EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: EL Q4/2: FC Midtjylland vs. Apollon Limassol

Indlæg af Steffen am »

oros skrev:
22. aug 2017, 18:41
Billetten er købt og printet. Jeg kommer og tager min bror og svigerinde med.
Det er umiddelbart hvad,jeg kan gøre.
Fandme stærkt :)

Nu har jeg også fået hevet en ven med på C.C.

Lidt træt af at jeg ikke kan se hvor mange eller få billetter der er tilbage på C.C.
Men Faxe Kondi er der ikke mange pladser tilbage :)

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

THenry skrev:
22. aug 2017, 17:37
Håber alle, der har mulighed for at møde op på torsdag gør det, men tror desværre ikke vi skal forvente udsolgt. Hvis man ser på det historisk, så:

Var der ikke udsolgt mod Apoel (selvom det var CL kval)
Var der ikke udsolgt mod Legia i gruppespillet (selvom der var flere polakker på stadion end der kommer cyprioter på torsdag)
Var der ikke udsolgt mod Brügge i gruppespillet (selvom vi kunne sikre videre avancement med uafgjort)
Hvor er det iøvrigt pinligt. Specielt Brügge kampen.

Skulle vi komme i samme situation i år, håber jeg Midtjylland tænker i at belønne de trofaste til de store kampe.

Får vi eks. Milan i gruppen eller en anden gigant(Liverpool, Arsenal etc) så skal der naturligvis være forkøbsret til sæsonkortholdere, dernæst bør der sælges billetter i pakker, så man køber til alle kampe i gruppespillet samlet. På den måde får man både udsolgt til de mindre kampe og får flere fans fremfor turister.

Skulle vi komme videre fra gruppespillet, skal dem der havde købt billetpakken i gruppespillet naturligvis også have forkøbsret igen. Derefter folk der har købt billetter til 2 kampe og slutteligt 1 inden der reelt åbnes for billetsalget.

Måske for kompliceret et system, men det ville virkelig være en forbedring.

Alle mand på stadion!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

18 mand udtaget
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... od-apollon

1. Jesper Hansen
2. Kian Hansen
3. Tim Sparv
4. Zsolt Korcsmár
6. Markus Halsti
7. Jakob Poulsen
11. Jonas Borring
13. Alexander Munksgaard
14. Simon Kroon
15. Bozhidar Kraev
19. Alexander Sørloth
22. Mikkel Duelund
28. André Rømer
30. Oliver Ottesen
36. Rilwan Hassan
43. Rasmus Nissen Kristensen
70. Filip Novák
88. Gustav Wikheim

TV Midt-Vest var også lige ud at kigge forbi træningen og snakker med de 2 sportslige chefer.
https://www.facebook.com/pg/tvmidtvest/posts/

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

C.C. Udsolgt

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Steffen am skrev:
23. aug 2017, 15:24
C.C. Udsolgt
Håber det er sandt, men har min tvivl om, om det ikke bare er en fejl. Det er vidst sket før.

Der plejer altid at blive udsolgt på Faxe Kondi først, og der er stadig en stor sjat tilbage + ingen udmelding fra klubben om udsolgt eller tæt på udsolgt endnu.

Nogen der har været i kontakt med klubben eller hørt noget officielt?

WBW

Indlæg af WBW »

Tror den er god nok med et udsolgt CC. Den var kort fremme igen, inden den atter forsvandt som mulighed. Kunne tyde på at de lige har lavet "regnskab" over tomme sæder, og så solgt de resterende.

Endvidere er der blevet udbudt en del fribilletter til samarbejdsklubberne idag, til de resterende sæder på Faxe Kondi og Sportsmaster tribunerne. Disse billetter fremgår endnu ikke som solgte inde på hjemmesiden.

Så det begynder da at trække op mod et godt fyldt MCH imorgen :D

Normalt er jeg modstander af alle de fribilletter der huserer rundt i fodboldens verden. Men synes det giver god mening til denne kamp, da der er brug for at samle så mange som mulig på stadion imorgen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

CasperBW skrev:
23. aug 2017, 15:39
Steffen am skrev:
23. aug 2017, 15:24
C.C. Udsolgt
Håber det er sandt, men har min tvivl om, om det ikke bare er en fejl. Det er vidst sket før.

Der plejer altid at blive udsolgt på Faxe Kondi først, og der er stadig en stor sjat tilbage + ingen udmelding fra klubben om udsolgt eller tæt på udsolgt endnu.

Nogen der har været i kontakt med klubben eller hørt noget officielt?
Der er jo også stor forskel på Europa kampe og superliga kampe.
Altså om det er med sæder eller stå pladser.
WBW skrev:
23. aug 2017, 17:21
Tror den er god nok med et udsolgt CC. Den var kort fremme igen, inden den atter forsvandt som mulighed. Kunne tyde på at de lige har lavet "regnskab" over tomme sæder, og så solgt de resterende.

Endvidere er der blevet udbudt en del fribilletter til samarbejdsklubberne idag, til de resterende sæder på Faxe Kondi og Sportsmaster tribunerne. Disse billetter fremgår endnu ikke som solgte inde på hjemmesiden.

Så det begynder da at trække op mod et godt fyldt MCH imorgen :D

Normalt er jeg modstander af alle de fribilletter der huserer rundt i fodboldens verden. Men synes det giver god mening til denne kamp, da der er brug for at samle så mange som mulig på stadion imorgen.
Meget enig, helst ikke noget man skal bruge for meget. Men her kan det i hvert fald give mening. Og hvis der er solgt 8000 billetter uden, er det heller ikke helt skidt med betalende tilskuere.

Så bare lidt ærgerligt hvis der er nogle der vil købe billetter i morgen, men ikke kan, fordi der er nogle fra samarbejdsklubberne der har fået.

THenry

Indlæg af THenry »

Det lyder godt, at der er fremskred med at afsætte biletter (på den ene eller anden måde), så vi kan skabe en festlig ramme med tifo og et tændt og godt fyldt stadion.

Der er 1.298 biletter til salg på hjemmesiden pt., så dermed har vi i hvert fald rundet de 8.000 tilskuere, så det skal nok blive et talstærkt hjemmepublikum.

Jeg kan egentlig godt forstå, at klubben deler "gaver" ud til samarbejdsklubber, selvom jeg hellere selv ville betale mindre for at gå til fodbold.
Ungdomsspillere i disse klubber er forhåbentlig nogen, der står og skaber stemning om 10 år, og derudover kan gratis biletter (som man i parentes ikke ville få solgt alligevel) forhåbentlig give en følelse af, at samarbejdsklubberne får noget ud af at arbejde sammen med FCM. Endelig ser det bare bedre ud ift. TV og sponsorer, når man kan præstere pæne tilskuertal (særligt i så vigtig en kamp i morgen). Derudover kan det forhåbentlig give spillerne de sidste procenter, så vi kommer i det gruppespil, der er så afgørende vigtigt.

Ift. kampen ser jeg 10 sikre startere i truppen, men hvem overtager for Drachmann?

- Bliver det en 1-1 erstatning i form af Rømer?
- Smider vi Rilwan ind centralt og sætter Wikheim ind på højrekanten?
- Spiller vi med en decideret 10'er, hvor enten en skadesplaget Duelund (som ikke er i topform) eller en formsvag Kroon begge kunne passe fint ind?
- Eller får uprøvede Kraev chancen bag Sørloth, og vi dermed satser på, at hans dybdeløb og arbejdsiver bliver en væsentlig nøgle mod et udisciplineret forsvar?

WBW

Indlæg af WBW »

THenry skrev:
23. aug 2017, 17:38

Ift. kampen ser jeg 10 sikre startere i truppen, men hvem overtager for Drachmann?

- Spiller vi med en decideret 10'er, hvor enten en skadesplaget Duelund (som ikke er i topform) eller en formsvag Kroon begge kunne passe fint ind?
- Eller får uprøvede Kraev chancen bag Sørloth, og vi dermed satser på, at hans dybdeløb og arbejdsiver bliver en væsentlig nøgle mod et udisciplineret forsvar?
Helt klart det mest spændende spørgsmål i forhold til startopstillingen!

Jeg ville blive enormt overrasket hvis Duelund eller Kroon overtager pladsen, og der spilles med en 10'er. Det er begge spillere for formsvage til pt.

Kraev kunne i mine øjne være rigtig spændende, da Apollon lignede et hold man kunne true i bagerummet. Deres centrale forsvarer, så noget langsomme ud.
Tror dog også det vil være et for stor sats, at bringe en så ung og ny spiller ind til denne kamp.

Så i mine øjne står valget mellem at spille Rilwan centralt eller lave 1:1 udskiftning med Rømer.

Det er jo ofte set under Thorup at Rilwan er kommet ind centralt. Og han vil også kunne bringe noget til vores dybdeløb. Spørgsmålet her er dog om man tør spille med Wikheim, der arbejder mindre defensivt end Rilwan på kanten.

Jeg håber man giver Rømer chancen. Han spillede en god kamp mod OB, og det vil give mindst mulige ændringer i forhold til vores normale EL start 11.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Jeg tror også det bliver Rømer som får 8'ern ved siden af Polle, det er næsten spild af god Hassan at bruge ham centralt. Det giver også plads til at Duelund kan blive smidt ind i anden halvleg, såfremt vi skal jagte en scoring.

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Der er nu 950 billetter til salg, nogenlunde ligeligt fordelt på faxe og sportsmaster. Jeg håber at der i morgen eftermiddag når det stopper med at småregne er nogle der indser hvor god en dag det er at tage ud og se bold, og vi dermed får solgt de sidste billetter. Der skal virkelig bare være maks tryk på dommere og modstandere gennem hele kampen, fra første fløjt! Jeg tror på at vores 11 udvalgte kan spille os i gruppespil, og så endda med en komfortabel 3-1 sejr 😃

THenry

Indlæg af THenry »

WBW skrev:
23. aug 2017, 18:15
THenry skrev:
23. aug 2017, 17:38

Så i mine øjne står valget mellem at spille Rilwan centralt eller lave 1:1 udskiftning med Rømer.

Det er jo ofte set under Thorup at Rilwan er kommet ind centralt. Og han vil også kunne bringe noget til vores dybdeløb. Spørgsmålet her er dog om man tør spille med Wikheim, der arbejder mindre defensivt end Rilwan på kanten.

Jeg håber man giver Rømer chancen. Han spillede en god kamp mod OB, og det vil give mindst mulige ændringer i forhold til vores normale EL start 11.
Jeg kommer frem til helt samme konklusion. Skulle jeg vælge den bedste spillere af alle bejlerne, så ville det være Wikheim, og smide Rilwan ind centralt, men tror Rilwan bedre kan tøjle Jander, som var deres bedste mand i kamp 1.

Der er også blevet snakket meget om tålmodighed op til denne kamp, og med den trup, der er udtaget, så tror jeg også det bliver Rømer, der skal være med til at dæmme op for farlige omstillinger, og så kan vi satse offensivt i anden halvleg, hvis vi mangler en kasse der.

Der er i øvrigt run på biletterne nu. Som jeg ser det, så er der 933 biletter til salg pt på hjemmesiden. Forhåbentlig er der en 1-1 sammenhæng mellem de afsatte biletter, og det faktiske fremmøde for så bliver det en rigtig fin kulisse.

Fenris

Indlæg af Fenris »

Vi skal i hvert fald ikke gøre defensiven svagere på den side hvor Apollon har Jander liggende. Han er i min optik deres klart stærkeste offensive kort.

WBW

Indlæg af WBW »

Blot 425 billetter tilbage i online salg på hjemmesiden.

Selvom noget af det skyldes fribilletter, vil jeg alligevel sige; Stærkt arbejde af marketing gruppen og hvem der ellers har været med til at sætte skub i billetsalget! Vigtigt at få fyldt mch op i aften.

Der skal maks tryk på i aften! Så er jeg sikker på at vi kommer til at synge om Europa når kampen bliver fløjtet af :fcm: :D

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvor mange billetter er der solgt til udebane afsnittet ?

Besvar