Skrev:
> En spiller Sverkos bliver desuden også indkøbt til
> startopstillingen så er der altså nogen der
> risikere at komme i klemme..
Hvis ikke den angriber vi køber er til startopstillingen, så er der ingen grund til at købe nogen. Talenter og breddespillere har vi nok af.
> En spiller Sverkos bliver desuden også indkøbt til
> startopstillingen så er der altså nogen der
> risikere at komme i klemme..
Hvis ikke den angriber vi køber er til startopstillingen, så er der ingen grund til at købe nogen. Talenter og breddespillere har vi nok af.
-
Hausser
Jeg gør det lige lidt mere tydeligt hvad jeg mener, kan godt se det ikke fremgår helt eksplicit.
Jeg mener der et par scenarier vi kan følge såfremt vi vil forstærke os i angrebet og her mener jeg heller ikke unge angrebstalenter er en mulighed, dem har vi rigeligt af.
1. Vi kan foretage et vaskeægte profilkøb, som Sverkos med stor sandsynligvis vil være, og som vil gøre sig mere eller mindre fast i starteren fremover og som ville kunne indgå i en 2011 vision.
2. Vi kan hente en midlertidig løsning som måske ikke har 2011 perspektiv, men som er en snu gammel ræv som de unge kan læne sig op ad og som kan løfte holdet igennem den europæiske periode. Niveauet hos ham, behøver måske ikke nødvendigvis være så højt hos ham som hos profilen i tilfælde et.
3. Endelig kan vi måske leje en profil for et halvt års tid, men som udgangspunkt er dette vel ikke interessant og kun noget som skal betragtes som en nødløsning.
Jeg mener der et par scenarier vi kan følge såfremt vi vil forstærke os i angrebet og her mener jeg heller ikke unge angrebstalenter er en mulighed, dem har vi rigeligt af.
1. Vi kan foretage et vaskeægte profilkøb, som Sverkos med stor sandsynligvis vil være, og som vil gøre sig mere eller mindre fast i starteren fremover og som ville kunne indgå i en 2011 vision.
2. Vi kan hente en midlertidig løsning som måske ikke har 2011 perspektiv, men som er en snu gammel ræv som de unge kan læne sig op ad og som kan løfte holdet igennem den europæiske periode. Niveauet hos ham, behøver måske ikke nødvendigvis være så højt hos ham som hos profilen i tilfælde et.
3. Endelig kan vi måske leje en profil for et halvt års tid, men som udgangspunkt er dette vel ikke interessant og kun noget som skal betragtes som en nødløsning.