Transfertråden - Sommer 2026

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

Re: Transfertråden - Sommer 2026

Indlæg af ABT »

Med Løssl's karrierestop, giver det god mening, at vi har været kædet sammen med Andreas Hansen fra FCN. Mon vi kan ende i en situation hvor vi skal ud at finde to nye målmænd, hvis Elias er på rampen? Det ville i såfald være yderst kritisk...
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ifølge Farzam, henter vi Friday Etim retur fra Fredericia gennem en tilbagekøbsklausul foran AGF, Viborg, Sønderjyske og SIF. Mon ikke han skal skydes af med det samme, eller på en ny udleje, inden man så håber at kunne cashe in? Har svært ved at se ham have niveau til os. Det samme med Stanley, som vi har hentet hjem fra Mafra. Tænker man må stræbe efter endnu større kvalitet end de to.
/ ABT

Billede

Fabigraven

Indlæg af Fabigraven »

Hej folkens, der er nyt om det nigerianske setup! Det ser ud til, at vi har hentet det næste store talent fra FC Ebiede. Der er tale om den 18-årige angriber Olashile Lawal.

Ifølge historien starter han på U19-holdet, præcis ligesom Paul Onuachu, Frank Onyeka og Raphael Onyedika gjorde i sin tid. Folk tæt på FC Ebiede siger faktisk, at hans spillestil minder utrolig meget om Onuachu, men at han potentielt kan blive endnu bedre, hvis han holder fokus.

Jonas Dal og resten de scouting-ansvarlige i Nigeria fortsætter i hvert fald med at levere spillere til vores talentpipeline. Det bliver spændende at se, om han kan slå igennem på akademiet og tage springet til førsteholdet om et par år.

Hele historien og detaljerne kan læses her:https://footy-africa.com/fc-midtjylland ... fc-ebiede/

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ifølge Farzam er en NK handel tæt på at være i hus! Voldsom transfer og vigtig på så mange måder. Signalværdien er heller ikke til at tage fejl af.

Mon vi henter Dolberg også? Når VM lakker mod enden skal det nok blive vildt…
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hvor er det magisk og fuldstændig fedt hvis den kommer i hus. Den nye trøje med NK må jeg bare have.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Lidt lotto ind på målmandsposten: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux ... din-bakker

Bedømt på alder og CV virker han ikke som en der kan udfordre Elias (eller en anden) til første keeper positionen.
/ ABT

Billede

Kejle

Indlæg af Kejle »

Men han virker som en der har accepteret sin rolle som backup.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Velkommen Rasmus Vagn NK. 🐺♥️

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Osorio til Benfica for mellem 90 og 112 mio. Handlen skulle være tæt på, iflg chilensk medie (historie på Bold.dk)

Tæt på en katastrofe, hvis det ender sådan. Så den vælger jeg ikke at tro på
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

mousebreaker skrev:
3. jul 2026, 11:44
Osorio til Benfica for mellem 90 og 112 mio. Handlen skulle være tæt på, iflg chilensk medie (historie på Bold.dk)

Tænker du mener, at det er en katastrofe ift. prisen vi ender på. Spillemæssigt er det heller ikke super, men omvendt kan det give andre muligheder, ligesom at disciplinen må få et nøk op - Osorio har desværre bare et voldsomt dårligt ry blandt alle andre end FCM fans. Inkl. dommerstanden.

Jeg havde drømt om et større salg, men hvis vi kan få forhandlet en stor videresalgsklausul hjem, så tænker jeg, at det kan ende ud på et acceptabelt niveau. Særligt hvis han en dag skydes af til PL fra Benfica.
/ ABT

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

ABT skrev:
3. jul 2026, 12:40
mousebreaker skrev:
3. jul 2026, 11:44

Tænker du mener, at det er en katastrofe ift. prisen vi ender på. Spillemæssigt er det heller ikke super, men omvendt kan det give andre muligheder, ligesom at disciplinen må få et nøk op - Osorio har desværre bare et voldsomt dårligt ry blandt alle andre end FCM fans. Inkl. dommerstanden.

Jeg havde drømt om et større salg, men hvis vi kan få forhandlet en stor videresalgsklausul hjem, så tænker jeg, at det kan ende ud på et acceptabelt niveau. Særligt hvis han en dag skydes af til PL fra Benfica.
Jeg tænker ikke, at der er noget som helst positivt i at sende til Benfica når man tænker på at det er Osorio.
Det er ikke den historie vi ønsker at have i baghånden, når vi i fremtiden skal skrive kontrakt med et Maher Carrizo talent. Vi skal kunne sælge den slags direkte til PL eller i hvert fald en top 3-4 liga som absolut minimum.

Prisen er også meget langt væk fra hvad der burde være muligt. Ellers er der større værdi i at beholde ham til næste vindue. Jeg er dog godt klar over, at der også er en Osorio at tage hensyn til, hvad han vil og ikke vil.

Vi skal ikke være en stepping stone til endnu en stepping stone før man kan komme til det forjættede land. Det tager for lang tid for de større talenter
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Simsir ser ud til at ryge til Trabzonspor for omkring 15 mio euro: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... imsir-salg

Brumado ser ud til at være tabt. Han tager turen til Zagreb enten nu eller ved udløb til nytår: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... amo-zagreb

Ikke verdens mest charmerende destination. Man må håbe, at Lille stadig kan nå at sikre sig underskriften, da det vil være en markant bedre historie (i det lys, er Benfica en rigtig god destination for Osorio...)

Ærgerligt, at Brumado forsvinder. Omvendt må han siges at have være en late bloomer, hvor vi først har fået det reelle potentiale forløst over det sidste år eller halvandet.

Jeg så rygter på twitter om, at flere skulle være interesseret i Victor Bak også, ligesom at Alkmaar har været ude efter Byskov

Tænker, at vi kommer til at skifte et halvt hold (hvilket altid må have været planen, nu vi har holdt på truppen gennem de seneste par sæsoner). Det bliver interessant at se, om vi kan formå at ligge nogle procenter ovenpå truppen (som jo er blevet nævnt så mange gange før), eller om vi kommer til at se det modsatte. NK var en god start, men der skal virkelig handles på en fin hylde, hvis vi skal flytte os på kvaliteten, nu hvor kontinuiteten ligeså stille forsvinder.
/ ABT

Billede

Enfan

Indlæg af Enfan »

Med udsigten til et af de mest spændende, vigtigste, dyreste og mest indbringende transfervinduer i vores historie, glæder jeg mig virkelig til at se hvor vi står om 2 måneder.
Aral er væk, fra pålidelige kilder ved jeg at man håber/tror at Lee, Cho og Byskov bliver solgt. Derudover er Francu og Osorio jo også på rampen. Brumado er nok også tabt, hvis man kan lande på en ok pris denne sommer.
Vi skal altså have 1-2 midterforsvar, 1-2 CM, 1-2 kantspillere og 1-2 angribere ind, hvis man både skal forstærke start-11 og bredden, som klubben selv har meldt ud.
Det bliver en voldsom tid, når VM slutter 😁

JBT

Indlæg af JBT »

Enfan skrev:
8. jul 2026, 09:29
Med udsigten til et af de mest spændende, vigtigste, dyreste og mest indbringende transfervinduer i vores historie, glæder jeg mig virkelig til at se hvor vi står om 2 måneder.
Aral er væk, fra pålidelige kilder ved jeg at man håber/tror at Lee, Cho og Byskov bliver solgt. Derudover er Francu og Osorio jo også på rampen. Brumado er nok også tabt, hvis man kan lande på en ok pris denne sommer.
Vi skal altså have 1-2 midterforsvar, 1-2 CM, 1-2 kantspillere og 1-2 angribere ind, hvis man både skal forstærke start-11 og bredden, som klubben selv har meldt ud.
Det bliver en voldsom tid, når VM slutter 😁
Vi skal sælge klogt og ikke bare give tulle dårlige betingelser fra start, men ja det lugter af stort udskiftning og dermed manglende kontinuitet og heraf en svær kommende sæson.

Skal vi erstatte skal vi også erstatte dyrt dvs 5-10 procent bedre end det der forlader som CS plejer at sige..

Cho må gerne ryge for min skyld men synes Lee har udviklet sig til en klassespiller hos os..

Erlic måske også væk, ja hele holdet er jo stort set rygtet. Pånær Gabriel, diao, chili (han skal væk), Silva (væk) Bech, bravo, billing, Mikel, Uhre (må gerne ryge) og Castillo som jo har forlænget for nylig..

Lugter af noget voldsomt - men nødvendigt og gerne noget af det, inden Besiktas.

Tænker at dolberg bliver den næste

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Ser ud til at vi henter en ung fyr i Dortmund på 20 år ifølge Farzam: Kjell Wätjen. Totalt ubeskrevet blad for de fleste. Været udlejet i sidste sæson til Bochum i 2. bundesligaen.

Det var vel forventeligt, at Tulle ville forsøge at lokke nogle af hans tidligere folk til klubben. Man kan nok ikke binde alt for meget op på ham her, så nok en relativt risikofri transfer. Lad os se hvem de næste bliver...
/ ABT

Billede

Besvar