SL R28: FC Midtjylland - FCK
Re: SL R28: FC Midtjylland - FCK
Desværre stadigvæk ingen Paul, Rilwan eller Korcsmar...Det ser ud til at MDT er klar.
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... koebenhavn
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... koebenhavn
Ah. Den havde jeg ikke spottet.Administrator skrev: ↑8. apr 2018, 13:16Nu er indlægget skrevet i går, og det omtaler i morgen som nu er i dag. Vi slår ikke Fck i dag, men vi gør det i morgen.
Derfor jeg godt ville vædde.
Glæder mig rigtig meget til i aften som jeg ser som afgørende i forhold til vores mesterskabschancer.
Hvis ikke kampen giver 3 point, vil jeg forsøge at indstille mig på at det ikke bliver til guld i denne sæson, selvom det vil være ekstremt skuffende.
Jeg havde håbet at både åb og Horsens kunne drille Brøndby lidt, men Brøndby har bare været overbevisende i de to kampe og afgjort det tidligt.
Alle mand på stadion og så slæber vi en 1-0 nul sejr hjem. Langskudsmål af Tim Sparv midt i 2. halvleg. Vi har brug for små mirakler.
Hvis ikke kampen giver 3 point, vil jeg forsøge at indstille mig på at det ikke bliver til guld i denne sæson, selvom det vil være ekstremt skuffende.
Jeg havde håbet at både åb og Horsens kunne drille Brøndby lidt, men Brøndby har bare været overbevisende i de to kampe og afgjort det tidligt.
Alle mand på stadion og så slæber vi en 1-0 nul sejr hjem. Langskudsmål af Tim Sparv midt i 2. halvleg. Vi har brug for små mirakler.
Vi skal jo vinde, og det gør vi så: 3 - 2 og Polle scorer på et kontroversielt, direkte frispark i tillægstiden.
Vestegnen vil skrige dommerhjælp efter kampen.
Vestegnen vil skrige dommerhjælp efter kampen.
FCK er i form siger pressen. Resultatmæssigt er det da rigtigt, men de har altså også mødt, Randers, 0B, Hobro, AGF, FC Helsingør (4-3 i parken i overtid mener jeg) Silkeborg, og senest Nordsjælland. Nå ja så tabte de jo også på MCH. Så når de møder kvalitet har de det ikke nemt.
Men sejre giver selvtillid og selv om vi også har mange sejre, og på imponerende vis kan følge med BIF, så kan jeg nu godt frygte, at vi får det svært i aften.
Uden Søhesten og Lange Paul der fylder vi for lidt i angrebet. Due, Gustav, Frank (Kraev, Dovbyk) kan ikke helt fylde tomrummet efter Sørloth og Lange Paul.
Jeg er bange for, at mesterskabet endnu engang ruller til KBH, denne gang bare Vestegnen.
Ærgeligt, at vi ikke udnyttede en middelmådig FCK sæson til at satse 100 % på mesterskabet. Det kan godt være vores vintertransfer lunede i Benhams kasse, men jeg er bange for, at den kølede vores mesterskabschancer betragteligt.
1-2. Santander scorer på hovedet i 3. minuts overtid. Jens Måe underkender fejlagtig scoring til FCM (har vi set det før imod FCK)
Men sejre giver selvtillid og selv om vi også har mange sejre, og på imponerende vis kan følge med BIF, så kan jeg nu godt frygte, at vi får det svært i aften.
Uden Søhesten og Lange Paul der fylder vi for lidt i angrebet. Due, Gustav, Frank (Kraev, Dovbyk) kan ikke helt fylde tomrummet efter Sørloth og Lange Paul.
Jeg er bange for, at mesterskabet endnu engang ruller til KBH, denne gang bare Vestegnen.
Ærgeligt, at vi ikke udnyttede en middelmådig FCK sæson til at satse 100 % på mesterskabet. Det kan godt være vores vintertransfer lunede i Benhams kasse, men jeg er bange for, at den kølede vores mesterskabschancer betragteligt.
1-2. Santander scorer på hovedet i 3. minuts overtid. Jens Måe underkender fejlagtig scoring til FCM (har vi set det før imod FCK)
-
mousebreaker
Shit hvor har vi et kaffehold offensivt, når man kigger dagens start 11`er. Defensiv holdopstilling, men vi må også erkende at det er i defensiven vi skal vinde kampene i øjeblikket. Der skal held til for at trække det længste strå i dag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Hvad var det for en charmetrold der stod på plænen og råbte spillernes navne op?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
poulsen kan ikke være med i FCKs tempo på midten
Sparv kan ikke følge med mere.
Poulsen kan ikke mod top klubberne.
Det bliver en travl sommer
Poulsen kan ikke mod top klubberne.
Det bliver en travl sommer
Kian laver det ene lort efter det andet
Det her viser tydeligt at vi skal have dovbyk ind i for sparv.
Vi er ikke ude af det her endnu, primært i kraft af dødbold dog. Svært at se hvordan vi skal nette i åbent spil, synes Due og Wikheim igen er helt usynlige. Og vi er ikke så markante på midtbanen som ventet, hvor både Drachman og særligt Sparv smider meget væk.
Forventer en hurtig reaktion fra Thorup, en af de to ud og Dovbyk ind. Vi vinder ikke guld uden en fysisk stærk 9'er,så giv ham nu chancen!
Et point er brugbart.
Forventer en hurtig reaktion fra Thorup, en af de to ud og Dovbyk ind. Vi vinder ikke guld uden en fysisk stærk 9'er,så giv ham nu chancen!
Et point er brugbart.
Vi er ikke ude af det her endnu, primært i kraft af dødbold dog. Svært at se hvordan vi skal nette i åbent spil, synes Due og Wikheim igen er helt usynlige. Og vi er ikke så markante på midtbanen som ventet, hvor både Drachman og særligt Sparv smider meget væk.
Et point er brugbart.
Et point er brugbart.
-
Fodboldfan
Sanneh spiller til gengæld en meget flot kamp. Vinder alle dueller mod ligaens stærkeste angriber og har kun lavet en enkelt opspilsfejl, så vidt jeg kunne se. Heldigt for det.
Vores tre forreste har det meget svært. Men det er tydeligt at Thorup har sat holdet defensivt op. Der bliver ikke satset i offensiven, så meget som vi plejer.
Vores tre forreste har det meget svært. Men det er tydeligt at Thorup har sat holdet defensivt op. Der bliver ikke satset i offensiven, så meget som vi plejer.
Ja FCM kommer ikke uden om, at der skal købes afløsere for Poulsen og sparv i det her vindue, hvor Sparv og vdv formentligt er væk.
Nej det er netop det der viser sig, Poulsen og Sparv kommer til kort mod Brøndby og FCK
FCM viser i den her kamp, de har svært ved at spille sig op fra bagkæden, de har svært ved at komme til baglinien og smække en bold ind mod kassen, godt nok scorer Del Hende en del mål, men han kommer sjælent med et kvalificeret indlæg.
Duelund er helt væk.
Det er kort og godt 3 kæden nede bagved der holder FCM inde i kampen.
wickheim virker stærk, det er det eneste kort der har været ved jordspil
Senest rettet af ben2han 9. apr 2018, 19:53, rettet i alt 1 gang.