Side 2 af 3

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 20:47
af Halkjær
Sisto gjorde det fint. Solidt. Og tager altid broden ud af modstanderen Europæisk - ligesom i efteråret - ved at være så boldsikker.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 21:06
af UlveLars
Jeg var også tilfreds med Sisto - og holdindsatsen generelt. Vi ligner efterhånden det vi er - et rutineret europæisk mandskab - og leveret en flot kontrolleret indsats, i hvert fald indtil kræfterne slap op. Efter 2 måneders pause er det godkendt herfra.
Den eneste der - i mine øjne - simpelthen ikke duer, det er Brumado. Klubben (og jeg) vil så gerne at han lykkes, for han har hele pakken - fysisk. Men han mangler altså et fodboldhoved. Som Bo Henriksen sagde til et privat arrangement i efteråret (på spørgsmål om Brumados rolle som 9er eller kant): "Han kan ikke spille 9eren - han løber rundt som en høne uden hoved". Jeg synes ikke det var meget bedre i dag. Står offside, taber bolden flere gange unødvendigt, sender en PAOK mand mod (vores) mål og satte bare ikke ret mange fødder rigtigt. Det har også været mit indtryk af ham i træningskampene - og i efteråret (efter hans skadesperiode) for den sags skyld.
Evander til gengæld, Bravo!

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 21:56
af Danand123
Også en godkendt indsats set fra min plads på cc. Sisto arbejder stadig meget, men jeg synes klart, der var fremgang. Også vanskelige forhold med den megen vind skråt over banen.

Lagde specielt mærke til Marronys kvarter på banen. Ingen tvivl om, at hans fod er eminent, og han tænker hurtigere end de fleste. Men min optimisme kan stadig ikke se, at den store succes ligger rundt om hjørnet. Vi er nødt til at håbe, det kommer.

Glad for Elias’ indsats…måske et par farlige afleveringer op i banen, men ellers gode og sikre indgreb. Jeg er tryg.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 22:11
af Dondinho
Danand123 skrev:
17. feb 2022, 21:56
Også en godkendt indsats set fra min plads på cc. Sisto arbejder stadig meget, men jeg synes klart, der var fremgang. Også vanskelige forhold med den megen vind skråt over banen.

Lagde specielt mærke til Marronys kvarter på banen. Ingen tvivl om, at hans fod er eminent, og han tænker hurtigere end de fleste. Men min optimisme kan stadig ikke se, at den store succes ligger rundt om hjørnet. Vi er nødt til at håbe, det kommer.

Glad for Elias’ indsats…måske et par farlige afleveringer op i banen, men ellers gode og sikre indgreb. Jeg er tryg.
Som Burmado spiller pt, så kunne man vel godt prøve at give Marroney et par starter og se hvad der sker? Tror godt han kunne blomstre hurtigt!

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 22:13
af FCM2000
Den her sejr giver den nogle europa point ?

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 22:15
af MFKM
FCM2000 skrev:
17. feb 2022, 22:13
Den her sejr giver den nogle europa point ?
Kun til landekoefficienten.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 17. feb 2022, 22:48
af 6256
Er det bare mig, eller er det som om vi spiller lidt med håndbremsen trukket? Det er som om vi ikke helt tør at sætte bolden på spil, eller flere gange at gå op i det høje pres, selvom det, de gange vi gør det, fungerer. Vel også ved målet. Jeg synes PAOK var til at tale med og havde gerne set, vi havde scoret et mål mere med tanke på næste uge.

Anden halvleg gik vi tør for kræfter, og det var godt nok noget destruktivt fodbold at se på, det meste af tiden. Meyer fik ikke meget at arbejde med, da han kom ind. Det piner mig i øvrigt at se: 1. hvordan vi begynder at trække tiden 2. at det sker så relativt tidligt i halvlegen. Bedst illustreret med Onyedikas latterlige gule kort. Igen med tanke på returkampen.

Ellers synes jeg både Charles og Marrony laver nogle fine indhop. Baseret på kampen i dag, synes jeg også godt, man kunne satse på Marrony fremad som første udskifter fremfor Lind, som kom ind og lignede en, der spillede ungdomsfodbold. Han fik på ingen måde sat sig igennem. Tværtimod.

Nå, men alt i alt vel godkendt, første kamp efter pausen, taget i betragtning. Også på lægterne - dejlig stemning fremmødet til trods.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 18. feb 2022, 06:40
af JBT
sisto forblev uforløst, som vi så mange gange før har set det.
Fint resultat ellers

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 18. feb 2022, 10:00
af UlveLars
MFKM skrev:
17. feb 2022, 22:15
FCM2000 skrev:
17. feb 2022, 22:13
Den her sejr giver den nogle europa point ?
Kun til landekoefficienten.
Hvor den tilgengæld var vigtig. Vi (Danmark) røg tilbage i top-15 med sejren i går, men det er meget tæt mellem Danmark, Tyrkiet, Tjekkiet og Grækenland. Der er kun plads til en af de fire i top-15

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 18. feb 2022, 16:03
af mousebreaker
Halkjær skrev:
17. feb 2022, 20:47
Sisto gjorde det fint. Solidt. Og tager altid broden ud af modstanderen Europæisk - ligesom i efteråret - ved at være så boldsikker.
Enig, han gjorde det rigtigt fint. Mistede ikke mange bolde og arbejdede stenhårdt. Men er det virkelig i orden, at truppens dyreste spiller. En spiller som tager rigtig mange spille minutter blandt de offensive kort, har et offensivt output man kunne forvente af en skræmt 1. års u19 spiller. Igen og igen og… det dur bare ikke.

Ikke noget underligt i, at vi er så dårlige til at skabe store chancer. Sisto burde slet ikke være tilfreds med det han tilfører offensiven, men det lader til at han er det. Han virker som en hæmsko.

Desuden forstår jeg slet ikke at Brumado ikke skal ind og spille midtfor mål, med hans fysik in mente. Hvis BH vitterligt har sagt at JB løber rundt på 9eren som en hovedløs kylling, så siger det noget om enten manglende intelligens hos spilleren, eller en trænerstab som ikke har gjor deres arbejde godt nok med Brumado. Han har været her i noget tid efterhånden.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 18. feb 2022, 19:26
af JBT
Enig - det kan aldrig være Brumados problem, at sisto hverken har luft til, fart - eller i det hele taget ikke evner at spille en kant.

Det er en kæmpe ommer. Junior skal lige præcis ind midtfor hvor han er bedst

De der råber på at han tager bolden til sig, skaber ro osv - det er alt sammen fint, men det sænker kraftedme også holdets spilrytme så ofte som han gøre det.

Det er jo ikke nyt, at sisto gerne vil holde længe i kuglen, og når man spiller international er der vist nok andre til at steppe og give den ro - de gør det bare ved at tænke og handle hurtigere. Man skal tilbage til et mere naturligt flow, og gerne uden sisto på banen

At sisto føler jeg bedre end enhver kan se han er, er jo bare latterligt. Som om han freder sig selv.

Jeg elskede sisto førhen, men siden hjemkomst har det generelle facit indtil nu være for lidt output og den x Factor man håbede at se. Bo taler ham jo kun op som omvendt psykologi, fordi han skal. Og så fordi man ikke så ham i fck.

Så det er super ærgerligt, men der står en hel hær af spillere klar i skyggen, og det er vist på tiden at man tør bænke sisto fast og gi andre en chance.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 18. feb 2022, 21:25
af Acebone
Hvis jeg ikke tager meget fejl, trak Sisto et par af PAOK's gule og frustrede dem godt og grundigt.

Jeg har skrevet det før, men hvis man tror, Sisto skal spille som Isaksen, ja, så bliver man skuffet. Sisto bringer noget helt andet nu, og det ved trænerne godt. Alligevel starter de ham inde. Jeg stoler på deres dømmekraft.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 18. feb 2022, 23:05
af JBT
Acebone skrev:
18. feb 2022, 21:25
Hvis jeg ikke tager meget fejl, trak Sisto et par af PAOK's gule og frustrede dem godt og grundigt.

Jeg har skrevet det før, men hvis man tror, Sisto skal spille som Isaksen, ja, så bliver man skuffet. Sisto bringer noget helt andet nu, og det ved trænerne godt. Alligevel starter de ham inde. Jeg stoler på deres dømmekraft.
Sisto skal bestemt ikke være Isaksen, nej han burde(!) være fcms med længder største profil baseret meritter, tidl stats, cv, landshold, talent, løn og salgs profit - og genkøb

Men det er han jo desværre bare overhovedet ikke. Grøntsags kur eller ej. Trygheds/vennetjeneste at tage ham hjem eller ej.

Og lad være med at nævne Evander og Erik, det er helt andre historier på alle nævnte parametre

Jeg kan langt bedre lide det fcm gør med en Love og Meyer mixet med ungt talent - bare mindre af det sidste i fremtiden for alvor at rykke europæisk, det tyder på, at det snart begynder at blive fedt… men sisto “fylder” bare for meget i min bog ift hvad andre spillere i truppen kan og vil

Alt respekt for at sisto føler han tager et skridt eller to tilbage for at træde dem frem igen, men fcm har ikke kunne gøre det samme med den value case som hedder sisto - endnu

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 19. feb 2022, 12:21
af Sahl
En godkendt kamp på de fleste parameter og i sær med tænke på det er første gældende kamp efter ferien.
Det er synd det sidste skud ikke går ind, det havde den fortjent. Jeg tænker at et uafgjort resultatet som minimum burde være mulig at forvente i udekampen, der var ret godt kontrol på denne kamp.

Det her kan forhåbentlig have været med til at booste vores SL start i morgen.

Re: ECL Playoff 1.R: FCM - PAOK

: 19. feb 2022, 14:35
af mousebreaker
Acebone skrev:
18. feb 2022, 21:25
Hvis jeg ikke tager meget fejl, trak Sisto et par af PAOK's gule og frustrede dem godt og grundigt.

Jeg har skrevet det før, men hvis man tror, Sisto skal spille som Isaksen, ja, så bliver man skuffet. Sisto bringer noget helt andet nu, og det ved trænerne godt. Alligevel starter de ham inde. Jeg stoler på deres dømmekraft.
Sisto skal bestemt ikke spille som en hovedløs høne, der kun har et tempo, og det er fuld speed :)
Isaksen bliver hamrende god, men han mangler stadig blik for spillet. Det kommer.

Sisto passer bedre som Pirlo 6er, end som en af de tre forreste. Han er dog rigtig god i kampe, hvor vi ønsker få chancer i begge ender. Dvs europæisk mod bedre modstandere