Fandme stærkt
Nu har jeg også fået hevet en ven med på C.C.
Lidt træt af at jeg ikke kan se hvor mange eller få billetter der er tilbage på C.C.
Men Faxe Kondi er der ikke mange pladser tilbage
Fandme stærkt
Hvor er det iøvrigt pinligt. Specielt Brügge kampen.THenry skrev: ↑22. aug 2017, 17:37Håber alle, der har mulighed for at møde op på torsdag gør det, men tror desværre ikke vi skal forvente udsolgt. Hvis man ser på det historisk, så:
Var der ikke udsolgt mod Apoel (selvom det var CL kval)
Var der ikke udsolgt mod Legia i gruppespillet (selvom der var flere polakker på stadion end der kommer cyprioter på torsdag)
Var der ikke udsolgt mod Brügge i gruppespillet (selvom vi kunne sikre videre avancement med uafgjort)
Håber det er sandt, men har min tvivl om, om det ikke bare er en fejl. Det er vidst sket før.
Der er jo også stor forskel på Europa kampe og superliga kampe.CasperBW skrev: ↑23. aug 2017, 15:39Håber det er sandt, men har min tvivl om, om det ikke bare er en fejl. Det er vidst sket før.
Der plejer altid at blive udsolgt på Faxe Kondi først, og der er stadig en stor sjat tilbage + ingen udmelding fra klubben om udsolgt eller tæt på udsolgt endnu.
Nogen der har været i kontakt med klubben eller hørt noget officielt?
Meget enig, helst ikke noget man skal bruge for meget. Men her kan det i hvert fald give mening. Og hvis der er solgt 8000 billetter uden, er det heller ikke helt skidt med betalende tilskuere.WBW skrev: ↑23. aug 2017, 17:21Tror den er god nok med et udsolgt CC. Den var kort fremme igen, inden den atter forsvandt som mulighed. Kunne tyde på at de lige har lavet "regnskab" over tomme sæder, og så solgt de resterende.
Endvidere er der blevet udbudt en del fribilletter til samarbejdsklubberne idag, til de resterende sæder på Faxe Kondi og Sportsmaster tribunerne. Disse billetter fremgår endnu ikke som solgte inde på hjemmesiden.
Så det begynder da at trække op mod et godt fyldt MCH imorgen![]()
Normalt er jeg modstander af alle de fribilletter der huserer rundt i fodboldens verden. Men synes det giver god mening til denne kamp, da der er brug for at samle så mange som mulig på stadion imorgen.
Helt klart det mest spændende spørgsmål i forhold til startopstillingen!THenry skrev: ↑23. aug 2017, 17:38
Ift. kampen ser jeg 10 sikre startere i truppen, men hvem overtager for Drachmann?
- Bliver det en 1-1 erstatning i form af Rømer?
- Smider vi Rilwan ind centralt og sætter Wikheim ind på højrekanten?
- Spiller vi med en decideret 10'er, hvor enten en skadesplaget Duelund (som ikke er i topform) eller en formsvag Kroon begge kunne passe fint ind?
- Eller får uprøvede Kraev chancen bag Sørloth, og vi dermed satser på, at hans dybdeløb og arbejdsiver bliver en væsentlig nøgle mod et udisciplineret forsvar?
Jeg kommer frem til helt samme konklusion. Skulle jeg vælge den bedste spillere af alle bejlerne, så ville det være Wikheim, og smide Rilwan ind centralt, men tror Rilwan bedre kan tøjle Jander, som var deres bedste mand i kamp 1.WBW skrev: ↑23. aug 2017, 18:15Så i mine øjne står valget mellem at spille Rilwan centralt eller lave 1:1 udskiftning med Rømer.THenry skrev: ↑23. aug 2017, 17:38
Ift. kampen ser jeg 10 sikre startere i truppen, men hvem overtager for Drachmann?
- Bliver det en 1-1 erstatning i form af Rømer?
- Smider vi Rilwan ind centralt og sætter Wikheim ind på højrekanten?
- Spiller vi med en decideret 10'er, hvor enten en skadesplaget Duelund (som ikke er i topform) eller en formsvag Kroon begge kunne passe fint ind?
- Eller får uprøvede Kraev chancen bag Sørloth, og vi dermed satser på, at hans dybdeløb og arbejdsiver bliver en væsentlig nøgle mod et udisciplineret forsvar?
Det er jo ofte set under Thorup at Rilwan er kommet ind centralt. Og han vil også kunne bringe noget til vores dybdeløb. Spørgsmålet her er dog om man tør spille med Wikheim, der arbejder mindre defensivt end Rilwan på kanten.
Jeg håber man giver Rømer chancen. Han spillede en god kamp mod OB, og det vil give mindst mulige ændringer i forhold til vores normale EL start 11.