Brian Pedersen?
FCM's topscorer i én sæson
Re: FCM's topscorer i én sæson
Du trænger vist til at komme ud at løbe en tur, Holger, vi har aldrig haft en spiller ved navn Kent Hansen
Tror du blander Kent R. Nielsen sammen med Kent Lodahl Hansen, der var salgschef og gammel IFS'er.
Men Kent R. er heller ikke rigtigt, han opnåede 121 kampe.
Men Kent R. er heller ikke rigtigt, han opnåede 121 kampe.
Korrekt med Brian Pedersen, godt husket
Er lidt et trick question, da han ikke var en officiel del af truppen men spillede på Danmarksserieholdet i Herning Fremad efter sammenlægningen og fik nogle kampe på grund af skader. Kan se at han er formand i Herning Fremad i dag, så han er vist en rigtig klubmand.
Thomas Ambrosius fik i øvrigt 125 kampe for Herning Fremad, inden han blev del af FCM.
- UlvenFraNord
Fed lille quiz hviid 
-
Steffen am
Ja, det kan jeg tilslutte mig. God lille quiz, og fedt med lidt historie også
Et andet trivia-spørgsmål.
Hvem i den nuværende stab blev siet fra som spiller, ved fusionen af Ove Pedersen?
Et andet trivia-spørgsmål.
Hvem i den nuværende stab blev siet fra som spiller, ved fusionen af Ove Pedersen?
-
Steffen am
Yes, ah den var vist for nem. 
-
Steffen am
Men hu vi nsnakker gamle topscorer.
Fandt mit gamle fifa 2004 frem.
Her er Zidan og Bo Hansen førstevalget til angrebet, kan det passe at Farlige Frank var 3. Valg i 2004, eller har FIFA misforstået noget?
Her er Zidan og Bo Hansen førstevalget til angrebet, kan det passe at Farlige Frank var 3. Valg i 2004, eller har FIFA misforstået noget?
Det var faktisk Kent Hansen, jeg mente. Men når du siger han ikke var med i fusionen, tror jeg selvfølgelig på dig
Løb 21 i går, så restituerer i dag
Kenneth From?
Peter Sand?
Slet
Peter Sand?
Slet
Det var mest Zidan og Frank, der spillede sammen i angrebet i det halve år i 2003, hvor Bo Hansen også var der. Bo Hansen havde mange skadesproblemer på det tidspunkt, så han fik meget få kampe fra start. Han stoppede så karrieren inden starten på forårssæsonen i 2004, lige inden den første kamp på det nye stadion.Steffen am skrev: ↑26. mar 2017, 08:53Men hu vi nsnakker gamle topscorer.
Desuden var Pimpong der også, så de var faktisk fire gode angribere på samme tid, men Pim og Bo Hansen kunne også spille på kanterne.
Fed tråd, den her!hviid skrev: ↑26. mar 2017, 16:33Det var mest Zidan og Frank, der spillede sammen i angrebet i det halve år i 2003, hvor Bo Hansen også var der. Bo Hansen havde mange skadesproblemer på det tidspunkt, så han fik meget få kampe fra start. Han stoppede så karrieren inden starten på forårssæsonen i 2004, lige inden den første kamp på det nye stadion.Steffen am skrev: ↑26. mar 2017, 08:53Men hu vi nsnakker gamle topscorer.
Desuden var Pimpong der også, så de var faktisk fire gode angribere på samme tid, men Pim og Bo Hansen kunne også spille på kanterne.
Jeg kan huske, at jeg var blev helt vild, da jeg læste på tekst-tv at vi havde købt Bo Hansen. Tænk at vi kunne købe en spiller fra Bolton! Det var trods alt klubben hvor Per Frandsen og Youri Djorkaeff spillede. Det blev dog aldrig helt så vildt i virkeligheden..
Fedt ja, jeg kan lige komme med en quiz mere - vi skal jo have landskampspausen til at gå med noget, og så får Holger også en ny chance 
Hvem udtalte dette:
- Selvfølgelig er det en speciel kamp for mig. Jeg kan ikke bare glemme den tid, jeg havde i FC Midtjylland, og jeg har stadig masser af gode minder fra dengang, ligesom jeg også bilder mig selv ind, at jeg også stadig har mange gode venner i klubben.
Det er fra en artikel fra kamprogrammet til en kamp i 2004, så man kan ikke Google sig til den.
Hvem udtalte dette:
- Selvfølgelig er det en speciel kamp for mig. Jeg kan ikke bare glemme den tid, jeg havde i FC Midtjylland, og jeg har stadig masser af gode minder fra dengang, ligesom jeg også bilder mig selv ind, at jeg også stadig har mange gode venner i klubben.
Det er fra en artikel fra kamprogrammet til en kamp i 2004, så man kan ikke Google sig til den.
-
Steffen am
Tak for reminderenhviid skrev: ↑26. mar 2017, 16:33Det var mest Zidan og Frank, der spillede sammen i angrebet i det halve år i 2003, hvor Bo Hansen også var der. Bo Hansen havde mange skadesproblemer på det tidspunkt, så han fik meget få kampe fra start. Han stoppede så karrieren inden starten på forårssæsonen i 2004, lige inden den første kamp på det nye stadion.Steffen am skrev: ↑26. mar 2017, 08:53Men hu vi nsnakker gamle topscorer.
Blev lige nødt til at tænde den gamle playstation for at se.
Både Lindkvist, Pimpong og Kristensen er åbenbart indskiftere :-O
Men Pimpong spillede vel så oftest kant?
Og nr. 32 står til at være den dårligeste spiller i startopstillingen,
Pimpong og Sparv må vel også have en stående konkurrence om hvilken FCM spiller der har fået det tyndeste røde kort?