SL: Silkeborg vs. Midtjylland
Re: SL: Silkeborg vs. Midtjylland
Klassisk banggård = hvad sagde jeg.
Dernæst peger pilen endnu en gang på Jess Thorup!!!
Klubben bliver ødelagt på denne måde. Ekstremt skuffende!
Dernæst peger pilen endnu en gang på Jess Thorup!!!
Klubben bliver ødelagt på denne måde. Ekstremt skuffende!
Et nederlag i Silkeborg er i min verden fyringsgrund. Banggård skal seriøst ikke spille flere kampe i år. Jeg håber folket er enige, forsøg på forklaringer her modtages overhovedet ikke.
Jeg venter med glæde på alle kommentarende om hvordan det ikke er JT's skyld. 
KIAN, OLSSON, DUELUND OG THORUP!!! For fanden da!!!hvordan kan de fandeme bliver ved med at spille så ringe! Kære Ankersen og steinlein, gør nu jer til en tjeneste, FYRE NU DEN FORBANDET THORUP!!
Kian skal forresten heller ikke spille mere. Vi score jo ingen mål mand !!!!
Vi får lige præcis 0 point mod AGF og Brøndby !!!
Nu må fans med indflydelse sgu snart til at råbe overfor hvem end det er muligt.
Vi får lige præcis 0 point mod AGF og Brøndby !!!
Nu må fans med indflydelse sgu snart til at råbe overfor hvem end det er muligt.
-
mousebreaker
Thorup raus hvis den her ikke vendes. Helt uacceptabelt det her. godt nok en vaklende defensiv vi har.
Jeg tror dog at de forlænger med Thorup for at det ikke skal være løgn.
1,68 point i snit det er bare slet slet ikke acceptabelt i min verden.
Jeg tror dog at de forlænger med Thorup for at det ikke skal være løgn.
1,68 point i snit det er bare slet slet ikke acceptabelt i min verden.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
For satan en omgang pis vi leverer. Vi bliver sgu da nødt til at vurdere Thorup. Vi dominerer totalt 1 halvleg, og skal føre, men en skideballe til SIF giver et helt andet billede i 2 halvleg. SIF har haft en chance og scoret 2 mål.
Sælg vores midterforsvar og fyr Thorup. Vi skal have en træner med en helt anden indstilling til hvordan vi vinder fodboldkampe.
Vi har 2 kampe tilbage og de kan nemt ende med 0 point, og hvor ligger vi så. Det er da nu vi ikke har råd til at sætte point til.
Vi bliver nødt til at vurdere kraftigt på Thorup. Vi får intet ud af det spillermateriale vi har.
Sælg vores midterforsvar og fyr Thorup. Vi skal have en træner med en helt anden indstilling til hvordan vi vinder fodboldkampe.
Vi har 2 kampe tilbage og de kan nemt ende med 0 point, og hvor ligger vi så. Det er da nu vi ikke har råd til at sætte point til.
Vi bliver nødt til at vurdere kraftigt på Thorup. Vi får intet ud af det spillermateriale vi har.
Tænk jer hvis dette var foregået i BIF eller FCK havde fansene højlydt givet udtryk for at træneren skulle ud. Og for den sags skyld også i andre klubber. Hvordan tro i at fansene i OB og EFB har det.
Hvorfor kræver vore fans ikke Thorup ud.
Hvorfor kræver vore fans ikke Thorup ud.
Ja vi er sgu nogle vat pikke hvis ikke der bliver råbt vagt i geværet allerede få timer efter kampen!!!
2-2 vil også være total fiasko. Det er mere måden det sker på og vi har sgu set det her før - ja faktisk siden dag 1 hvor CS (på porten med ham også, væmmes) satte den mand ved roret ! Raus !
2-2 vil også være total fiasko. Det er mere måden det sker på og vi har sgu set det her før - ja faktisk siden dag 1 hvor CS (på porten med ham også, væmmes) satte den mand ved roret ! Raus !
Der her er bare ikke godt nok. Punktum.
/Cortez
/Cortez
Hvis der er en træner klar i kulissen, så kan vi ligeså godt få Thorup ud i aften.
Vi SKAL slå et hold som SIF idag. Vi ser ud som om vi spiller uden gejst.
Sæsonen er ødelagt (mhb næste sæson) hvis ikke thorup fyres omgående. Uden tvivl.
Fcm snakker om store ambitioner. Men de mener det ikke når man kan nøjes med en træner som thorup. Et hold der bare passer sit arbejde på kontoret. Ikke mere.